Archief - [HL2] Request:Post hier je cs:s beta movies

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sebatjen

Legacy Member
hi all hoe gaat ie , ik heb dus fraps gedownload en een filmpke gemaakt maar ik weet niet hoe ik het hier op de site zet, hoe doe je dat zo in die link zettten? dat psycho filmpje ?

blaZe

Legacy Member
:niceone: Osi

ik vond het wel neig hoe dat ze ene doden dat ie zo mooi ineenstuikt en als ne zatten zwerver tegen die muur hangt.

of dat je iemands nade ziet droppen bij het killen.

Insano

Legacy Member
Sebatjen zei:
hi all hoe gaat ie , ik heb dus fraps gedownload en een filmpke gemaakt maar ik weet niet hoe ik het hier op de site zet, hoe doe je dat zo in die link zettten? dat psycho filmpje ?
Je moet dan genoeg webspace hebben. Vraag hier op het forum of iemand je filmpje op hun webspace willen zetten. Er zullen genoeg bereidwillige mensen zijn :niceone:

Insano

Legacy Member
Probeer eens een filmpje te maken waarin je gebruik maakt van de physics zoals achter een barrel schuilen die dan wordt weggeblazen etc.
Gewoon een idee :)

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Captain Insano zei:
Probeer eens een filmpje te maken waarin je gebruik maakt van de physics zoals achter een barrel schuilen die dan wordt weggeblazen etc.
Gewoon een idee :)



kwil eerst weten hoe ik een filmke van 1 minuut kan zetten tot max. 10 mb waarop de gfx nog mooi zijn op een mooie grootte(kgebruik videomach)

iemand?!

Insano

Legacy Member
Wel cool hoe die vaten wegvliegen bij de explosie. Ik ben zelf al een paar keer geraakt door zo een vat ;)
Alleen het laatste stukje vind ik nogal dom :)

elarto

Legacy Member
Captain Insano zei:
Wel cool hoe die vaten wegvliegen bij de explosie. Ik ben zelf al een paar keer geraakt door zo een vat ;)
Alleen het laatste stukje vind ik nogal dom :)

als zo'n vat keihard tegen u vliegt, hebde dan damage? of duwt u da gewoon achteruit?

Insano

Legacy Member
The.Art.of.War zei:
als zo'n vat keihard tegen u vliegt, hebde dan damage? of duwt u da gewoon achteruit?
Je vliegt achteruit, maar ik ben niet zeker van die damage. Ik denk dat als er een muur achter je staat wel en anders niet.

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Captain Insano zei:
Je vliegt achteruit, maar ik ben niet zeker van die damage. Ik denk dat als er een muur achter je staat wel en anders niet.


nope, nooit damage, tis niet zoals hl²

wel jammer...

Sebatjen

Legacy Member
bedank captain, ik zal wel iemand vinden , hoop ik :unsure:
nog een vraagje , hoe kan ik vershillende filmpjes omzetten naar 1 filmpje ? in plaats van 3 filmpjes van 30 seconden , eentje van 1:30 min. ?



P34C3

Seba

Sebatjen

Legacy Member
Originally Posted by jorim069
Ik heb een probleem, mijn movie is 5 min. lang en is 48 MB! Maar ik heb geen webspace meer


Help?



LOL ik ben juist fraps beginne gebruiken, ik maak een filmpje( 30 seconden) en dat is 196 megabite ofzo :wtf: lol hoe kan ik de kwaliteit verminderen?

P34C3
Seba

Sebatjen

Legacy Member
never mind die laatste reply ik heb het al gevonden met virtualDub
zou wel nog altijd wat hulp kunnen gebruiken om verschillende filmpjes om te zetten naar 1
P34C3 again
Seba

fragnetic

Legacy Member
Sebatjen zei:
never mind die laatste reply ik heb het al gevonden met virtualDub
zou wel nog altijd wat hulp kunnen gebruiken om verschillende filmpjes om te zetten naar 1
P34C3 again
Seba
probeer eens met windows movie maker, geplakt al die filmkes na elkaar en ge slaat het op en dan hebt ge normaal ene volledige film.

sebastos

Legacy Member
nix nieuws ofzo maar kom
wa spelen met de physics en ook de schokgolf van een C4-ke met wa rommel
kweet ni hoe dat het komt dat et een beetje hapert maar kan da mss ligge aan da kik alles thoogste zet ?? :help:
link
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan