Archief - [HL2] half life releasedatum in november?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sephiroth69

Legacy Member
dit is het bericht : Analyst Michael Pachter's report states it clear as day: "…we also expect three PC games to break the million-unit threshold in 2004, including… November's Vivendi-Universal (V-Not Rated) release Half-Life 2."

Before asking Vivendi for confirmation, we went to marketing rep Doug Lombardi at Valve. "We're currently planning to send release candidates to Vivendi by September 15th," he told us. The timing's right. "However," he adds before we can get our hopes up, "VUG hasn't given us a ship date yet. Might be best for you to ask them directly.

LET US HOPE SO

it comes closer and closer :D

sephiroth69

Legacy Member
mjah :) ik had het niet gezien:) hebben jullie het ook gelezen op hl fallout?

BlackShadow

Legacy Member
mja fallout is da betrouwbaar?
ma das zo slecht nog ni want ik ga tegen dan pas men nief pc ebbe

Vrallie

Legacy Member
Gisterenvoormiddag eens binnengesprongen in de plaatselijke game mania, volgens gm is het eind november. Hecht wel weinig waarde aan die info, maar als ik hier nu plots een thread zie over november zou het wel kunnen kloppen

sypro9000

Legacy Member
ja idd iedereen zit te zagen van hij komt 22 omdat het staat op ons blaadje van de bestellen . maar die winkels weten daar dus ook niks van .

Insano

Legacy Member
Het ergste vind ik dan nog dat die verkopers dat ook écht geloven ;)

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Wacht gewoon tot Valve officeel bevestigd , i.p.v. er achter te slaan of zoeken op i-net om toch maar iets te vinden i.v.m. de releasedatum. ^^

Anima

Legacy Member
ik denk nie da november is ze meer oktober !
btw dit is allemaal gebaseerd op geruchten ! moet je ook rekening mee houden !
volgens mij zal de game na beta test van css wel goud gaan en deacht da de beta test vroeger als 15 sept stopte nie ?

Insano

Legacy Member
Dan gaat hij niet goud. Dan gaat de RC naar Vivendi. Als die wordt goedgekeurd, gaat de game goud.

:offtopic: Gr3c0: Het woord "Wright" in uw sig moet nog uitgevonden worden :)

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Captain Insano zei:
Het ergste vind ik dan nog dat die verkopers dat ook écht geloven ;)


In de game mania /aalst geloven ze der ook nie veel meer van zeh, van de releasedates. Onlangs (in juni :p) nog met de frank(baas game mania daar) toch zeker half uurtje staan kletsen. en hun bronnen komen ook niet van valve zelf hoor.. ze horen dat ook ergens zeggen, en dus hopen ze dat die releasedate klopt(toen zei die: 15 okt), maar em geloofde der ook niemmer in.

anyway the point is: die verkopers zijn niet zo naief hoor, althans niet die van game mania /aalst.

ziejeh,,,

sephiroth69

Legacy Member
idd het zijn maar geruchten maar ik hoop dat dit gerucht klopt zenne...i just cant wait no more

Insano

Legacy Member
Dit is geen gerucht. Alleen dat van de release in november heeft Gamespot zelf uitgevonden.

Tempest

Legacy Member
Komaan maat, ksta te trappelen. KAN HET NIET MEER HOUDEN. Kwil ook een exemplaar :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan