sneax
Legacy Member
ik vind het er echt zo goe ni uitzien eh - der zit percies zo geen bump mapping in ofzo, die stenen zien er zo geverfd uit gelijk oudere games en ni met de nieuwe bump map technieken ..., zijn die screens nu ZO schoon? nah - far cry is mooier, Doom III is mooier, zelfs deus ex 2 is mooier - mja das dan ook alleen op de screenshots zelf te oordelen eh
maar ik denk toch ni WOW bij de screens, en dat deed ik wel bij eerder genoemde games
maar ik denk toch ni WOW bij de screens, en dat deed ik wel bij eerder genoemde games

toch merci
wete kerel, zo'n mensen gelijk gij zijn hier ni nodig. Als ge er ni tegenkunt da mensen van een community die uitzien naar een bepaalde game, en dan ook info proberen te geven door nieuwe screens (gj btw
screen 2 is wel mooi me da vuur enz :applause:
. dan gaat gij zo zeggen: beke teleurstellend, das zowat zeggen: och, die tropische bebossing in farcry was maar zo zo hoor 
