GeTa
Legacy Member
Gij zijt wss beter met ak tegen mij, ma ik ben beter met shottie, waar is dan de eerlijkheid da gij gaat leanen en ik geen kans meer heb en gij maar hoeft raak te knallen
ziet ge da bedoel ik nu gij zijt zo enen da liever rechtstaat en vermoordt wordt dan te leanen en te ownen voor u is ne goeie move automatish nie eerlijk ofwa
ik zie u al bezig op ut 2004 ela diene move is nie eerlijk. andere speler:waaarom nie? gij
mda ik u zo nie kan raken en gij mij maar moet te schieten en wie zegt er da gij beter zijt me shotgun dan mij of ik beter met ak dan gij gij hebt mij nog nooit zien spelen
ziet ge da bedoel ik nu gij zijt zo enen da liever rechtstaat en vermoordt wordt dan te leanen en te ownen voor u is ne goeie move automatish nie eerlijk ofwa
ik zie u al bezig op ut 2004 ela diene move is nie eerlijk. andere speler:waaarom nie? gij
mda ik u zo nie kan raken en gij mij maar moet te schieten en wie zegt er da gij beter zijt me shotgun dan mij of ik beter met ak dan gij gij hebt mij nog nooit zien spelen
hah laat em maar leanen met zen shotty!!

