Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
derookevin zei:hebben jullie het volledige spel al fzo ? komt toch pas binnen een week?
dadash zei:Pfff nu al 3u bezig met het spel en zit nog maar een half jaar ver. Tijd verloopt heel traag vergeleken met HoI 2. Heb wel een hele tijd bezig geweest met mijn leger te ordenen. Wat een chaos was dat om te beginnen. Begonnen met Duitsland Nu alles netjes verdeeld en namen gegeven als Army Group Poland. Zo weet ik meteen waar die zitten en wat die zoal moeten doen want met die standaard namen weet ik langs geen kanten over welke divisie, corps, army,... het gaat.


(gelukkig heb ik daar een kleinde notie van) en zeker wat performance en dergelijke betreft moet er nog gesleuteld worden ... MAAR : Naar mijn gevoel heeft HOI3 het potentieel om het beste van het beste te worden met een wel ongeloofelijk hoge leergraad (wat velen tot opgeven gaan brengen) ... Wie echter doorbijt zal weer jaren kunnen gamen zonder verveling...
) start het götterdammerung scenario eens op en bekijk dit voor een maand... ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat hoewel duitsland hopeloos teruggedrongen wordt dat dit zo langzaam gaat dat het 'misschien' mogelijk moet zijn om een defensieve lijn te organiseren binnen Duitsland
maar dat wil ik pas binnen enkele maanden eens proberen 

. Vergeet het Götterdämmerung scenario al maar tot er een degelijke patch komt, GB en de VS hebben nagenoeg geen doctrines, waardoor het voor Duitsland ongelooflijk makkelijk wordt. Dat is wrs niet de enige fout in dat scenario.Quiller zei:Ik heb hem en na enkele probeersels volgt hier mijn indruk :
Het is vreselijk complex geworden en het zal lang duren vooraleer ik het spel volledig door heb. Degenen die het bordspel World in Flames (WIF) (dus niet de mod voor hoi2!!) kennen zijn duidelijk bevoordeeld(gelukkig heb ik daar een kleinde notie van) en zeker wat performance en dergelijke betreft moet er nog gesleuteld worden ... MAAR : Naar mijn gevoel heeft HOI3 het potentieel om het beste van het beste te worden met een wel ongeloofelijk hoge leergraad (wat velen tot opgeven gaan brengen) ... Wie echter doorbijt zal weer jaren kunnen gamen zonder verveling...
En jongens gewoon voor de fun (je kent het spel nog niet genoeg) start het götterdammerung scenario eens op en bekijk dit voor een maand... ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat hoewel duitsland hopeloos teruggedrongen wordt dat dit zo langzaam gaat dat het 'misschien' mogelijk moet zijn om een defensieve lijn te organiseren binnen Duitsland
maar dat wil ik pas binnen enkele maanden eens proberen
![]()
.GTM zei:Vergeet het Götterdämmerung scenario al maar tot er een degelijke patch komt, GB en de VS hebben nagenoeg geen doctrines, waardoor het voor Duitsland ongelooflijk makkelijk wordt. Dat is wrs niet de enige fout in dat scenario.
Al bij al hetzelfde liedje zoals bij elke paradox release: spel is onspeelbaar tot er een degelijke patch uitkomt.
Trouwens: de CG-bug is gamebreaking, maar paradox heeft tenminste gezegd dat ze die zullen fixen. De map is een ramp (Brussel tegen de Franse grens, Stalingrad honderden kilometers te veel naar het zuiden, etc...), en ook al erkennen ze dat het fout is, Johan heeft al gezegd dat ze er niks aan zullen doen, en verwachten dat de mod-community het wel fixt. Dat is gewoon belachelijk!
kortom ik heb al een plannetje in mijn hoofd!!!!Die map is juist een grote gamebreaker. OK, het zou mij ook niet kunnen schelen als een Siberische provincie wat groter is dan ze zou moeten zijn, maar Stalingrad is zowat de meest belangrijke plek van WOII, en het heeft nu al haar strategische waarde verloren. Dat is een gigantisch minpunt! HoI3 is nog altijd een WOII spel, geen "alternate-history-die-ongeveer-vergelijkbaar-is-met-onze-wereld-maar-toch-serieuze-verschillen-heeft" spel.Xarius zei:Mja die map kan mij eerlijk gezegd niet zoveel schelen, want laten we eerlijk zijn, er zijn veel grotere belangrijkere dingen waar Paradox aandacht aan moet schenken. Je kan zeggen wat je wil, maar map typos en errors zijn hoewel spijtig voor het 'historisch realisme' helemaal niet gamebreaking.
Als men de performance kan fixen, CG bug oplost and auto-sliders and auto-trade toevoegt is het spel echt wel al een pareltje imo. En gezien de uitstekende reputatie van Paradox heb ik er dan ook alle geloof in dat dit in orde komt.
Bovendien heeft HOI een uitstekende mod community en is HOI 3 enorm toegankelijk voor modders waardoor er zeker in no time schitterende mods zullen zijn.
En die scenarios, 1936 is altijd het meest fun geweest imo.
(Hoewel blijkbaar 1938 ook wel meevalt)
GTM zei:Kiev ligt verkeerd, Brussel ligt bijna tegen de Franse grens, de lijst gaat door...