Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
One-t|M@[hINe zei:mijn fillmken:
68mb groot 5.5 minute ongeveer beetje frags, nades, blablaje ziet maar
qualiteit is wel oke voor zen 68 mb vindk persoonlijk
cs source

-[*RSOD*]-chubby zei:vet filmke![]()
we moeten er nog zo is een maken![]()
Sebatjen zei:ik weet dat dit cs source forum is maar ik denk dat op de andere plaatsen ze toch nie zullen antwoorden,
Sebatjen zei:http://s11.yousendit.com/d.aspx?id=E85235CD876A63F6C604AE4B7F953171
movie veel granate coole muziek

DIT HEBBEN JULLIE MISSCHIEN NOG NIET GEZIEN wat raaar maar het is
die tonnen rollen door die tralies, die 'knijper' van die kraan da ergens sta, zweeft gewoon, en 8hoeken vallen enkel omver door een HE. bugs in water, bugs in de lucht. ma toch vink et wel goe mapken om is te spelen.One-t|M@[hINe zei:ke die map al lang gespeeld zeh man, djeezdie tonnen rollen door die tralies, die 'knijper' van die kraan da ergens sta, zweeft gewoon, en 8hoeken vallen enkel omver door een HE. bugs in water, bugs in de lucht. ma toch vink et wel goe mapken om is te spelen.
tis ook een goei map voor diegene die nogal weinig fps emme

.
Captain Insano zei:Wel cool als 2 lijken tegen elkaar vliegen
Voor de rest is het wat eentonig![]()
