Archief - irri probleem met nick

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

V3t3r@n

Legacy Member
Same 4 me :p

Dan zeggen ze, Veteran, ben jij die tering kut player van Da :x

:unsure: AND I LIKE IT :woohoo:

F0x

Legacy Member
DesorteD zei:
LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
aan mij vragen ze ook ben jij desorted van krea/fnatic/team belgium
dan zeg ik:yah
show off

als ze mij vragen: zijt gij de fox van dU dan zeg ik: .... wa zeg ik ook al weer? :unsure:
:confused:

Wieweuh

Legacy Member
Blaze the 411 zei:
Ok zo begint het : vanaf ik in een server kom met wat NLers of BE-ers in , dan beginne ze direct te vrage ben jij " Krea Blaze" ja niks aan de hand da ze da vrage, dan zeg ik braaf genoeg terug nee ben em niet.
Dan kort daarna zitte ze bezig van ja dikke nickname lamer , nick stealer, ge brengt schande aan die nickname : :confused:

ok nu om te zegge : die gezeik teekt mij tege ik heb die nickname al 3,5 jaar
vanaf ik lyrics voor rappbattles schrijf en ik nog sof 2 demo speelde en ik em echt geen zin om mijn nick te verandere gewoon omdat er een bekende speler er ook zo een heeft :angry:

graag jullie mening :p
pak een originele nick waar niemand op kan kome en uniek is in de hele wereld
:woohoo:

Springfield

Legacy Member
tegen ik zeggen ze

omg, whiner/lamer/cheater/haxor/clipper/.... :unsure: :evil: :doc:

dan zeg ik: yup yup its true what you say :(

ZoidBerg

Legacy Member
Ik eb et zelde probleem: Aan mij vroegen ze (vroeger! nu niet meer) Zeje gij de Zoid van CIA, Team belgium Mohaa.
Dan zei ik vriendelijk: "nee" :p
Maar mij begonnen ze nooit uit te schelden voor nicklamer/nickstealer. Diene andere Zoid zal diene nick wel langer ebbe dan ikke, mor ik eb em ni gepikt van em. Ik zag gwn graag na futurama en haalde men nick dus van Dr.Zoidberg(Personage in futurama) :p

Naja heb toch wel al tijdje me deze nick gespeeld, mss 2 jaar: oa ET, TO, BF1942...

F0x

Legacy Member
ZoidBerg zei:
Ik eb et zelde probleem: Aan mij vroegen ze (vroeger! nu niet meer) Zeje gij de Zoid van CIA, Team belgium Mohaa.
Dan zei ik vriendelijk: "nee" :p
Maar mij begonnen ze nooit uit te schelden voor nicklamer/nickstealer. Diene andere Zoid zal diene nick wel langer ebbe dan ikke, mor ik eb em ni gepikt van em. Ik zag gwn graag na futurama en haalde men nick dus van Dr.Zoidberg(Personage in futurama) :p

Naja heb toch wel al tijdje me deze nick gespeeld, mss 2 jaar: oa ET, TO, BF1942...
bahahaha, ons zoidje kijkt nog naar tegenfilmpjes :rofl:

sorry.... :unsure:

scel

Legacy Member
aan mij vragen ze altijd of ik die superberoemde hele goede scel ben :ironic:

ZyphO

Legacy Member
Davion zei:
:p yap it's me :)

KANKERNERDS :p

daar kende mij wel aan :D...

héhé . Wat doede dan met een deel van onze taqnaam in je nick ?? :p
Promoten is wel goed hoor , maar met KANKERNERDS ,.... geraak je niet ver hé :ironic:

nVidia-ATi-XGI-S3

pyRomAni@c

Legacy Member
Blaze the 411 zei:
Ok zo begint het : vanaf ik in een server kom met wat NLers of BE-ers in , dan beginne ze direct te vrage ben jij " Krea Blaze" ja niks aan de hand da ze da vrage, dan zeg ik braaf genoeg terug nee ben em niet.
Dan kort daarna zitte ze bezig van ja dikke nickname lamer , nick stealer, ge brengt schande aan die nickname : :confused:

ok nu om te zegge : die gezeik teekt mij tege ik heb die nickname al 3,5 jaar
vanaf ik lyrics voor rappbattles schrijf en ik nog sof 2 demo speelde en ik em echt geen zin om mijn nick te verandere gewoon omdat er een bekende speler er ook zo een heeft :angry:

graag jullie mening :p
gewoon zeggen im the one and only Blaze!!!!! ik speelde vroeger ook met pyRo maar omdat er nog 1 was (en ik heb er nu nog meer gezien in CoD) ben ik verandert naar pyRomaan. maar goed blaze verander je niet zo snel in een mooie nickname denk ik..

|^MTW^|Maj.Sean

Legacy Member
Die naam komt me bekend voor op SOF2 kan dat zijn dat je in de =|*YB*|= Clan zat?

the_hittrix

Legacy Member
HittriX is ook een orriginele nickname , ben nog nooit iemand tegengekomen met dezelfde nickname als mij :)

-_-TrEiZe-_-

Legacy Member
ja wie wil er nu die nick 'hittrix'
en mijn nick is gewoon heero (met een clantag lol)

je kan je nick toch ook leet make zoals Bl@z3
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan