Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beton zei:ik heb mijne cfg gebaseerd op ene dee'k van den inv heb gekregen roefus, maar der wel degelijk wa aan veranderd, .. prolly is fov daar iets van
inv speelt dan weer met mijne q3 cfg![]()

Inv zei:uwe q3 config is wel goe, ma na het schijnt is dieje van vido nog beter![]()


beton zei:IK vond dee van vido nog beter, .. der is ni veel "naar't schijnt" aan hé
ik heb de mijne tenminste volledig zelf getweakt ! da kunnen we wss van de vido ni zeggen![]()
mjah tis eigenlijk kwestie van gewoonte enzo, .. maar ik wil zijne cfg wel'ns testen![]()

The Patriot zei:kant der keer iemand uitleggen, oe ik nen knop kan maken... voor crouch en jump tesamen, zodanig dak hoger spring .... want kvind da redelijk irritant dak die twee knoppen moet induwen en dat da soms nie lukt ...
ho_Ot zei:wie wil er nu jumpen als hij schiet...
Dan zijt ge 10x zo kwetsbaar
The Patriot zei:kant der keer iemand uitleggen, oe ik nen knop kan maken... voor crouch en jump tesamen, zodanig dak hoger spring .... want kvind da redelijk irritant dak die twee knoppen moet induwen en dat da soms nie lukt ...
g3t4 zei:jolly jumper? was dat niet de naam van diene 1 zijn lul in dat porno programma?![]()
Inv zei:bah, mensen kijken geen lucky luke meer![]()

Inv zei:bah, mensen kijken geen lucky luke meer![]()
Jij bent cool want jij kende hetRoefus zei:says who?
