Archief - [HL2] half life releasedatum in november?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Olivier.vdb

Legacy Member
Release date: 2nd half 2005 :p

Vieze valve, of welk bedrijfke dat da daar ook is, blijven da spel maar uitstellen.

IK MOET HET AL NI MEER HEBBEN!!! NAH !!!

Insano

Legacy Member
Genoteerd. Kruip nu maar terug in je hol en kom dan bij HL³ nog eens terug :)

Wid@ker

Legacy Member
We zullen wel zien he, ik hoop september, want we wachten nu al zo lang :sad:

Insano

Legacy Member
Voor alle mensen die niet snappen hoe het zit met HL2, lees dan eens deze thread. Hier staat alles mooi chronologisch opgesomd.

le mastre

Legacy Member
Pardons zei:
Ik snap niet dat mensen zich zit te ergeren aan een release datum,komaan he des te langer het duurt des te beter het wordt.Ik wacht nei ook al drie jaar op Halo 2 maar ik kraai er niet naar ik weet wanneer het uitkomt dat het goed zal zijn en dat het spelplezier eens zo groot gaat zijn :D

Wat een vergelijking :ironic: Bungie geeft wel wekelijks een update van hun site, halo 2,... . Dit is ook 1 van de redenen waarom Bungie 1 van mijn favoriete developers is.
Valve heeft kick-ass programmeurs, designers,... (wat gekend is), maar voor de rest zijn het "leugens"en zwijgplicht! Daarom wil iedereen dus een release-datum, vanwege de onzekerheid. Ik wacht ook op halo 2, maar daar is het wachten helemaal niet zo erg als bij het wachten op DE hl².

killgore

Legacy Member
Jeez, belachelijke mensen, valve afmaken omdat er foute geruchten (die zij NIET verspreiden) over de release-tijd buitenkomen.

Ik zie VU trouwens makkelijk wachten op december.

le mastre

Legacy Member
killgore zei:
Jeez, belachelijke mensen, valve afmaken omdat er foute geruchten (die zij NIET verspreiden) over de release-tijd buitenkomen.

Ik zie VU trouwens makkelijk wachten op december.

Ik maak valve niet af voor de geruchten van nu...
Het is gewoon een feit dat ze zwijgen om de hype nog groter te maken. Het is toch grappig hoe mensen eerst Valve en hl² TOTAAL afbreken omdat ze liegen en dan plots zijn ze weer uber. Nee hl² zou altijd goed geweest zijn, maar dat maakt Valve nu niet de beste developer op deze planeet. sorry Ze hebben gelogen daar blijft het bij. Geef mij maar een wekelijkse update zoals Bungie dat doet. Anywayz Hoe zullen ze dit oplossen als het niet in de zomer zal uitkomen? Dit moet toch gezien worden als een tweede delay? :baard:

Hopen dus dat het nog zomer zal zijn :unsure:

sypro9000

Legacy Member
lol dit is nu echt het ergst wat mij is overkomen in mijn game "carier" .
en da blijft maar duren é . ik zeg het zal voor sep zijn nee het is direct 2 maanden later . en ik blijf erbij gabe gvd noob zeg iets .......

Insano

Legacy Member
killgore zei:
Ik zie VU trouwens makkelijk wachten op december.
VU wil het zo snel mogelijk uit hebben. Voor hen is het beste dat het zo vroeg mogelijk uitkomt.

Invator

Legacy Member
Djeezes, wat maakt het nu uit of het in september / november uitkomt. Groei toch nen keer op zeker... Just een bende klein kinderen die zitten af te tellen naar Sinterklaas...

sure

Legacy Member
Invator zei:
Djeezes, wat maakt het nu uit of het in september / november uitkomt. Groei toch nen keer op zeker... Just een bende klein kinderen die zitten af te tellen naar Sinterklaas...

Inderdaad en kwil da sinterklaas van de maand nog komt.

grrr :angry:

killgore

Legacy Member
Captain Insano zei:
VU wil het zo snel mogelijk uit hebben. Voor hen is het beste dat het zo vroeg mogelijk uitkomt.
totaal niet: december = koopjesmaand = grotere verkoop.

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Captain Insano zei:
Tijd voor december + december > december :cool:


what the f*** bedoelde daarmee?!

*misschien moestek bovenstaande posts ook geleze emme maarjah

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
hopelijk ist september of oktober,
ma anders, nog tot november wachten? da hou ik nimeer vol! :sad:

killgore

Legacy Member
Captain Insano zei:
Tijd voor december + december > december :cool:
serieus niet.

Situatie 1, release Oktober:

Vele gamers lopen door de hype naar de winkel en kopen het spel. => Prolly zeer goede verkoop. Veel mense da het niet kunnen kopen => warez.

Situatie 2, release december:

Same as situation 1, maar: bende oude omas loopt naar de winkel en vragen om het nieuwste computerspel voor zijn/haar kleinzoon/dochter. Zelfde mensen die het niet kunnen kopen => kerstcadeau.
=> Superieure verkoop :).

Insano

Legacy Member
killgore zei:
serieus niet.

Situatie 1, release Oktober:

Vele gamers lopen door de hype naar de winkel en kopen het spel. => Prolly zeer goede verkoop. Veel mense da het niet kunnen kopen => warez.

Situatie 2, release december:

Same as situation 1, maar: bende oude omas loopt naar de winkel en vragen om het nieuwste computerspel voor zijn/haar kleinzoon/dochter. Zelfde mensen die het niet kunnen kopen => kerstcadeau.
=> Superieure verkoop :).
Ik zou het eerder zo zien:
  1. Release oktober (maanden met kleine letter ;)): De echte gamers kopen de game. Degene die het niet kennen, weten ook niet wat warez is. Daarna in december (/november) komen die oma's ook die game kopen die nu opnieuw in stock is.
    Resultaat: 2x kassa kassa :woohoo:


  2. Release december: De echte gamers komen als eerste de game kopen, de oma's zijn te laat en kopen bv Doom³ (The horror :sad: ). Tegen dat de game terug in stock is, is december voorbij.
Nu ga je discussiëren dat de game overal wel in stock zal zijn, maar je moet weten dat er gigantisch veel kopies moeten gemaakt worden in een zeer korte tijd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan