Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en dan zeg ik <3 vetje!V3t3r@n zei:Same 4 me
Dan zeggen ze, Veteran, ben jij die tering kut player van Da
AND I LIKE IT
![]()

show offDesorteD zei:LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
aan mij vragen ze ook ben jij desorted van krea/fnatic/team belgium
dan zeg ik:yah

pak een originele nick waar niemand op kan kome en uniek is in de hele wereldBlaze the 411 zei:Ok zo begint het : vanaf ik in een server kom met wat NLers of BE-ers in , dan beginne ze direct te vrage ben jij " Krea Blaze" ja niks aan de hand da ze da vrage, dan zeg ik braaf genoeg terug nee ben em niet.
Dan kort daarna zitte ze bezig van ja dikke nickname lamer , nick stealer, ge brengt schande aan die nickname :![]()
ok nu om te zegge : die gezeik teekt mij tege ik heb die nickname al 3,5 jaar
vanaf ik lyrics voor rappbattles schrijf en ik nog sof 2 demo speelde en ik em echt geen zin om mijn nick te verandere gewoon omdat er een bekende speler er ook zo een heeft![]()
graag jullie mening![]()



bahahaha, ons zoidje kijkt nog naar tegenfilmpjesZoidBerg zei:Ik eb et zelde probleem: Aan mij vroegen ze (vroeger! nu niet meer) Zeje gij de Zoid van CIA, Team belgium Mohaa.
Dan zei ik vriendelijk: "nee"
Maar mij begonnen ze nooit uit te schelden voor nicklamer/nickstealer. Diene andere Zoid zal diene nick wel langer ebbe dan ikke, mor ik eb em ni gepikt van em. Ik zag gwn graag na futurama en haalde men nick dus van Dr.Zoidberg(Personage in futurama)
Naja heb toch wel al tijdje me deze nick gespeeld, mss 2 jaar: oa ET, TO, BF1942...

futurama is amusantF0x zei:bahahaha, ons zoidje kijkt nog naar tegenfilmpjes![]()
sorry....![]()
Davion zei:Ik heb een unieke nicknVidia-ATi-XGI-S3....
And I Own U All
C u in hell !
![]()
damn is dat jij ??? 
Radicale zei:damn is dat jij ???
.
S3.Xserv//ZyphO here btw![]()

Davion zei:yap it's me
KANKERNERDS
daar kende mij wel aan...

gewoon zeggen im the one and only Blaze!!!!! ik speelde vroeger ook met pyRo maar omdat er nog 1 was (en ik heb er nu nog meer gezien in CoD) ben ik verandert naar pyRomaan. maar goed blaze verander je niet zo snel in een mooie nickname denk ik..Blaze the 411 zei:Ok zo begint het : vanaf ik in een server kom met wat NLers of BE-ers in , dan beginne ze direct te vrage ben jij " Krea Blaze" ja niks aan de hand da ze da vrage, dan zeg ik braaf genoeg terug nee ben em niet.
Dan kort daarna zitte ze bezig van ja dikke nickname lamer , nick stealer, ge brengt schande aan die nickname :![]()
ok nu om te zegge : die gezeik teekt mij tege ik heb die nickname al 3,5 jaar
vanaf ik lyrics voor rappbattles schrijf en ik nog sof 2 demo speelde en ik em echt geen zin om mijn nick te verandere gewoon omdat er een bekende speler er ook zo een heeft![]()
graag jullie mening![]()
Carrotman zei:Ik zag daarstraks een wortel*beschadigt!![]()
