Archief - [HL2] 2 nieuwe HL2 screenshots!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sypro9000

Legacy Member
nice , dat ze het nu maar lam leggen . en zwijgen tot het spel er is :niceone:

Insano

Legacy Member
Waarom denk je dat ik die *EDIT* daar bij zet? Voordien waren deze alleen op het net beschikbaar aan slechte kwaliteit.

Wid@ker

Legacy Member
Osi 140 zei:
Vraag : gaan die soldaten u weer afvuren en bestoken met kogels zoals in half life 1 .... zoja, dan hoop ik da ze nu sneller doodvallen en als je mikt op hun kop da ze zo dood zijn
Ja, kheb da op hardest uitgespeeld en dan is da echt ni te doen. Dan moet ge soms nen hele mp5 lader in hun bakkes rammen voor die dood zijn.

Kdacht al dak ze al is in de PCGP had gezien ^^

sure

Legacy Member
Wel rare resolutie mo anyway.

Da vuur is wel knap.

Gvd toch, ik kan nimeer wachten. :evil:

Fernando

Legacy Member
eerste is wel mooi

:offtopic: captain insano,kmoet zeggen die sig van u :rofl:
kben persoonlijk een grote "het eiland" fan :p

AvAtArKe

Legacy Member
ik vin het ni zo mooi :s
kvin die soldaatjes maar nx
=> staan bv allemaal idem dito etzelfde :wtf:

One-t|M@[hINe

Legacy Member
hoe meer screens dak zie, oe lelijker.

die filmkes zeggen veel meer over de graphics imo, anyway: zijn die soldaatventjes nu veranderd van uitzicht of is da een ander genre van enemie?

EndjA

Legacy Member
Ziet er niet slecht uit! INTEGENDEEL!

Dat ze dat spel nu maar rap uitbrengen en dat het gedaan is met al die zever van dieje release date.

Insano

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
hoe meer screens dak zie, oe lelijker.

die filmkes zeggen veel meer over de graphics imo, anyway: zijn die soldaatventjes nu veranderd van uitzicht of is da een ander genre van enemie?
Dat zijn Combine soldiers. Degene die jij voorhebt, zijn de Combine police. Hier staan ze allebei uitgelegd.

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Captain Insano zei:
Dat zijn Combine soldiers. Degene die jij voorhebt, zijn de Combine police. Hier staan ze allebei uitgelegd.


achzoo, ondertussen hadk et wel al door :tongue: toch merci

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
wa het ook zijn, ik slaag ze alletwee op hunne smoel me mijn crowbar :angry:
man man, ik kan nimeer wachte om zo ne zombie echt is goe in de fik te zetten :D

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
Osi 140 zei:
Btw, khoop ook da je bv. nen doode zombie kan oppakken met die gravity gun en dan naar nen andere zombie smijten
maar ik wacth vooral op dien ene filkme van ravenholm, waar hij met z'n kettingzaag dien rondden ding pakt en dan op den monster schiet :D fagging fet man :bow:


Source engine verdient in m'n ogen een award, het is zoo mooi, maar weegt zelf nie eens zwaar !

ik veronderstel daje met die kettingzaag de gravity gun bedoelt en me die ronde dingen die zaagbladen? ;)
correct me if i'm wrong :p
mja, kdenk wel da da ga nen andere zombie oppakken, zou allesinds wel cool zijn :D

Light

Legacy Member
Councy zei:
Kan jij nog iets anders dan constant lopen te zeiken ? :ironic:
lol zeiken noemt hij dat
het zijn oude screenshots en of ze nu in een betere res komen maakt dat niet uit het blijven oude screenshots...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan