Archief - [HL2] HL2: 6 months delay?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wolfen

Legacy Member
bedankt .. ppff , bedankt voor de tip , ik zal hem proberen onthoude ...

iedereen bedankt die men excuzez aanvaard ...

Grid_lock_tom

Legacy Member
In een onlangs gehouden rechtszaak is beslist dat Vivendi, de uitgever van Half-Life 2, het recht heeft om Half-Life 2 binnen zes maanden uit te geven. Het lijkt onwaarschijnlijk dat dit nog zo lang duurt, aangezien Vivendi er financieel zeer bij gebaat is om Half-Life 2 zo snel mogelijk in de schappen te krijgen. Het zou marketing-technisch echter ook slim zijn om het spel met kerst uit te geven, zodat er meer exemplaren verkocht zullen worden. Vivendi heeft de release-datum dus volledig in de hand.


"Valve has announced that it will deliver a release candidate version of Half-Life 2 (HL2) (a game required under the 2001 SPA) to Sierra/VUG within the next few weeks. If Valve delivers a release candidate version that complies with the contract and is a Final Milestone, then VUG will have six months to release the product under the 2001 SPA. Valve is pressing VUG to release the product early within that six month window, and its representatives have made a number of public statements without our consent or concurrence that the product will be published and released to the general public in September of this year."


Ook is nu bevestigd door Doug Lombardi dat de eerste release candidate naar Vivendi is gestuurd, en dat ze de uiteindelijke versie "very soon" hopen af te leveren. De belofte dat het spel "100% zeker" in de zomer te krijgen is, is in ieder geval al gebroken. De gamers mogen nu hopen dat ze in de herfstvakantie los mogen gaan met Gordon, en dat Vivendi de game ook echt zo snel mogelijk brengt.

Grid_lock_tom

Legacy Member
ja idd, maar der staat wa meer info bij....is een news item van vandaag ....

Khoop dat ze niet w8en tot kerstmis btw/

Mace

Legacy Member
Ik blijf er in geloven dat Half Life 2 tegen ten laatste eind November op mijn harde schijf zal staan. Nie dat ik het echt erg zou vinden moest het later zijn. Moest ik nog een een paar maanden moeten wachten op het beste spel tot nu toe, heb ik daar geen problem mee. Er zullen ondertussen toch genoeg andere games uitkomen zeker :confused: :confused:

Inch

Legacy Member
Mace zei:
Ik blijf er in geloven dat Half Life 2 tegen ten laatste eind November op mijn harde schijf zal staan. Nie dat ik het echt erg zou vinden moest het later zijn. Moest ik nog een een paar maanden moeten wachten op het beste spel tot nu toe, heb ik daar geen problem mee. Er zullen ondertussen toch genoeg andere games uitkomen zeker :confused: :confused:

Dat wachten is het probleem op zich niet.

Waar ik wél een probleem mee heb is dat we al maandenlang lekker worden gemaakt met "HL² is bijna in ons midden" en "het gaat hooguit nog een maand duren"

Zowel de media als gamers zelf zitten elkaar op te jutten. Als je een blijk van onverschilligheid laat merken zoals "HL², I don't care anymore" dan loop je kans zowat publiek gestenigd te worden omdat men rotsvast blijft verkondigen dat dit het beste spel ooit gaat worden.

Nochtans zitten we - goed één jaar na de hackerdiefstal en tonnen releasedates - nog altijd niet HL² te spelen en te genieten van de beloofde gameplay. Na al die tijd zwakt mijn interesse toch wel ferm af. Ik heb andere dingen te doen dan maniakaal de F5 toets in te duwen in de hoop dat er nog wat HL² nieuws op het net gaat verschijnen.

In het begin dacht ik nog van "Hé, straks spelen we het beste spel ooit!" Maar tegenwoordig, na al die tijd wachten doet het mij nog maar vrij weinig. So what? Er zijn tal van goeie games die wél zijn uitgekomen in de tussentijd en het zou alleen maar fout zijn om die te beschouwen als zoethoudertjes voor HL². Het zou zelfs fout zijn om gewoon geen games te kopen überhaupt omdat HL² zogezegd elk moment kan uitkomen.

Insano

Legacy Member
Sorry, maar Valve heeft nog maar 1 releasedate vrijgegeven en die is 30 september 2003. Deze zomer was meer een schatting.

le mastre

Legacy Member
Captain Insano zei:
Sorry, maar Valve heeft nog maar 1 releasedate vrijgegeven en die is 30 september 2003. Deze zomer was meer een schatting.

utututut ... they failed.... again :D
maarja vivendi moet ook hun werk doen ...
Ohja we zijn het gewend (zeker?)... het begint zelf leuk te worden :unsure: de onzekerheid, het potlood-knagen, de afkickverschijnselen (hl1), het boinken tegen de muur :doh:

(ik heb nog nooit een jaar zo zien vliegen... kan bijna niet geloven dat het al een jaar is...)

Fraggie

Legacy Member
Captain Insano zei:
Sorry, maar Valve heeft nog maar 1 releasedate vrijgegeven en die is 30 september 2003. Deze zomer was meer een schatting.
dno ze, als je aan een woordvoerder vraagt, wanneer komt hl2 uit & ie zegt: 'this summer' of om het even wat
dan bedoelt hij wel duidelijk een release date, niet een een schatting van +- this year
die persoon(en) zijn woordvoeder(s) voor iets, niet om zelf een schatting te geven

:unsure:

TiM007

Legacy Member
Fraggie zei:
dno ze, als je aan een woordvoerder vraagt, wanneer komt hl2 uit & ie zegt: 'this summer' of om het even wat
dan bedoelt hij wel duidelijk een release date, niet een een schatting van +- this year
die persoon(en) zijn woordvoeder(s) voor iets, niet om zelf een schatting te geven

:unsure:
de zomer in USA duurd iets langer dan hier? :p

elarto

Legacy Member
ik wil geen excuses à la "valve heeft nog maar 1 keer een echte releasedate gegeven" horen, als je tussen de regels kan lezen en het een beetje gevolgd hebt weet je wel beter...

angelus2002

Legacy Member
Pfff, vivendi zou da kunnen proberen, maar wees er dan maar zeker van dat er illegale kopies van verspeid gaan worden. De release candidate is er, da wil dus zeggen dat er in die zes maanden HL² cdkes gaan gedrukt worden... 1 medewerker met losse handjes en tis naar de boem.

+ Vivendi zou hierbij zeker niet scoren bij het gamende publiek. We hebben al lang genoeg moeten wachten...

le mastre

Legacy Member
Tuurlijk gaan ze dit niet doen ... reinste zever! Het feit is dat het een bedrijf is en een bedrijf is er om centjes te verdienen :doc:

Insano

Legacy Member
The.Art.of.War zei:
ik wil geen excuses à la "valve heeft nog maar 1 keer een echte releasedate gegeven" horen, als je tussen de regels kan lezen en het een beetje gevolgd hebt weet je wel beter...
Ze zijn sinds vorig jaar zo verstandig geweest om geen exacte datum meer te geven. Delays zijn nu ook eenmaal normaal in de gamessector. Half-Life 1 is ook een jaar uitgesteld geweest, maar toen hoorde je er niemand over whinen.

m@ss@cre-man

Legacy Member
ik pijs nie dat er nen delay ga komen en zo wel wacht ik toch nog :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan