Archief - [HL2] 2 nieuwe HL2 screenshots!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sneax

Legacy Member
ik vind het er echt zo goe ni uitzien eh - der zit percies zo geen bump mapping in ofzo, die stenen zien er zo geverfd uit gelijk oudere games en ni met de nieuwe bump map technieken ..., zijn die screens nu ZO schoon? nah - far cry is mooier, Doom III is mooier, zelfs deus ex 2 is mooier - mja das dan ook alleen op de screenshots zelf te oordelen eh

maar ik denk toch ni WOW bij de screens, en dat deed ik wel bij eerder genoemde games

blaZe

Legacy Member
en die WOW zei je idd pas toen je de andere games speelde ;)

btw: er stond hier een tijdje terug een thread met een 20-tal vrij recente screens, en daar was er wel een overschot aan WOW te zien alsook het ravenholm filmpje kwam al heel aardig in de buurt van wat te verwachten.

Anoniem05

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
achzoo, ondertussen hadk et wel al door :tongue: toch merci


:offtopic: wete kerel, zo'n mensen gelijk gij zijn hier ni nodig. Als ge er ni tegenkunt da mensen van een community die uitzien naar een bepaalde game, en dan ook info proberen te geven door nieuwe screens (gj btw :niceone: ) te posten ga dan is gewoon weg, debiel zeverareken :ironic:

Wete wa ge doe, ge sluit u op in uw kamer, nadat ge radio, eventueel tv en u pcke hebt buitengesmeten, zonder telefon of iet en dan blijfde daar maar wachten en wachten tot dat ooit op een dag de games industrie volledig in elkaar zakt en er niemand nemeer zal proberen om nieuwe screenies te posten op dit forum.


Fucking debielen, die admins hier zouden is af en toe hun ogen moeten opentrekken, 't zou me ni verbazen als al die zijn posts gezever van 2 lijntjes zijn..


Sorry voor bepaalde woorden en zinnekes maar das de enige manier waarop ge die mensen hun aandacht trekt, spijtig genoeg :doh:


ontopic : Ik ben ni zonen pcmagazinefreak dus, eel leuk om wa nieuw hl2 materiaal te zien ;)

blaZe

Legacy Member
=[BwU]=Jackass zei:
:offtopic: wete kerel, zo'n mensen gelijk gij zijn hier ni nodig. Als ge er ni tegenkunt da mensen van een community die uitzien naar een bepaalde game, en dan ook info proberen te geven door nieuwe screens (gj btw :niceone: ) te posten ga dan is gewoon weg, debiel zeverareken :ironic:

Wete wa ge doe, ge sluit u op in uw kamer, nadat ge radio, eventueel tv en u pcke hebt buitengesmeten, zonder telefon of iet en dan blijfde daar maar wachten en wachten tot dat ooit op een dag de games industrie volledig in elkaar zakt en er niemand nemeer zal proberen om nieuwe screenies te posten op dit forum.


Fucking debielen, die admins hier zouden is af en toe hun ogen moeten opentrekken, 't zou me ni verbazen als al die zijn posts gezever van 2 lijntjes zijn..


Sorry voor bepaalde woorden en zinnekes maar das de enige manier waarop ge die mensen hun aandacht trekt, spijtig genoeg :doh:


ontopic : Ik ben ni zonen pcmagazinefreak dus, eel leuk om wa nieuw hl2 materiaal te zien ;)

aandacht trekken doe je idd, en dit door:

1. 90% van je reply regelreht te gaan flamen
2. mij te beledigen dat ik mijn ogen niet zou opentrekken

dat ff los ter zijde van het feit of van de presoon in kwestie nu gezever is of niet.

laat het dan een waarschuwing zijn naar beiden, ik verwacht dus geen reactie van jullie beiden tenzij louter ontopic.

zo kan ik deze thread nog mooi open laten.

Insano

Legacy Member
ZeDje zei:
nice :D screen 2 is wel mooi me da vuur enz :applause:
Voor mij is dat geruststellend omdat het vuur er (zoals in Ravenholm) eerst niet echt overtuigend uitzag.

Ik heb ook gehoord dat ze bij Valve aan de bug werken dat als een zombie in brand staat en na het sterven uitdooft, het vuur ineens stopt ipv langzaam weg te gaan.

Je ziet echt de vooruitgang :niceone:

sneax

Legacy Member
blaZe zei:
en die WOW zei je idd pas toen je de andere games speelde ;)

btw: er stond hier een tijdje terug een thread met een 20-tal vrij recente screens, en daar was er wel een overschot aan WOW te zien alsook het ravenholm filmpje kwam al heel aardig in de buurt van wat te verwachten.

Ik weet wa ge bedoelde, ik zei ook WOW tot ik doorhad dat een derde van die screens concept-foto's waren en niet in-game hehe, de ingame screens zagen er mij gewoon uit gelijk een (zeer) goeie Quake III map, alleen die vijver en da huis was daar iets speciaal - maar toch ni nog nooit eerder vertoont.

Ik zei trouwens WOW bij elke Far Cry screenshot en bij veel Doom III screens ... mmh ja ik zal wel zien alsek de game in beweging zie.

killgore

Legacy Member
Captain Insano zei:
Voor mij is dat geruststellend omdat het vuur er (zoals in Ravenholm) eerst niet echt overtuigend uitzag.

Ik heb ook gehoord dat ze bij Valve aan de bug werken dat als een zombie in brand staat en na het sterven uitdooft, het vuur ineens stopt ipv langzaam weg te gaan.

Je ziet echt de vooruitgang :niceone:

like wtf, een van de paradepaardjes van vsource zijn zen weergave van vuur & water :p. dan gaat gij zo zeggen: beke teleurstellend, das zowat zeggen: och, die tropische bebossing in farcry was maar zo zo hoor :p.

Insano

Legacy Member
Het paradepaardjes van Source zijn de physics. No doubt about that :)

lttuvix

Legacy Member
te meer ik ervan zie te harder ik bang ben tbh
in begin was da wow
nu is da van buh been there done that

Wid@ker

Legacy Member
sneax zei:
ik vind het er echt zo goe ni uitzien eh - der zit percies zo geen bump mapping in ofzo, die stenen zien er zo geverfd uit gelijk oudere games en ni met de nieuwe bump map technieken ..., zijn die screens nu ZO schoon? nah - far cry is mooier, Doom III is mooier, zelfs deus ex 2 is mooier - mja das dan ook alleen op de screenshots zelf te oordelen eh

maar ik denk toch ni WOW bij de screens, en dat deed ik wel bij eerder genoemde games
Ooit al een bink movie gezien?

En HL² screens heb ik nooit zo WOW gevonden. Maar HL² gaat gewoon alle andere games verpulveren, inclusief D3 en FC. Je kan die engines btw niet vergelijken. Doom III is supergedetailleerd voor kleine ruimtes (ook heel zwaar voor je pc), Far Cry heeft fantastische buitenruimtes van kilometers lang. HL² heeft beiden vind ik (behalve dat van die kilometers misschien ^^)

Insano

Legacy Member
lttuvix zei:
te meer ik ervan zie te harder ik bang ben tbh
in begin was da wow
nu is da van buh been there done that
Misschien dat je dat allemaal al eens gezien hebt, omdat dit gewoon een E3 2004 filmpje maar dan als BINK?

SupradynE

Legacy Member
lttuvix zei:
te meer ik ervan zie te harder ik bang ben tbh
in begin was da wow
nu is da van buh been there done that


bwa elk filmke dak nu zie heb ik nog altijd een wow-gevoel zenne :)

mja denk dak iets te veel verwacht van hl2 :s

Insano

Legacy Member
Ze laten toch grote delen van de gameplay zien (buggy, striders etc). Bovendien staan in de meeste BINKS alle instellingen niet op het hoogst.

Decay

Legacy Member
Ge moet u nie zo blindstaren op graphics, zolang de gameplay zalig is dan zullen mensen het graag spelen op lage res enzo. Kijk maar naar CS, lelijke grfx tov nu maar keiveel mensen spelen het nog ----> allemaal door gameplay

Wid@ker

Legacy Member
Je kan zeggen wat je wil, maar wat ik tot nu toe van HL² gezien heb, vond ik heel indrukwekkend.

Grayfox

Legacy Member
Decay zei:
Ge moet u nie zo blindstaren op graphics, zolang de gameplay zalig is dan zullen mensen het graag spelen op lage res enzo. Kijk maar naar CS, lelijke grfx tov nu maar keiveel mensen spelen het nog ----> allemaal door gameplay
ik denk dat de lelijke gfx ook een reden zijn dat zoveel mensen het spelen ^^ (zeer lage specs)
en valve weet dat heel goed, daarom dat ze ook zo laag mogelijke specs proberen te houden voor HL2
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan