Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

serieus :ironic:Darth-Falcon zei:als vuv da doe graven ze hun eigen graf, hun toekomst hangt af van hl2, en binnen 6 maand is het te laat voor hen
).
.killgore zei:serieus :ironic:
...
Van 6 maand delay zullen ze niet failliet gaan hoor.
) ze gaan da snel releasen.ejje eigenlijk de rest van mijn post gelezen?sure zei:Da ni maar ze zullen serieus wa kloppen krijgen.
Trust me () ze gaan da snel releasen.
) op een forum.Exact weet ik niet, maar het is het teken dat het af is en binnenkort in de winkels kan liggen. Ik dacht dat het te maken had met de eerste schijf die gebrand werd en die schijf dan "goud" zou zijnLessThanJake zei:klein noobvraagje, maar wat is "goud gaan"?![]()
.Het betekent dat een RC (Release Candidate) die gezonden is door de ontwikkelaar naar de uitgever is goedgekeurd en ze beginnen met de game te drukken op cd's/dvd's. Daarna duurt het nog 2 á 4 weken tot de game in de winkel ligt.LessThanJake zei:klein noobvraagje, maar wat is "goud gaan"?![]()
Suphafly zei:lolz hoelang zijn die da kutspel al ni aant uitstellen,
TES IV = 2005 = imho fucking nice nextgen = binnen et jaarGrid_lock_tom zei:bwah, Zoland de graphics up to date blijven kan da geen kwaad![]()
En aangezien de volgende generatie pas voor binne 2 jaar ofzo is hebbe ze nog ff tijd imo![]()
.Dat is een RPG dus dat telt niet meekillgore zei:TES IV = 2005 = imho fucking nice nextgen = binnen et jaar.
