Archief - heli's en straaljagers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

str0ntj3

Legacy Member
keyboard
no mouse
met zqsd & pijltjes

ge moet ik mind hebben, als ge altijd met muis hebt geprobeerd de ge nie eens naar pijltjes toesten gaat, da da echt nie zo simpel is
ik heb nog NOOIT met een muis gespeeld altijd met de pijltjestoetsen.
da werkt gwn het beste voor mij, ge moet zelf maar zoeken wat ge goe vind

didi

Legacy Member
Elke zichzelf respecterende piloot heeft een joystick tussen zen benen !!!
Zo heb je tenminste nog een beetje het gevoel dat er skills nodig zijn (geef toe, met muis en keyboard heb je NUL skills nodig om in de lucht te blijven --> no glory)

^^pathfinder^^

Legacy Member
muis en keyboard ownz

skills met een joystick, kdenk toch dat het moeilijker is met muis dan met joystick

didi

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
muis en keyboard ownz

skills met een joystick, kdenk toch dat het moeilijker is met muis dan met joystick
gebruik je muis ook voor thrust ? waarschijnlijk nie, dus key op keyboard... en daarmee kan je autohooveren, dus da vereist geen skill

Coolio Jr

Legacy Member
ik speel me de pijltjes & zqsd , maar kheb is me muis geprobeert, kon noginees nie serieus vooruitgaan, ik crashte drekt... me muis gaat da langst geen kante :s ... maja das ik he ... me de pijltjes gaat da vanzelf, das wel bon :)

Sgt Spoon

Legacy Member
>met muis , geef men geld niet aan een joystick

Mja, ik heb er ooit eens ene gekocht, was na een maandje of 2 kapot : as gebroken (was ne dure logitech)

Ik gebruik voor heli's en planes gewoon toetsenbord (maja, ik roel er dan ook nie echt in ;) )

Ik heb wel een tijdje mijn race-stuur gebruikt voor de tanks en jeeps :D
Dikke fun, maar staat in de weg als ge gewoon infantry aant spelen zijt (het heeft wel iets, een tank besturen met een ferrari-stuurken)

sparco

Legacy Member
Sgt Spoon zei:
>met muis , geef men geld niet aan een joystick

Mja, ik heb er ooit eens ene gekocht, was na een maandje of 2 kapot : as gebroken (was ne dure logitech)

daar zit uw probleem :p ik heb totaal geen goei ervaringe me logitech joysticks, al 2 kapot op 4 maanden ofzo ( alle joysticks zijn bij mij wel kapot na 4 maanden maar kweet nie hoe het komt :( )

crazyvino

Legacy Member
The Crazy Noob zei:
ik ook, maar ik krijg da stom mormel ni gecalibreerd (ik wijk dus altijd uit naar links/rechts/bove/onder... :doh: )

vlieg nu terug met muis... :sad:


Kheb da dus ook gehad, dan moet ge volledige rebout doen en al je drivers ook terug opnieuw zoeken, best op het net, want het heeft te maken met een nieuwe driver!! Nu vliegt hij ook prima, is het toevallig een Top gun/thrustmaster...

The Crazy Noob

Legacy Member
crazyvino zei:
Kheb da dus ook gehad, dan moet ge volledige rebout doen en al je drivers ook terug opnieuw zoeken, best op het net, want het heeft te maken met een nieuwe driver!! Nu vliegt hij ook prima, is het toevallig een Top gun/thrustmaster...
nope 't is de logitech wingman

crazyvino

Legacy Member
wel ik hou het toch op de drivers of volledige rebout, jammer genoeg, kheb nu geen last meer, kheb ook proberen te calibreren en da lukte ni. Khad zelfs problemen met fifa, dat bleef hij ook altijd lopen zonder ik iets deed. Je kan misschien ook proberen je joystick terug te installeren, dus uittrekken en alles verwijderen in config-scherm en dan heropstarten en terug installen, ookt proberen waard denk ik en iets simpeler!!

greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan