Archief - MLG Orlando

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pseudo

Legacy Member
kut dat ik die quad view niet kan bekijken wegens te veel verbruik, only in belgium

wireke

Legacy Member
Pseudo zei:
kut dat ik die quad view niet kan bekijken wegens te veel verbruik, only in belgium

Bij mijn weten zijn zowel Telenet/Belgacom unlimited tegenwoordig. (tenzij de meest goedkope abonnement formules)

Ik ben iig op 2 jaar tijd van 20gig -> 100gig -> unlimited gegaan bij belgacom met hetzelfde abonnement.

butcherken

Legacy Member
telenet is alleen unlimited in het duurste pakket

ben ik blij dat mn limiet vannacht reset :p :D

wireke

Legacy Member
butcherken zei:
telenet is alleen unlimited in het duurste pakket

ben ik blij dat mn limiet vannacht reset :p :D

Serieus? :rofl:

OT: Bomber... marines are pretty good :unsure: Ziek hoe ge zoiets kunt doen en terwijl 5bases kunt pakken EN saturaten. :)

en game 2 gaat ook naar bomber en ik ga gewoon mijne mond houden :D

Bomber was iig veel beter als sheth

Raaf

Legacy Member
Ma alleen de open bracket is al ongelofelijk stacked:
Vibe
TheStc
Kawaiirice
Stephano
Catz
artist
marineking
polt
alive

and so on...

Raaf

Legacy Member
Nu hebben ze eigenlijk toch ook wel alle goeie protoss spelers in één poule steken zeker.

Hero, MC, Huk en in den open bracket gaat SaSe Of Hasuobs er uit. Ma ok, er is altijd nog wel een losers bracket en zo.

BelgianTerror

Legacy Member
LLLOrly doet niet mee ondanks geweldige resultaten vorige keer?

butcherken

Legacy Member
kost n pak geld om iemand naar daar te sturen en tis geen vakantie meer :/

wireke

Legacy Member
Raaf zei:
Nu hebben ze eigenlijk toch ook wel alle goeie protoss spelers in één poule steken zeker.

Hero, MC, Huk en in den open bracket gaat SaSe Of Hasuobs er uit. Ma ok, er is altijd nog wel een losers bracket en zo.

Dat is door dat puntensysteem he... valt dus weinig aan te doen.

[BAT] Hydra

Legacy Member
butcherken zei:
stephano vs thestc is zo heruitgave van semifinals vorige week :D

Mja jammer dat ze dat ni zullen casten :( Moet wel een fijne match zijn, als vorige week nog zo vers in het geheugen zit bij beide spelers :D

Dust14

Legacy Member
[BAT] Hydra;15491653 zei:
Mja jammer dat ze dat ni zullen casten :( Moet wel een fijne match zijn, als vorige week nog zo vers in het geheugen zit bij beide spelers :D
da weet ge nog ni e, ze casten sowieso een paar van die matchen van die halve finales in winners bracket. Nu is het enkel aan hen om uit te maken welke en der is wel wa concurrentie ^^

butcherken

Legacy Member
[BAT] Hydra;15491653 zei:
Mja jammer dat ze dat ni zullen casten :( Moet wel een fijne match zijn, als vorige week nog zo vers in het geheugen zit bij beide spelers :D

gaan ze casten op red :)

Xeo Pablo

Legacy Member
Goeie games gezien, was wat bang voor al die pvps maar was entertainend :)

Edit: Omg Inori vs Alive game 1 :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan