Archief - Lego Universe

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Phazonhunter

Legacy Member
Preske zei:
ze hanteren bepaalde uren op bepaalde dagen dat ge moogt spelen
wat wel sucked...

Ik ga ze zowieso eens omrekenen en er 1 uurtje uitpikken, meer tijd heb ik helaas niet. Er zullen nog wel wat meer weekends komen binnenkort.

Namko

Legacy Member
Congratulations, you have been chosen to participate in the Closed-Beta test of LEGO Universe!

Whoohoo!:D

Edit: Heb het nu al heel eventjes gespeeld en het is wel fun. Animaties komen precies wel wat raar over en de camera blijft ook niet constant staan. Grafisch is't ook niet zooo schitterend.:) En het is een Beta met zeer weinig content precies.

Nuja allemaal dinges waaraan gewerkt kan worden deze beta's.

Preske

Legacy Member
akkoord, het is een beta en het is wss hun eerste.
Maar wat een domme fouten dat die maken zeg...

Volledige, correcte zinnen zijn blijkbaar verboden. De woorden "my" en "they" ook.
Zelfs woorden die zij zelf gebruiken in hun tutorials of algemeen spel (bv, orbs) zijn verboden -_-

Ik heb nu een 2 uurkes gespeeld en ik heb de beta al uitgespeeld, zo goed als alle achievements

The Phazonhunter

Legacy Member
Heb er een half uurtje mee gespeeld en dan gestopt. Der zitten wat leuke ideeën in maar ze moeten nog veel fixen.

-Ai trekt op nix van uw tegenstanders
-Uw loot valt de helft van de tijd van rails af en is vervelend om telkens te pakken
-Veel grafische glitches
-Quests zoals: ga naar hier, kill dat, doe dat
-...

Hopelijk gaan ze nog eens een grondige kuisbeurt houden.

The Phazonhunter

Legacy Member
Zou het niet weten. Wil wel eens weten of het een f2p of p2p wordt. P2p lijkt me wat te hoog gegrepen voor de game zoals hij nu is. Misschien micro transacties ofzo...

koffiekan

Legacy Member
Gisteren ook een uurtje gespeeld.
't is wel eens plezant om te spelen, maar overtuigen doet het toch niet.
Er is nog wat werk aan.

Preske

Legacy Member
ze hebben gisteren weer een nieuwe wereld toegevoegd, maar de helft van de quests werkt niet, omdat die zich in nog een andere wereld afspelen...

Het is en blijft een spel voor kinderen, ik kan best voorbij de glitches kijken, het ronduit simplistisch concept van het spel en de beperkingen maar het is zo saaaaaaaaaaaaaaai... Ik weet zeker dat mijn neefke het al na een half uur zou laten liggen.
Er zit werkelijk niets van humor in, of enig doel... "versla de maelstrom" en "bouw alles wat ge wilt"
Wauw, fantastisch... Ware het niet dat het schijtelang duurt eer ge ook maar enkele blokjes hebt. Ge hebt de mogelijkheid om een huis te bouwen op "uw proporty". Goed, wil ik best doen, maar geef dan op zijn minst blokjes die langer zijn dan 2 knoppen...

Het inlog scherm is zonder zeveren het enigste grappige. (oh en als ge uw gat brand aan een laser)

Nodig die mannen van de batman/starwars/indiana jones games eens uit. Die weten ondertussen wel hoe ze een succesvol spel kunnen maken.

Namko

Legacy Member
Yup, ik denk er hetzelfde over.
En weten dat dit een p2p(wel goedkoper) mmorpg wordt...

Fatalix

Legacy Member
Beta invite gekregen. En idd, kunt alleen donderdag/zaterdag/zondag spelen..fail.

Preske

Legacy Member
kheb het opgegeven voor dit spel.

Moet toch echt de slechtste beta zijn die ik ooit al gespeeld heb, ge zou zeggen dat het nog in de alpha-stage is.

Ik kijk nu even voorbij het kiddie-theme en looks, maar moest ik dit door m'n kleine neefkes en nichtekes laten spelen, die worden er gefrustreerd door en zouden waarschijnlijk nooit iets meer met lego te maken willen hebben.

Control's zijn nul, reactietijd is nul, graphics en animaties zijn niet vloeiend (aan mijn systeem en instellingen ligt het niet), uitleg op sommige vlakken is onbestaande.
De chat-regels zijn ongelooflijk spartaans, het gebruik van leestekens is verboden, relatief simpele en veilige woorden staan op de censuur-lijst.

Het zag er leuk uit op de trailers, maar de realiteit is 180°

Fatalix

Legacy Member
Dit spel gaat 't echt niet worden, tenzij er nog héél wat gaat veranderen.

Zoals preske al zei, teveel om op te noemen dat gewoonweg echt slecht is. Irriteer me kapot aan hoe quests worden neergezet en hoe je ze kunt tracken ;/

fraG^

Legacy Member
moj had nooit gedacht dit te kunnen zeggen maar ik denk dat dit het meest kans heeft om een WoW-Killer te zijn, GFX gaan dezelfde richting op (hahahaha) en WoW zit halfvol van de kleine kindjes :')

tr0ll signs out.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan