Archief - IPL3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xionn.

Legacy Member
bouli zei:
Als je het verloop v.d game bekijkt had hero veel beter gespeeld.. Puma had ook vrij veel geluk door ongelukige timings van hero.. ( zoals de nexus op het einde als dat 4 zealots waren had hij waarschijnlijk gewonnen. )

Ik zie niet in waarom Hero beter zou gespeeld hebben. Die nexus in plaats van zealots was een beslissing van hem die hij maakte met volledige informatie, heeft nu niet echt iets met geluk of ongeluk te maken.

bouli

Legacy Member
Xionn. zei:
Ik zie niet in waarom Hero beter zou gespeeld hebben. Die nexus in plaats van zealots was een beslissing van hem die hij maakte met volledige informatie, heeft nu niet echt iets met geluk of ongeluk te maken.

Mja, het is en blijft een 1-1-1.. zou ik zelfs niet mee willen winnen.

Xionn.

Legacy Member
bouli zei:
Mja, het is en blijft een 1-1-1.. zou ik zelfs niet mee willen winnen.

Het is en blijft inderdaad een soort van 1/1/1 build, ik zie het probleem daar ook niet van in. Het was een enorm spannend game, maar ik denk dat Hero verloren is doordat hij iets slordiger een aantal units kwijtspeelde (phoenixes oa.) en Puma enorm goed zijn units in leven hield. Die nexus bouwen hielp natuurlijk ook niet, net zoals die forcefields in de laatste engagement die eigenlijk enorm in het nadeel waren van de protoss doordat de zealots moeilijk aan de marines konden.

bouli

Legacy Member
Xionn. zei:
Het is en blijft inderdaad een soort van 1/1/1 build, ik zie het probleem daar ook niet van in. Het was een enorm spannend game, maar ik denk dat Hero verloren is doordat hij iets slordiger een aantal units kwijtspeelde (phoenixes oa.) en Puma enorm goed zijn units in leven hield. Die nexus bouwen hielp natuurlijk ook niet, net zoals die forcefields in de laatste engagement die eigenlijk enorm in het nadeel waren van de protoss doordat de zealots moeilijk aan de marines konden.

Idd puma's micro was zeer goed, en die van hero vrij slecht..

DaTa

Legacy Member
bouli zei:
tegen? :unsure: en 5gate kan je veel makkelijker stoppen dan een 1-1-1.

Die deed je een tijdje geleden standaard tegen Z, dat heb je me toen alleszins verteld.

butcherken

Legacy Member
hij was 900 minerals aant floaten en zijn warpgatecycle was opgebruikt, die nexus bouwen had op dat moment geen zak impact. Zn grootste fout was met die DT techlab van starport/factory niet te targetten (puma had op dat moment geen raven meer) en zn ramp niet te FF'en

iig leuke game om te zien, of het nu imba is of niet.

pienjo`

Legacy Member
zeer leuk tornooi om naar te kijken, het komt allemaal heel proffesioneel over. De mainstage ziet er zalig uit, redelijk wat volk in het publiek, top casters stuk voor stuk (ik mis Day9 wel een beetje) en WAT EEN GAMES tot zover!

2de game Stephano vs Kiwikaki, iemand gezien?? 2 Motherships in 1 game.. geen minirals meer op de map, heel gelijkwaardige strijd :) een aanrader :niceone:

Ret die Alive naar huis speelt en hiermee eventjes laat zien dat hij niet moet onderdoen voor top Koreanen.

MC eruit! kan dit nog beter worden??? :) Ik kijk alvast vol spanning uit naar de finales!!

ZERG POWER =D

Cold3rk3

Legacy Member
Idra kon toch gescout hebben met 1 drone (of overlord)? of doet zerg dat niet bij fast expand?

[BAT] Hydra

Legacy Member
wireke zei:
Lang leven Terran :niceone:

Was lame idd... Idra had de kans niet om het te scouten..

Hatcheries/lairs/hives zouden een spell moeten hebben "spawn broodlings" met een cooldown van 120s ofzo...

[BAT] Hydra

Legacy Member
Cold3rk3 zei:
Idra kon toch gescout hebben met 1 drone (of overlord)? of doet zerg dat niet bij fast expand?

Mja maar die rax stonden op een punt waar ge niet voorbijkomt als ge scout naar de andere zijn base

Cold3rk3

Legacy Member
[BAT] Hydra;15470520 zei:
Mja maar die rax stonden op een punt waar ge niet voorbijkomt als ge scout naar de andere zijn base

Ah oke, dacht dat ze in het midden van de map stonden, nvmd dan

wireke

Legacy Member
Hatch first = auto loss tegen zo iets, zeker als de scv's in zo een hoek zitten dat ge ze niet kunt raken met uw drones :)

Spelen voor te winnen, ik verstaan het, maar het is toch o zo belachelijk :)

[BAT] Hydra

Legacy Member
Cold3rk3 zei:
Ah oke, dacht dat ze in het midden van de map stonden, nvmd dan

Ja ge passeert niet langs het midden he als ge scout, ge loopt in een vierkantje errond. Kdenk zelfs da ze zo geplaatst waren da ge ze niet opmerkt zelfs als de langs de xell naga torens loopt.

Xionn.

Legacy Member
wireke zei:
Lang leven Terran :niceone:

Yeah gogo Terran! Neen serieus, het enige wat jij ooit doet op dit forum is zagen op terran? Idra maakt veel te duidelijk aan iedereen waar hij een hekel aan heeft, mensen maken daar gebruik van. Hatch first is trouwens helemaal geen autoloss tegen dat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan