Archief - [HL2] HL2: 6 months delay?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sure

Legacy Member
Als het nog een half jaar duurt eet ik mijn schoen op.

No way dat ze dat zo laat releasen, vooral omdat er reviews opkomst zijn.

Olivier.vdb

Legacy Member
Tja, we kunnen nooit weten he...
Het is al een keer gedelayed geweest, het kan deze keer mss ook gedelayed worden.
Wie weet beslissen die van VU om het pas met kerstmis uit te geven, omdat ze denken dat ze in die periode meer winst kunnen maken ofzo...
Hopen dat het maar geruchten zijn he ;)

Darth-Falcon

Legacy Member
als vuv da doe graven ze hun eigen graf, hun toekomst hangt af van hl2, en binnen 6 maand is het te laat voor hen

killgore

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
als vuv da doe graven ze hun eigen graf, hun toekomst hangt af van hl2, en binnen 6 maand is het te laat voor hen
serieus :ironic:

VU games is maar een klein deel van heel VU en hl² is maar 1 van de games die ze rond deze tijd zullen uitbrengen/hebben uitgebracht. (ze hebben nog enkele toppers in spe, zoals tribes en evil genius, en het recente ground control was ook niet mis :)).

Van 6 maand delay zullen ze niet failliet gaan hoor :p.

sure

Legacy Member
killgore zei:
serieus :ironic:

...
Van 6 maand delay zullen ze niet failliet gaan hoor :p.

Da ni maar ze zullen serieus wa kloppen krijgen.

Trust me ( :wtf: ) ze gaan da snel releasen.

killgore

Legacy Member
sure zei:
Da ni maar ze zullen serieus wa kloppen krijgen.

Trust me ( :wtf: ) ze gaan da snel releasen.
ejje eigenlijk de rest van mijn post gelezen?

Ik zeg juist dat ze met nog 2 toppers klaarstaan, waarvan er een onlangs is goud gegaan btw, en dan denk je nog dat ze kloppen gaan krijgen.

Die mannen zijn niet dom ze, als ze het tot kerstmis of zo uitstellen zullen ze dat wel doen met reden. Ze zullen er wel wat meer van weten als een bende snotapen (me included :p) op een forum.

Insano

Legacy Member
Vivendi gaat de game nooit voor 6 maanden delayen. Ze weten dat ze de game gewoon moeten releasen vlak voor of tijdens december want dan komen de mensen die anders nooit een game kopen naar de winkel.

killgore

Legacy Member
LessThanJake zei:
klein noobvraagje, maar wat is "goud gaan"? :$
Exact weet ik niet, maar het is het teken dat het af is en binnenkort in de winkels kan liggen. Ik dacht dat het te maken had met de eerste schijf die gebrand werd en die schijf dan "goud" zou zijn :).

Insano

Legacy Member
LessThanJake zei:
klein noobvraagje, maar wat is "goud gaan"? :$
Het betekent dat een RC (Release Candidate) die gezonden is door de ontwikkelaar naar de uitgever is goedgekeurd en ze beginnen met de game te drukken op cd's/dvd's. Daarna duurt het nog 2 á 4 weken tot de game in de winkel ligt.

Grid_lock_tom

Legacy Member
Tis tog altijd iets he met dien half life ² ///

Ik wil da spel echt spelen binnekort, omg, ik kan zo hard ni wachten

Ik ga zeker me ne slaapzak bij mijne gamesboer voor de deur slapen tot dien groten truck vol HL² copy's arriveerd

: D

Wid@ker

Legacy Member
Pfff als ze het nog is uitstellen, komt het beter gewoon nooit uit. Als ze dit doen dan ga ik persoonlijk wc-rollen gooien over het VUG gebouw in Amerika :) Now who's with me?

:p

Grid_lock_tom

Legacy Member
bwah, Zoland de graphics up to date blijven kan da geen kwaad :p

En aangezien de volgende generatie pas voor binne 2 jaar ofzo is hebbe ze nog ff tijd imo :p

killgore

Legacy Member
Grid_lock_tom zei:
bwah, Zoland de graphics up to date blijven kan da geen kwaad :p

En aangezien de volgende generatie pas voor binne 2 jaar ofzo is hebbe ze nog ff tijd imo :p
TES IV = 2005 = imho fucking nice nextgen = binnen et jaar :).

Wid@ker

Legacy Member
Kan me ni schelen of de gfx out of date zijn of niet, zoals het er nu uit ziet is het goed. Ik wil het gewoon zo snel mogelijk hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan