Davion
Legacy Member
Radicale zei:héhé . Wat doede dan met een deel van onze taqnaam in je nick ??
Promoten is wel goed hoor , maar met KANKERNERDS ,.... geraak je niet ver hé :ironic:
nVidia-ATi-XGI-S3
Ik heb die nick al 2.5 jaar duseuuh, toen was die clan er nog niet....
dus nu kan ik ulle geld vragen omdat gelle deel van mijne nick gebruikt

maar niemand is zo lekkah als ikkeuh 



