Archief - Lego Universe

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
De blokjes vanuit onze kindertijd komen nogmaals naar de PC! Ditmaal in de vorm van een MMO.

Dit spel door Netdevil zou nog voor 2010 moeten uitkomen en heeft me eigenlijk compleet verrast. Maar kijk vooral zelf en hopelijk denken jullie er ook zo over. :p

Trailer
YouTube - LEGO Universe trailer (PC) from NetDevil
Gameplay footage
LEGO Universe Video Game, CES 10: Walkthrough Part I | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com
LEGO Universe Video Game, CES 10: Walkthrough Part II | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com
LEGO Universe Video Game, CES 10: Walkthrough Part III | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com
LEGO Universe Video Game, CES 10: Walkthrough Part IV | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com
LEGO Universe Video Game, CES 10: Walkthrough Part V | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com

Nog wel een belangrijk punt is dat men gekozen heeft om geen lvl'ing te implementeren. Alles gebeurt via achievements en de door jouw gevonden schatten. :p

LEGO Universe : Home

ToasT

Legacy Member
Is toch vooral voor kids ontwikkeld, hopelijk houden ze daardoor de maandelijkse kosten wat laag :)

D-dude

Legacy Member
Ziet er wel vrij ingewikkeld uit voor de doelgroep die ze willen.

?therapy?

Legacy Member
Bwah, er zijn dan ook genoeg hulpmiddelen om de kinderen wegwijs te maken. :)

Kowlier

Legacy Member
waw, je kan alles bouwen wat je maar wil :o
als je het dan nog kunt gebruiken in de wereld zelf, zou ik wel nog geneigd zijn deze te proberen. long time lego-fan :love:

Nooby4Ever

Legacy Member
Moest dit 10 jaar geleden uitgekomen zijn had ik nu een game verslaving ! (die hard lego fan)

Namko

Legacy Member
Al een week geleden gedaan toen het op mmorpg.com stond. Ben benieuwd!:p

pieterm

Legacy Member
Ik ben normaal niet into MMO's maar voor deze maak ik een uitzondering :)

Typhoon

Legacy Member
ja wat een kiddie spel... :sop:

direct ingeschreven voor beta !!! :bow: must have

The Phazonhunter

Legacy Member
Dit weekend is er een closed beta die van start gaat. Het is enkel maar een paar uur en zal mijn impressie geven na een waarschijnlijk korte sessie.

Sanderdv

Legacy Member
niets ontvangen... nu begin ik al te twijfelen of ik mij wel heb opgegeven voor de beta xD

Misterblort

Legacy Member
tziet er vrij grappig uit nog :) hoe cool moet het ni zijn om uwen eigen auto te maken en daarmee rond te sjeezen xD

Preske

Legacy Member
ze hanteren bepaalde uren op bepaalde dagen dat ge moogt spelen
wat wel sucked...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan