Archief - [HL2] Request:Post hier je cs:s beta movies

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

One-t|M@[hINe

Legacy Member
mijn fillmken:




68mb groot 5.5 minute ongeveer beetje frags, nades, blabla :) je ziet maar

qualiteit is wel oke voor zen 68 mb vindk persoonlijk

cs source

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
mijn fillmken:




68mb groot 5.5 minute ongeveer beetje frags, nades, blabla :) je ziet maar

qualiteit is wel oke voor zen 68 mb vindk persoonlijk

cs source

vet filmke :D
we moeten er nog zo is een maken :)

Sebatjen

Legacy Member
ik weet dat dit cs source forum is maar ik denk dat op de andere plaatsen ze toch nie zullen antwoorden, ik heb een ..... *edit

blaZe

Legacy Member
Sebatjen zei:
ik weet dat dit cs source forum is maar ik denk dat op de andere plaatsen ze toch nie zullen antwoorden,

dat is geen ingesteldheid.
ik verwacht dat je ginder je vraag stelt, enkel movies posten kan hier nog en anders moet ik deze thread sluiten.

geen threads binnen een thread starten.

post deleted

blaZe

Legacy Member
of je bent dom of je doet het express.

nodige waarschuwingen zijn onderweg aangezien ik maar posts van je moet bijven deleten.

Sebatjen

Legacy Member
blaze vergeef me van men "domme" dingen :p het is gewoon de eerste keer dat ik in een forum dingen plaats ik moet begrijpen dat ik in de juiste directory zit de juiste dingen plaats, ik ben bezig met een cs source filmpje te maken met muziek en al voor vergiffenis

Seba

Insano

Legacy Member
Ja, hij heeft een nieuwe map gemaakt, maar persoonlijk vind ik het geen fantastische map. Slechte textures etc (CS:S niet waardig ;)).

One-t|M@[hINe

Legacy Member
ke die map al lang gespeeld zeh man, djeez :D die tonnen rollen door die tralies, die 'knijper' van die kraan da ergens sta, zweeft gewoon, en 8hoeken vallen enkel omver door een HE. bugs in water, bugs in de lucht. ma toch vink et wel goe mapken om is te spelen.


tis ook een goei map voor diegene die nogal weinig fps emme

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
ke die map al lang gespeeld zeh man, djeez :D die tonnen rollen door die tralies, die 'knijper' van die kraan da ergens sta, zweeft gewoon, en 8hoeken vallen enkel omver door een HE. bugs in water, bugs in de lucht. ma toch vink et wel goe mapken om is te spelen.


tis ook een goei map voor diegene die nogal weinig fps emme

ik had ineens 100 fps op die map, normaal maar 40 ofzo :D

Sebatjen

Legacy Member
wat is het hier toch still geworden al 2 dagen niets meer gead op deze forum :o

gamecuber2

Legacy Member
Een vriend van me heeft een filmpje gemaakt.
Ik moet zeggen heel amusement :D.
Nuja geen verdere commentaar je zal wel zien ;-).

http://www.koentjuh.net/lol.wmv

of deze ==> mms://www.koentjuh.net/lol.wmv

(laaste url zal bij sommige sneller gaan dan de eerste)

Voor meer filmpjes en screenshots van cs: s wel ga naar http://www.koentjuh.net (het is nodig je lid te maken voor deze te zien)
:applause:

Insano

Legacy Member
Als je het een paar weken geleden had gedaan, was je eerste geweest :)

One-t|M@[hINe

Legacy Member
men filmpjes was van de s11 webspace gesmeten de &"é&é"&

dus ier is het opnieuw: bombingsource

tis ong 5.5 minute en 68 mb, en persoonlijk vink et wel de moeite ;)

Insano

Legacy Member
Wel cool als 2 lijken tegen elkaar vliegen :p
Voor de rest is het wat eentonig ;)

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Captain Insano zei:
Wel cool als 2 lijken tegen elkaar vliegen :p
Voor de rest is het wat eentonig ;)


njah, i know van eentonigheid, ma kijk eens goe naar de titel van et filmken :)


en dabij, die 2 frags int begin zijn toch uniek in het ganse filmke :rofl:

trouwens bugje kwa grafisch vlak: als je de andere met zen flashlight over de grond (met name de grond in de 'rushtunnel' / nu een koepel eigelijk, je weet wel. dan zieje dat de tegels meer textuur krijgen en zich verplaatsen of zo, echt raar om te zien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan