Archief - [HL2] HL2: 6 months delay?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Olivier.vdb

Legacy Member
Half-Life 2 Delayed Again?
DchozN @ 3:32 pm pdt - half-life, hl2 & tf2 - 74 comments - hot topic
Gamespot has revealed that in recent court filings, Vivendi Universal Games is able to possibly delay Half-Life 2 for up to six months as seen in their latest writeup, "Half-Life 2 held hostage?".

The statement's implication is that VUG, angry with Valve's "public statements," could sit on Half-Life 2 for up to six months. But would VUG use this six-month window as leverage to force Valve to back down from demands contained in its original August 14, 2002 lawsuit?

While nothing is set in stone just yet, this certainly does raise a few eyebrows.

Uh...oh....
Stel u voor: een half jaar uitgesteld...

Bron: klik hier of hier

]HT[Simon

Legacy Member
Osi 140 zei:
Pfff, kgeloof het toch nie :) kijk gewoon op hun officele website ... of hl2world.com :niceone: geloof er gewoon geen zak van, want dat kan niet ...
ten eerste, der komt pc gameplay uit, ze zegden da ze het gespeeld hebben en valve heeft al cd's klaar liggen denk ik, dus ik geloof et nie
of .... wil je het niet geloven?

ik alleszinds niet.

mshadow14

Legacy Member
Omdat VU de legale kracht heeft om het spel 6 maanden op wacht te zetten, betekent niet dat ze dit ook gaan doen. VU heeft momenteel veel geld nodig, Steam of geen Steam. ;)

sure

Legacy Member
Kgeloof er ook niveel van.

Prolly 5 oktober goud en dan nog een maandje ofzow.

Damn, das nog lang.
:cry:

wolfen

Legacy Member
ocharmeuh , maar jah , het komt ... en mss duurt het maar 2 weekskez ... ;) vanaf het goud iz , en is het nog deze maand goud ... weuh zulleuh zien

Kill0rBee

Legacy Member
omfg ze zouden wel ongeloofelijk stom moeten zijn om da uit te stellen

]HT[Simon

Legacy Member
wolfen zei:
ocharmeuh , maar jah , het komt ... en mss duurt het maar 2 weekskez ... ;) vanaf het goud iz , en is het nog deze maand goud ... weuh zulleuh zien
Amaai jij bent eu breezahsletjzjeuh


ont: tegen dan heb zal ik wss wel €80 gesprokkelt hebben voor de CE.

COOLKILLer

Legacy Member
jong dikke bullshit, da kan valve zich niemeer permiteren!
ze zijn nu al bijna failliet :D

killgore

Legacy Member
COOLKILLer zei:
jong dikke bullshit, da kan valve zich niemeer permiteren!
ze zijn nu al bijna failliet :D
sinds wanneer zijt gij boekhouder of dergelijke bij valve :ironic:

nothingButme

Legacy Member
da is in et gehiem goud gegaan en nu komt da onaangekondigt uit op den 26ste september!!!!!!

Grid_lock_tom

Legacy Member
HL 2 gaat goud 31 september zoals de 1ste release date zegt ;)

Kill0rBee

Legacy Member
ik zou eerder gaan voor de 27ste want morgen ister geen enkele winkel open :p

sypro9000

Legacy Member
dat ze het spel nu maar gewoon in de rekken leggen inplaats van een release want dan zullen er veel warez hunters zijn . dit zou ik doen moest ik VU zijn .

killgore

Legacy Member
ach ja, kijk, er staat dat ze (vu) ALS ZE WILLLEN het spel kunnen achterhouden tot max. 6 maand (meer = contractbreuk).

Zoals ik al gezegd heb: dit geeft vu de kans om het spel te releasen in een voor hun meer winstgevende periode (als ze dit willen/de moeite waard vinden).

Olivier.vdb

Legacy Member
SideShow zei:
kzeg dat het nog een half jaar gaat duren ffs ! :angry:

lol, doorbijter :p
we zullen binnekort wel zien. Der zullen waarschijnlijk nog wel berichten komen de volgende dagen, op cs-nation, HL-fallout,....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan