Archief - [HL2] HL2 2nd Preload fase

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Insano

Legacy Member
Als je ziet dat Doom³ in de 90 haalt terwijl het (bijna) geen verhaal heeft, kan het niet floppen.

Acra

Legacy Member
Captain Insano zei:
Als je ziet dat Doom³ in de 90 haalt terwijl het (bijna) geen verhaal heeft, kan het niet floppen.




20minuten zitten spelen.
4x iemand afgemaakt en ik was doom3 al beu :)

Zillode

Legacy Member
dresse zei:
zou wel lachen zijn als hl2 nu een slecht spel is :)
zou de grootste teleurstelling zijn ooit in de game-wereld denkek :p


maja, weing kans toe, als ge de filmkes enzo ziet :)

lol:) of zo een enorme error zodat 8/10 mensen het spel niet kan spelen:D

Anima

Legacy Member
mmm allemaal anti-doom hier ?
doom is zekers een goeie game gewoon omdat ne goeie gameplay heeft !
en gewoon brainless knalle is !
ik vind beide games goed ma voor hl2 moe ik nog wachte heb nog nie gespeelt !
da ze het ma rap uitbrengen :d

Insano

Legacy Member
Ik ben niet anti-Doom³. Ik vind het gewoon een domme, saaie game ;)

sure

Legacy Member
Bah, doom3 was wel ok.

En vanaf de mods eraan komen krijgt da ne serieuze boost.

dresse

Legacy Member
Captain Insano zei:
Als je ziet dat Doom³ in de 90 haalt terwijl het (bijna) geen verhaal heeft, kan het niet floppen.

wa zijn die punten?
doom³ is voor mij serieus geflopt :) ni dak er iets van verwacht had. ma ben soms zelfs bijna in slaap gevallen tijdens het spele...

Insano

Legacy Member
Dat magazine daar dat Doom³ mocht reviewen voor het uitkwam. De naam ontglipt me op het moment.

One-t|M@[hINe

Legacy Member
kheb nooit echt iets moeten weten van doom-games. ut2004 daarentegen vink wel nog leuk voor tussendoor eens te spelen, alsk me ff verveel ofzo. maar d³ nah

volgens mij nog et meest omda da spel nie echt 'ideaal' runt op men pc.(te weinig ram vermoed ik(zie pc specs in sig maar of zo) feel free...

Insano

Legacy Member
Doom³ engine is zogezegd gemaakt met zicht op de toekomst, maar imho moet een engine ongeveer op zijn punt staan bij de release.

schurno

Legacy Member
Is het nuttig hl² te preloaden als je het koopt in de winkel ?

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
schurno zei:
Is het nuttig hl² te preloaden als je het koopt in de winkel ?

als ge het preload, en ge gaat het kopen in de winkel duurt de installatie gewoon veel minder lang :)

schurno

Legacy Member
-[*RSOD*]-chubby zei:
als ge het preload, en ge gaat het kopen in de winkel duurt de installatie gewoon veel minder lang :)

Ga nog zien waar m'n limiet staat

Insano

Legacy Member
Tijdens die installatie zal er ook wel wat concept art tevoorschijn komen op mijn scherm dus ik ga niet pre-loaden :)

sypro9000

Legacy Member
-[*RSOD*]-chubby zei:
als ge het preload, en ge gaat het kopen in de winkel duurt de installatie gewoon veel minder lang :)

das nie waar é . je entert gewoon ej cd key bij steam effe snelle update en je kan direct spelen . anders zou je eerst het spel moeten instaleren dan importeren in steam .......

Insano

Legacy Member
sypro9000 zei:
das nie waar é . je entert gewoon ej cd key bij steam effe snelle update en je kan direct spelen . anders zou je eerst het spel moeten instaleren dan importeren in steam .......
Niet alle files zitten bij die pre-load. Bovendien moeten alle die cache files uitgepakt worden. Je zal dus niet in 1, 2, 3 kunnen gaan spelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan