Archief - JUMP en SCHIET

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sneax

Legacy Member
ze zouden het onmogelijk moeten maken om scripts als deze te maken ... de skill zit er hem ook in om ZELF op de knopkes te duwen en niet zomaar scripts voor alles uitvinden

GeTa

Legacy Member
ja als het zo doorgaat kan je het zo instellen dat het ventje automatish speelt en jij niets meer moet doen dan is er geen fun meer aan

The Patriot

Legacy Member
kan iemand mij eens plz uitleggen oe ge zoiets kunt binden, van da als ge schiet da ge leant enzo ... ??????? me not understand, me manuel .... :d

Roefus

Legacy Member
gewoon 2 commands aan 1 knop binden
bv +leanleft;+crouch;+shoot

(ik ken de echte commands nie)

Inv

Legacy Member
dan lean ge elke keer vanaf da ge schiet, geloof mij, das echt ni handig

GeTa

Legacy Member
dan gaat ge da ook hebben als ge me ak schiet en als ge dan juist op nen draad loopt op jor ofzo en ge ziet een ventje :doh:

Roefus

Legacy Member
Inv zei:
dan lean ge elke keer vanaf da ge schiet, geloof mij, das echt ni handig

ik doe et nie, ma als iemand het wil proberen
heb ook es ooit zo een leancrouchscriptje gehad
met leanleft, attack, leanright etc
daar kunde dus echt nix mee doen eh

GeTa

Legacy Member
lol da houdt toch niemand tege ze wa denkt ge nu da ge daar door den ander meer door gaat laten missen lol soms kan het zelfs zijn dat ie je zelfs meer raakt

vibDaWn

Legacy Member
tsss script's 2 lose tbfh , heb nog nooit 1 script gehad in mijne cfg alemaal dikke bs

The Patriot

Legacy Member
what the fuck, zicht groter ?? ik mis blijkbaar een hele boel, anyone interested to learn me soms things ... :p

sneax

Legacy Member
ik speel ook op fov 100, ge krijgt er wel een 'wider' zicht mee maar de mannekes worden ook wel VEEL sneller 'klein' als ze in de verte lopen

bv, als er iemand vanachter een hoekske leunt aan den andere kant van hk (met die lange straten, ge weet wel) dan is da in fov100 max. 1ne pixel en gene kattepis om die te raken, in fov 80 is alles (veel) meer 'ingezoomed' en kunt ge diene me gemak raken

thangt er dus van af of ge goe op afstand kunt schieten, als ge daar ni zo goe in zijt behou dan maar die 80

daarom zijn er ook veel met 90 - das zo tussen de twee - toch wa meer zien dan met 80 maar toch ook niet te moeilijk om te mikken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan