Archief - irri probleem met nick

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blaze the 411

Legacy Member
Ok zo begint het : vanaf ik in een server kom met wat NLers of BE-ers in , dan beginne ze direct te vrage ben jij " Krea Blaze" ja niks aan de hand da ze da vrage, dan zeg ik braaf genoeg terug nee ben em niet.
Dan kort daarna zitte ze bezig van ja dikke nickname lamer , nick stealer, ge brengt schande aan die nickname : :confused:

ok nu om te zegge : die gezeik teekt mij tege ik heb die nickname al 3,5 jaar
vanaf ik lyrics voor rappbattles schrijf en ik nog sof 2 demo speelde en ik em echt geen zin om mijn nick te verandere gewoon omdat er een bekende speler er ook zo een heeft :angry:

graag jullie mening :p

Mayh3M

Legacy Member
probleem is, hij(blaze van fnatic) heeft die nick ook al zo'n 3 jaar :)

F0x

Legacy Member
Blaze the 411 zei:
Ok zo begint het : vanaf ik in een server kom met wat NLers of BE-ers in , dan beginne ze direct te vrage ben jij " Krea Blaze" ja niks aan de hand da ze da vrage, dan zeg ik braaf genoeg terug nee ben em niet.
Dan kort daarna zitte ze bezig van ja dikke nickname lamer , nick stealer, ge brengt schande aan die nickname : :confused:

ok nu om te zegge : die gezeik teekt mij tege ik heb die nickname al 3,5 jaar
vanaf ik lyrics voor rappbattles schrijf en ik nog sof 2 demo speelde en ik em echt geen zin om mijn nick te verandere gewoon omdat er een bekende speler er ook zo een heeft :angry:

graag jullie mening :p
ga op een hongaarse server spelen mss?? :confused:

Thobes

Legacy Member
hehe, er zijn er nog zo ze, met dezelfde naam, natuurlijk ebt gij ongeluk dat ge van een beroemde speler dezelfde hebt :)

Mja, ignore et ofzo e :woohoo:

Thobes

Legacy Member
Blaze the 411 zei:
mss word ik daardoor ook beroemd?! :crazy:

Blijven dromen! :D

Mja, onze lieve F0x hier, hoeveel noemen er niet fox? 't Zal op geen 100 aankomen denk ik...

Davion

Legacy Member
Ik heb een unieke nick :cool: nVidia-ATi-XGI-S3....

And I Own U All :p

C u in hell ! :p

:D

^^pathfinder^^

Legacy Member
ja, negeren, en zeggen dat zij ook nie de enige zijn met zon nick, gelukkig zijn er maar weinig mensen die pathfinder hebben.
kheb het zelfs al is in een war gehad dat er iemand van ons team dezelfde nick had als die van het ander, dus it happens all the time

en ze zeggen dat ge schande brengt aan die nick, mss moet ge probere evengoed te spelen als blaze van Krea :)

byter

Legacy Member
leer ermee leven
het is bijna onmogelijk een unieke nick te hebben

(")(._.)(")

F0x

Legacy Member
Walking Fish zei:
Blijven dromen! :D

Mja, onze lieve F0x hier, hoeveel noemen er niet fox? 't Zal op geen 100 aankomen denk ik...
idd, ma ik ben toch wel de bekendste! :ironic: :unsure:

wa ook handig is, is da ge die mensen die u uitkakken ook uitkakken, door un nicks te vervormen in iet marginaal gelijk vb. vyeate=yvette ;)

tralalala

:music: The Hives - Main Offender :music:

mrjack

Legacy Member
Revival :O nog niemand tegen gekomen :D vroeger mrjack maar 2 keer gezien :)

F0x

Legacy Member
mrjack zei:
Revival :O nog niemand tegen gekomen :D vroeger mrjack maar 2 keer gezien :)
anders maakt ge een stomme afkorting ofzo

beerputman=bpm
trekt een beetje op mp4me... hehehe :ironic:

vyeate

Legacy Member
F0x zei:
idd, ma ik ben toch wel de bekendste! :ironic: :unsure:

wa ook handig is, is da ge die mensen die u uitkakken ook uitkakken, door un nicks te vervormen in iet marginaal gelijk vb. vyeate=yvette ;)

mijn nick is tenminste speciaal :tongue: :tongue: :tongue:







krijg ik nu een koekje ? :unsure: :unsure:

DesorteD

Legacy Member
LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
aan mij vragen ze ook ben jij desorted van krea/fnatic/team belgium
dan zeg ik:yah
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan