Archief - [HL2] HL2 2nd Preload fase

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaFreak

Legacy Member
Second Phase of HL2 Preload
This just came in from the steampowered.com news department:

The second phase of the Half-Life 2 preload begins to Steam account holders today.

This will allow users to download the majority of the audio of Half-Life 2 in encrypted form. No purchase is required to pre-load Half-Life 2, but is required to activate the game. The moment the game is made available, those who have pre-loaded and purchased Half-Life 2 via Steam will be ready to start playing right away.


Only recently Valve doubled the bandwidth for their Steam content servers, and is now serving about 500 compressed MB of HL2 audio files with a total of about 8000Mbps. Happy downloading!

bron:HL2 fallout & steam

One-t|M@[hINe

Legacy Member
of da nu is, of later,, de release zal wel op dezelfde moment zen zeke.ma idd, de release is imo toch zeker in sept. of et de '22ste' is, zien we wel :niceone:

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
yihoe, weeral een stapje dichter bij de release van hl² :D :applause:

Insano

Legacy Member
Misschien nog 1 pre-load met alle maps en we zijn klaar :woohoo:

In your face, al die mensen die zeiden dat ik zat te zeveren ;)

Insano

Legacy Member
De oplossing voor de pre-load crash: Pause de pre-load, delete de clientregistry.blob file, restore hem weer vanaf de prullenbak en ga verder met de pre-load.
Nu moet het weer werken.

sure

Legacy Member
Captain Insano zei:
Misschien nog 1 pre-load met alle maps en we zijn klaar :woohoo:

In your face, al die mensen die zeiden dat ik zat te zeveren ;)

Naar wat ik heb gelezen hebben we nu al bijna het volledige spel op onze pc.

Alleen nog 1 preload van paar luttele megs.

Gabe had toch gezegd dat het 2gig ging zijn.

One-t|M@[hINe

Legacy Member
sure zei:
Naar wat ik heb gelezen hebben we nu al bijna het volledige spel op onze pc.

Alleen nog 1 preload van paar luttele megs.

Gabe had toch gezegd dat het 2gig ging zijn.



kdurf bijna met 100% zekerheid zegge dat hl² ook wel in de warez'business' ga terecht kome. erg veel moeter niemmer gecracked worden, als we 2/3 al op pc hebben.

nie da ik et spel nie ga kopen. want alster 1 game is dak zeker wil, ist wel hl²

Darth-Falcon

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
kdurf bijna met 100% zekerheid zegge dat hl² ook wel in de warez'business' ga terecht kome. erg veel moeter niemmer gecracked worden, als we 2/3 al op pc hebben.

nie da ik et spel nie ga kopen. want alster 1 game is dak zeker wil, ist wel hl²

ge hebt nix noppes nul komma nul op u hd van hl2 wa gecracked moet worden atm, enige da gecracked moet worden vo een game zijn de exe file en misschien dll files, das alles

sypro9000

Legacy Member
hij heeft het over het kraken van die ecryptie van valve zelf . die steam files zijn vergrendeld

Insano

Legacy Member
sure zei:
Naar wat ik heb gelezen hebben we nu al bijna het volledige spel op onze pc.

Alleen nog 1 preload van paar luttele megs.

Gabe had toch gezegd dat het 2gig ging zijn.
Gabe heeft pas gelost dat het groter gaat zijn dan eerst verwacht was. We hebben dus nog de maps, de meeste models en de code nodig. Dat is niet niks :)

sure

Legacy Member
Captain Insano zei:
Gabe heeft pas gelost dat het groter gaat zijn dan eerst verwacht was. We hebben dus nog de maps, de meeste models en de code nodig. Dat is niet niks :)


aha, da weten we ook weeral se.

Zal misschien iet voor volgende week worden dan.

Insano

Legacy Member
Cliffe (iemand van Valve) had na de eerste pre-load gezegd dat er nog 2 of 3 zouden volgen. Maar ik denk dat er nog maar 1 gaat volgen. Ze hebben het elke keer in grote stukken doorgestuurd.

Stel je eens voor dat iedereen de hele game nog moest pre-loaden op de release. Dit zou alleen niet een ramp zijn voor de mensen die het via Steam kopen, maar ook voor de mensen die het gewoon via Steam willen spelen.

dresse

Legacy Member
zou wel lachen zijn als hl2 nu een slecht spel is :)
zou de grootste teleurstelling zijn ooit in de game-wereld denkek :p


maja, weing kans toe, als ge de filmkes enzo ziet :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan