Archief - Lego Universe

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Malkavian

Legacy Member
fraG^ zei:
moj had nooit gedacht dit te kunnen zeggen maar ik denk dat dit het meest kans heeft om een WoW-Killer te zijn, GFX gaan dezelfde richting op (hahahaha) en WoW zit halfvol van de kleine kindjes :')

tr0ll signs out.

Waar is die LIKE button? ;) :D

kanefanneke

Legacy Member
Zou iemand zijn login van het spel aan mij kunnen uitlenen? Ik krijg namelijk geen e-mail terug van Lego en zou het graag eens willen uittesten.

D-dude

Legacy Member
Heeft iemand nog nen betakey extra?
Ik weet dat jullie het een slecht spel vinden maar wil het zelf wel eens zien.

kanefanneke

Legacy Member
D-dude zei:
Heeft iemand nog nen betakey extra?
Ik weet dat jullie het een slecht spel vinden maar wil het zelf wel eens zien.

Ja ik wil ook een betakey :p heb mij al ingeschreven maar niets ontvangen :s

nixie

Legacy Member
same als iemand betakey over heeft
man een lego mmo...
die trailer brengt mij al terug naar mijn jonge jaren

Nariwari

Legacy Member
F2P geworden.

By creating a LEGO Universe Free to Play zone account you get to play this exciting, award-winning online game for as long as you want.

Simply download the game and start playing online, via our closed and secure game browser. It’s that simple!

Create your LEGO Universe Free to Play zone account today and find out for yourself what the buzz is all about:

o Custom build your own LEGO HERO
o BATTLE enemies across fascinating LEGO worlds
o Go on MISSIONS to help save the Universe
o COLLECT COINS and gear to power up your character
o Collect virtual LEGO bricks and models to defend your property against evil

And much more…

http://universe.lego.com/en-us/freetoplay/freetoplay.aspx

?therapy?

Legacy Member
Ok, het is blijkbaar maar een uitgebreide trial. Best wel leuk om te spelen maar maandelijks betalen zie ik mezelf niet doen.

ManuTroll

Legacy Member
Kben het momenteel aan het downloaden, hopelijk is het leuk :)
EDIT: Na 10 minuten spelen crashte het, net zoals ik het opnieuw probeerde op te starten
Het is ook een trial, je kan niet praten enz. persoonlijk vind ik het een beetje saai

Kais3r

Legacy Member
Nadat ik hier gelezen had dat het f2p was gegaan, meteen gedownload.
Na 2 dagen spelen ook meteen membership genomen.

Was opzoek naar een toffe mmorpg waar je 10 min op kan spelen, of 2u non stop. En deze heeft me echt wel verrast! De laatste tijd was ik vooral warhammer online aan het spelen, maar hier amuseer ik me 10 keer harder mee.

Zwaar nadeel is de chat. Geen mogelijkheid tot nederlands typen, enkel fatsoenlijke woorden. Behoorlijk frustrerend als ge met ne maat aan teamen bent. Achja, skype werkt altijd..

Quecera

Legacy Member
ook eens testen! bedankt voor het inlichten

edit: Kan je je nickname nog veranderen eenmaal je betaald hebt voor membership? Speel nu onder YeBugabooLemming :P

Kais3r

Legacy Member
Yes, vanaf dat je member wordt, wordt die vraag gesteld. Dus is een gratis namechange.

tb-303

Legacy Member
Kais3r zei:
Nadat ik hier gelezen had dat het f2p was gegaan, meteen gedownload.
Na 2 dagen spelen ook meteen membership genomen.

Was opzoek naar een toffe mmorpg waar je 10 min op kan spelen, of 2u non stop. En deze heeft me echt wel verrast! De laatste tijd was ik vooral warhammer online aan het spelen, maar hier amuseer ik me 10 keer harder mee.

Zwaar nadeel is de chat. Geen mogelijkheid tot nederlands typen, enkel fatsoenlijke woorden. Behoorlijk frustrerend als ge met ne maat aan teamen bent. Achja, skype werkt altijd..

Dacht dat ook, wacht maar tot je (heel snel) jet setje armor hebt, en dan heb je het wel gezien met dat spel, tenzij je je echt kan bezighouden met het builden in sandbox, maar dan nog. Was fun voor mij, maar nie voor langer dan 10 dagen.
Das ook de reden dat ie f2p gaat, geen kat kan voor dit spel lang betalen, de content is veeeeeel te dun.


Ben benieuwd of je dit nog speelt binnen 10 dagen.

Quecera

Legacy Member
Ben nog maar lvl 7 maar ik denk dat ik het allemaal al gezien heb, volgens andere fora blijft het dezelfde koek en die bazen zien er ook de moeite niet uit in dit spel. Moeilijkheidsniveau ligt echt wel voor kinderen tussen 8 tot 12 jaar :D

Kais3r

Legacy Member
Heerlijk toch. Voor even brainless te spelen. Rondlopen, op de alt toets rammen, en coins verzamelen.
Moet wel zeggen, de race circuits van gnarled forest en die vulkaan world, godverdomd moeilijk om op een pc te spelen die het spel niet 100% soepel draait.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan