Unnamed
Legacy Member
Grayfox zei:ik denk dat de lelijke gfx ook een reden zijn dat zoveel mensen het spelen ^^ (zeer lage specs)
en valve weet dat heel goed, daarom dat ze ook zo laag mogelijke specs proberen te houden voor HL2
Yup, dat was bij de eerste HL ook zo. Je kon dat spelen met een 133Mhz zonder 3d kaart, terwijl de meeste andere spellen minstens een 200Mhz en 3D kaart eisten... Maar ik vond de graphics van HL (toen nog) niet lelijk, in tegendeel, ik vond ze juist zeer knap gedaan.