Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je niet wilt dat er over een releasedate wordt gediscussieerd moet je ook niet naar deze thread komen.sypro9000 zei:zwijg zwijg zwijgen allemaaaaaal ik kan het nie meer horen , zien , rieken , voelen of zien HL² buuuuh . maar echt het moest eruit
----------------------------------------------------
en nu waar ik mee kan leven dat is dat het mid sep goud gaat

Dat hangt ervan af he. Valve hun controles zijn volgens mij heel wat strenger als die van VU. Die willen dat gewoon zo snel mogelijk uit.DiLinja zei:mid september gaat rc pas naar vivendi, dus zal al ni goud gaan voor einde september
-[*RSOD*]-chubby zei:ik schat op einde september...begin oktober![]()
mja, ik hoopte maar dat het zo zou zijnad:
sypro9000 zei:zwijg zwijg zwijgen allemaaaaaal ik kan het nie meer horen , zien , rieken , voelen of zien HL² buuuuh . maar echt het moest eruit
----------------------------------------------------

Captain Insano zei:Maar de Steam bandwidth is niet omhoog gegaan![]()
The server is too busy at the moment. Please try again later. 