Archief - [HL2] Request:Post hier je cs:s beta movies

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

{BBoB}

Legacy Member
Omdat er toch ook nog een paar zijn dien geen hl2 coupon of cs:cz hebben zou jullie dan hier jullie zelfgemaakt movies willen posten zodat wij er ook van mee kunnen smullen :p :p

greeeeeetzzzzz

WiCk3y

Legacy Member
ik heb dien hl2 shit ... maar moest ik ergens een knopje kunnen zien met preload cs:s of zo .. zou het zeer fijn zen :s

Oetjebek

Legacy Member
WiCk3y zei:
ik heb dien hl2 shit ... maar moest ik ergens een knopje kunnen zien met preload cs:s of zo .. zou het zeer fijn zen :s

mss kan ji nie op Steam omdat hem CS source aant uploaden is?
hoelang heb je het al?

z3b

Legacy Member
wicky , ga bij browse gamez ofzo dunno oe dat da noemt .. en daar uw key registreren van uw half life 2 ... en dan zalt er wel opkome denk ik .. voor cs source te preloaden


Weet nie zeker hé :)

Insano

Legacy Member
WiCk3y zei:
ik heb dien hl2 shit ... maar moest ik ergens een knopje kunnen zien met preload cs:s of zo .. zou het zeer fijn zen :s
Klik in het hoofdmenu van Steam op "Browse Games".
Er komt een kadertje omhoog en daar moet je linksonder op "Register a product I already own..." klikken. Daar kan je je key ingeven die op je ATI voucher kaart staat.

Acra

Legacy Member
hoe kunt ge recorden?
want console kunt ge nog ni gebruiken, en kunt ge ook ni record typen :/ denk ik :/

sparks

Legacy Member
u console kunt ge open door naar options-keyboard-advanced en dan dat aanvinken da ge uw console kunt openen :niceone:

Shotty

Legacy Member
allééj komaan met die filmpkes ik wil source zien :D you take the point !!!

Acra

Legacy Member
sparks zei:
u console kunt ge open door naar options-keyboard-advanced en dan dat aanvinken da ge uw console kunt openen :niceone:



ty, daar was ik al de hele tijd achter aan het zoeken :)

{BBoB}

Legacy Member
Wid@ker zei:
Wow, je spelt wel leet :p

mensen blijf eens ontopic kom hier met die filmpjes en stop met offtopic te gaan gemoogt uw mening geven maar ik zie hier nog maar 1 filmpke en tis hier bijna al een ganse pagina vol met zever :sad:

kakature

Legacy Member
Khad veel filmpjes staan maar kben ze kwijtgespeeld :x

der zaten mooie tussen hoe ze flashbangs, frag grenades, en smokes toonden enz en de ragdoll psychics

{BBoB}

Legacy Member
Osi 140 zei:
http://users.skynet.be/osi/CSS1.rar
Grootte : 13 mb
Duur : 1 minuut en nog wa ... ( 20 schat ik )
Wat : Eeeuh, ik gooi wa granaatjes, ik schiet tegen een band die vervolgens naar beneden gaat, ik schiet op een ton die neervalt en naar beneden rolt en dan nog de C4 explosie die velen wouden zien

FPS is nie sjiekjes, omda ik filmde met 25 frames per seconde, maar je ziet wel een mooie explosie moet ik toegeven

kun je in de beta versie niet online spelen? :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan