Archief - IPL3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[BAT] Hydra

Legacy Member
De komende dagen vindt in de USA het IPL3 toernooi plaats. Er staan vele topmatches in de pipeline! Ik kijk er alvast naar uit.

Event details: IGN ProLeague Season 3 - Liquipedia Starcraft 2 Wiki

Announcement video door HDStarcraft: http://www.youtube.com/watch?v=jTjCI92IDrI

Live stream link: IPL TV

Schema: (bij alle aangeduide uren +6u bijtellen!)

Thursday, October 6th:

Group 1

11:00 AM - EG.HuK vs SlayerS`BoxeR
12:00 PM - SlayerS`BoxeR vs TSL_aLive
1:00 PM - EG.HuK vs Mill.Stephano
2:00 PM - Mill.Stephano vs TSL_aLive
3:00 PM - EG.HuK vs TSL_aLive
4:00 PM - SlayerS`BoxeR vs Mill.Stephano


Group 2

5:00 PM - Liquid`Ret vs imbaFXO.Strelok
6:00 PM - oGs.SK.MC vs SlayerS`Ryung
7:00 PM - Liquid`Ret vs oGs.SK.MC
8:00 PM - SlayerS`Ryung vs imbaFXO.Strelok
9:00 PM - oGs.SK.MC vs imbaFXO.Strelok
10:00 PM - Liquid`Ret vs SlayerS`Ryung


Friday, October 7th:

Group 3

11:00 AM - mouz.ThorZaIN vs dignitas.SeleCT
12:00 PM - dignitas.SeleCT vs Liquid`HerO
1:00 PM - mouz.ThorZaIN vs SlayerS`Sleep
2:00 PM - dignitas.SeleCT vs SlayerS`Sleep
3:00 PM - mouz.ThorZaIN vs Liquid`HerO
4:00 PM - Liquid`HerO vs SlayerS`Sleep


Group 4

5:00 PM - Tt.WhiteRa vs EG.IdrA
6:00 PM - EG.IdrA vs oGs.TheStC
7:00 PM - Tt.WhiteRa vs SlayerS`MMA
8:00 PM - oGs.TheStC vs SlayerS`MMA
9:00 PM - Tt.WhiteRa vs oGs.TheStC
10:00 PM - EG.IdrA vs SlayerS`MMA

Zaterdag en zondag worden de finales gespeeld

BelgianTerror

Legacy Member
Go Ret en Hero :D

Liquid fan hier ;)

Al mag Huk ook wel winnen :d

butcherken

Legacy Member
leuke matchkes gezien

OT: iemand resultaten van Orly @ IeSF?

wireke

Legacy Member
butcherken zei:
leuke matchkes gezien

OT: iemand resultaten van Orly @ IeSF?

Unconfirmed

Orly zou éérste zijn geëindigd in zijn groep:

playoffs:unconfirmed (TL)
elfi(1st) vs. Ciara(2nd)
Orly(1st) vs. sLivko(2nd)
SjoW(1st) vs. x
biGs(1st) vs. x
x vs. x


OT: ignproleague2 - IPL 3 Origins Day 1 Bally's! Live at 10:30 AM EDT! Tune in here http://esports.ign.com/ipl/tv/

Starcraft 2 panel! vanaf 4:30 ongeveer. Met stephano,whitera,huk & idra


edit: http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/IeSF_2011_World_Championship#Group Stage 2 Orly 2-0 in zijn groep :D

wireke

Legacy Member
Ben blij dat ik niet wakker ben gebleven voor idra, heeft zijn games geforfait wegens fatigue. Begrijpbaar, als ge zijn schema beziet. Redelijk onmenselijk zo veel toernooien, gespreid over heel de wereld, op 1 maand.

Raaf

Legacy Member
Blijkbaar vinden de mensen op reddit HD niet echt een goede commentator. Ze blijven vitten op ... details in feite, ik vind hem echt niet zo storend.

horste

Legacy Member
HD vind ik nog meevallen, catspajamas daarentegen >< ik mute alles dat hij cast, vind hem zo vervelend om naar te luisteren

[BAT] Hydra

Legacy Member
omg hoeveel problemen hebben ze niet op dat toernooi.

In vergelijking met andere grote events doen ze het daar echt wel niet goed...

Raaf

Legacy Member
[BAT] Hydra;15466740 zei:
omg hoeveel problemen hebben ze niet op dat toernooi.

In vergelijking met andere grote events doen ze het daar echt wel niet goed...

Hoezo, ze doen het niet goed? De problemen die ze hadden waren helemaal niet hun fout.

Dag 1: Fout blizzard
Dag 2: Extern probleem met infrastructuur
Dag 3: ... Sheth heeft last van spam?

Ik vind dat ze het ondanks de problemen fantastisch doen: interviews, meerdere camera angles (toegegeven je hebt die ign pro nodig), content tussen de games in...

bouli

Legacy Member
Raaf zei:
toegegeven: de regie is soms wel... slecht.

Idd, op het laatste het gezicht van puma laten zien ipv de game :unsure.. Die game had hero trouwens moeten winnen, echt belachelijk

bouli

Legacy Member
Xionn. zei:

Als je het verloop v.d game bekijkt had hero veel beter gespeeld.. Puma had ook vrij veel geluk door ongelukige timings van hero.. ( zoals de nexus op het einde als dat 4 zealots waren had hij waarschijnlijk gewonnen. )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan