Archief - heli's en straaljagers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dark_Master

Legacy Member
:help: :help: :help:
vliegt iedereen met zijn muis??
is er andere reden plz antwoord
alvast bedankt :niceone:
:ironic: :crazy: :) :bow:

>P>TheBeast

Legacy Member
Ik denk dat velen met een heli met muis vliegen.
Maar met een plane vind ik het moeilijk om met de muis te vliegen.
(De planers uit ProPhecY's BFVietnam EN BF1942 - squads vliegen allemaal met joystick :) )

Kga mich mss binnekort ook ne joystick kopen
Gewoon een investering naar al die toekomstige BATTLEFIELD games :) :D

rory.b.bellows

Legacy Member
ik vlieg alles me ne stick ,dan kunde pwnen en chips eten tegelijk ;D

Gamefreak

Legacy Member
ik heb hier een joystick staan maar ik krijg die niet tegoei ingesteld.
tegenwoordig speel ik met mijn muis.

Son Gokou

Legacy Member
altijd met de muis gespeeld en da zal nooit veranderen

vishnusixclix

Legacy Member
Jets (en planes) => joystick

Heli's ==> muis + keyboard

warelfs

Legacy Member
met de muis ds hand ig met een heli met ee plane kan ik nie goe vriegen :(

Raukaris

Legacy Member
warelfs zei:
met de muis ds hand ig met een heli met ee plane kan ik nie goe vriegen :(
ik kan er ook ni goe mee "vriegen" :rofl:

sry kvin de planes eazyer dan de helis zé

Grishnackh

Legacy Member
Mja heb ondervonden da het me de muis idd simpelder is, ik deed alles tot voor kort met die pijlkes, vliegen me de muis is idd wel veel simpelder, eens mijn oude joystick proberen ook, kunt maar nooit weten wa het geeft :p

Slim_Shady

Legacy Member
>P>TheBeast zei:
(De planers uit ProPhecY's BFVietnam EN BF1942 - squads vliegen allemaal met joystick :) )
als ik mij niet vergis ben ik planer in zowel 42 als 'nam en vlieg ik met toetsebord :p

The Crazy Noob

Legacy Member
Tempest zei:
Ik vlieg met joystick. Vind ik nog altijd het handigste ;)
ik ook, maar ik krijg da stom mormel ni gecalibreerd (ik wijk dus altijd uit naar links/rechts/bove/onder... :doh: )

vlieg nu terug met muis... :sad:

devilface

Legacy Member
K gebruik de joystick van mijn papa en da is wreed gemakkelijk, hoewel ik persoonlijk toch liever vliegtuigen vlieg me een muis(maar ik ben te lui om da in te stelllen)

NeOBaHaMuT

Legacy Member
ikke vlieg et liefst met een muis omda ik geen joystick heb allee men kameraad.
want speel alles bij nen kameraad omda men pc de systeemeisen nie aankan en dan moet ge toch ergens uw fps spele :p
maar eh den planes :s help die zijn kut om te besture nog erger als den dodo in Vice city (mss slechte vergelijking maar zo zie ik et :s)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan