Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)

ik kan er ook ni goe mee "vriegen"warelfs zei:met de muis ds hand ig met een heli met ee plane kan ik nie goe vriegen![]()
als ik mij niet vergis ben ik planer in zowel 42 als 'nam en vlieg ik met toetsebord>P>TheBeast zei:(De planers uit ProPhecY's BFVietnam EN BF1942 - squads vliegen allemaal met joystick)

ik ook, maar ik krijg da stom mormel ni gecalibreerd (ik wijk dus altijd uit naar links/rechts/bove/onder... :doh: )Tempest zei:Ik vlieg met joystick. Vind ik nog altijd het handigste![]()
ad:Slim_Shady zei:als ik mij niet vergis ben ik planer in zowel 42 als 'nam en vlieg ik met toetsebord![]()

help die zijn kut om te besture nog erger als den dodo in Vice city (mss slechte vergelijking maar zo zie ik et
)