Archief - JUMP en SCHIET

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

beton

Legacy Member
ik heb mijne cfg gebaseerd op ene dee'k van den inv heb gekregen roefus, maar der wel degelijk wa aan veranderd, .. prolly is fov daar iets van :p

inv speelt dan weer met mijne q3 cfg :p

Inv

Legacy Member
beton zei:
ik heb mijne cfg gebaseerd op ene dee'k van den inv heb gekregen roefus, maar der wel degelijk wa aan veranderd, .. prolly is fov daar iets van :p

inv speelt dan weer met mijne q3 cfg :p


uwe q3 config is wel goe, ma na het schijnt is dieje van vido nog beter :o

beton

Legacy Member
Inv zei:
uwe q3 config is wel goe, ma na het schijnt is dieje van vido nog beter :o


IK vond dee van vido nog beter, .. der is ni veel "naar't schijnt" aan hé :p

ik heb de mijne tenminste volledig zelf getweakt ! da kunnen we wss van de vido ni zeggen :p

mjah tis eigenlijk kwestie van gewoonte enzo, .. maar ik wil zijne cfg wel'ns testen :D

Inv

Legacy Member
beton zei:
IK vond dee van vido nog beter, .. der is ni veel "naar't schijnt" aan hé :p

ik heb de mijne tenminste volledig zelf getweakt ! da kunnen we wss van de vido ni zeggen :p

mjah tis eigenlijk kwestie van gewoonte enzo, .. maar ik wil zijne cfg wel'ns testen :D


Hij wilt hem ni geven :angry:

sneax

Legacy Member
post anders nekeer uwe config hiere - gebruikt ge autoexec.cfg ? das de mijne:
//sneax autoexec.cfg

//Connection
cg_predictItems "0"
cg_antiLag "1"
snaps "50"
rate "10000"
cl_maxpackets "60"
cg_smoothClients "1"

//Movement
cg_bobup "0"
cg_bobpitch "0"
cg_bobroll "0"
cg_runroll "0.000"
cg_runpitch "0.000"

//Memory
com_hunkmegs "64"
com_soundmegs "16"
com_zonemegs "16"
cg_numMarks "128"

//Display
cg_drawFPS "1"
r_displayRefresh "100"
r_swapInterval "1"

//Misc
com_maxfps "85"
in_joystick "0"
r_smp "1"
cg_autoswitch "0"
soundfrag "1"
sys_noaltenter "1"

//Mouse
m_filter "1"
sensitivity "12"
cl_mouseAccel "-0.5"

//Scrnshot bind
bind x "screenshot"

//
bind KP_LEFTARROW "vsay_team affirmative"
bind KP_5 "vsay_team negative"
bind INS "vsay_team clear"
bind PGUP "vsay_team need_backup"
bind HOME "vsay_team hold_position"
bind KP_UPARROW "vsay_team advance"

bind MOUSE3 "weaptoggle primary secondary"

//Crosshair
cg_crosshairgrowth "0"
cg_crosshairsize "20"
cg_crosshairRGBA "1,0,0,1" //Red crosshair

//Display
cg_fov "100"

name "^-tm^7|^{sneax"

/loaded
1337 "yes"

Inv

Legacy Member
Ah, ik gebruik gene autoexec dus ik ga da hier ni volledig pasten

The Patriot

Legacy Member
kant der keer iemand uitleggen, oe ik nen knop kan maken... voor crouch en jump tesamen, zodanig dak hoger spring .... want kvind da redelijk irritant dak die twee knoppen moet induwen en dat da soms nie lukt ...

beton

Legacy Member
The Patriot zei:
kant der keer iemand uitleggen, oe ik nen knop kan maken... voor crouch en jump tesamen, zodanig dak hoger spring .... want kvind da redelijk irritant dak die twee knoppen moet induwen en dat da soms nie lukt ...

lol, ge springt ni hoger als ge croucht en jumpt tegelijk he makker ;.

ge kunt dee crouch gebruiken om op hogere obstakels te raken, maar het heeft volgens mij weinig nut om da samen te binden, want soms moet ge crouch wa later induwen enz ..

ho_Ot

Legacy Member
wie wil er nu jumpen als hij schiet...
Dan zijt ge 10x zo kwetsbaar

LupoLoco

Legacy Member
The Patriot zei:
kant der keer iemand uitleggen, oe ik nen knop kan maken... voor crouch en jump tesamen, zodanig dak hoger spring .... want kvind da redelijk irritant dak die twee knoppen moet induwen en dat da soms nie lukt ...

bind x "+moveup; wait 4; -moveup; wait 4; +movedown; wait 4; -movedown"

GeTa

Legacy Member
jolly jumper? was dat niet de naam van diene 1 zijn lul in dat porno programma? :p

GeTa

Legacy Member
tuurlijk ken ik dat paard het heeft blond haar
ik ben 14 dus 7 jaar geleden ofzo keek ik er nog naar ik ken het dus nog en euh btw de hond>het paard
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan