ja kheb ADSL, maar de reden da ik da nie download is, da ik maar 2.5 GB op m'n hd heb staan ( heb wat games en proggies opstaan ( BFV, HL, OP, CS, CZ ) en da op nen 12 GB HD, kben bezig met nen HD van 120 GB ( nog 2 weekjes en kzal et hebbe )
maar dan zijn we offtopic, en ja, kheb ADSL