Archief - JUMP en SCHIET

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeTa

Legacy Member
Gij zijt wss beter met ak tegen mij, ma ik ben beter met shottie, waar is dan de eerlijkheid da gij gaat leanen en ik geen kans meer heb en gij maar hoeft raak te knallen

ziet ge da bedoel ik nu gij zijt zo enen da liever rechtstaat en vermoordt wordt dan te leanen en te ownen voor u is ne goeie move automatish nie eerlijk ofwa
ik zie u al bezig op ut 2004 ela diene move is nie eerlijk. andere speler:waaarom nie? gij:omda ik u zo nie kan raken en gij mij maar moet te schieten en wie zegt er da gij beter zijt me shotgun dan mij of ik beter met ak dan gij gij hebt mij nog nooit zien spelen

<RAVEheart>

Legacy Member
g3t4 zei:
wie zegt er da gij beter zijt me shotgun dan mij of ik beter met ak dan gij gij hebt mij nog nooit zien spelen


da's een vermoeden gebaseerd op de gem skill van de tn-ganger en 2 jaar ervaring in sof

Ins

Legacy Member
g3t4 zei:
ziet ge da bedoel ik nu gij zijt zo enen da liever rechtstaat en vermoordt wordt dan te leanen en te ownen voor u is ne goeie move automatish nie eerlijk ofwa
ik zie u al bezig op ut 2004 ela diene move is nie eerlijk. andere speler:waaarom nie? gij:omda ik u zo nie kan raken en gij mij maar moet te schieten en wie zegt er da gij beter zijt me shotgun dan mij of ik beter met ak dan gij gij hebt mij nog nooit zien spelen
Bon
leanen & bukken is een bug misbruiken.
->dodgen,doublejumps etc in ut zijn geen bugs.
Als leanbug gefixed is moogde van mijn part doen wa ge wilt.

-Cor[R]upt-

Legacy Member
me <---- agrees with beton :D

Ik doe het al 2 jaar zonder enig script, en ik own nog altijd :D
Standaard cfg for life :applause:

Wa connectie en gfx tweaks doen is fine maar eens ge met die overbright bs en leanscripts begint... jeetje man, leer het mss es gewoon spelen?

Wat betreft leanen, who cares iedereen gebruikt het. Ik ben gewoon meestal de rukker die leant en zen ak pakt :p hah laat em maar leanen met zen shotty!!

GeTa

Legacy Member
Ins zei:
Bon
leanen & bukken is een bug misbruiken.
->dodgen,doublejumps etc in ut zijn geen bugs.
Als leanbug gefixed is moogde van mijn part doen wa ge wilt.
das geen bug meer hoor die bug is opgelost met de patch
en nog iets eh ik heb ook al 2 jaar ervaring met sof

Booster

Legacy Member
die bug is nog ni opgelost tbh,

bv: leaners kan je niet killen in de kop met mesjes :p

Blaze the 411

Legacy Member
stop met whine manne ten eerste is sof ni gemaakt om als nen zot te lope en te jumpe en te dodge de bedoeling is : at the moments youre underfire search cover and lean and take clear shots when standing still you will shoot better and reload before you go in a fire fight (want tegenwoordig krijg ik er veel kills van mense die tijdens een vuurgevecht aant herlade zen) :D

en jumpe is volgens mij ni om kogels te kunne ontwijke want dan kan de tegenstander heel u lichaam onder vuur neme . :naughty:

en jumpe is hoofdzakelijk om op obstakels te gerake enzo ;)


so Play it calm and Easy :niceone:

GeTa

Legacy Member
ja en jullie zeggen als je jumpt dan raken ze je voeten en als je leant raken ze je kop
lol als er iemand jumpt dan ga ik naar oven mikken en dan heb ik zelfs meer kans om hem te raken omdat er meer van zijn lichaam is

beton

Legacy Member
Tracker zei:
en sinds wanneer zijt gij da beton? :p

ziggy, ik daag u uit voor een shotgun-only duel .. ik daag trouwens heel het tn forum uit voor een shotgun-only duel !

beton

Legacy Member
eerder 1v1, shotgun only ..
maarja rmg 64 man is ook wel tof .. kuch

Tracker

Legacy Member
beton zei:
ziggy, ik daag u uit voor een shotgun-only duel .. ik daag trouwens heel het tn forum uit voor een shotgun-only duel !
soz beton makspeel geen SOF2 meer, kwil wel volgende week es doom3 tegen u spelen :)

GeTa

Legacy Member
amai 2.6 ghz om de multiplayer deftig te kunnen spelen
voor de singleplayer is het veeel minder
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan