Archief - hattrick: speeldag 13

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

morris

Legacy Member
Comfortabele 4-0 overwinning tegen de 7de

KWS Morris
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Normaal
Taktiek: Flankaanval
Taktische vaardigheid: formidabel

Middenveld: slecht (Heel laag)
Rechter Verdediging : zwak (Heel hoog)
Centrale Verdediging: zwak (Hoog)
Linker Verdediging : zwak (Heel hoog)
Rechter Aanval : slecht (Hoog)
Centrale Aanval : slecht (Hoog)
Linker Aanval : zwak (Laag)

go go forever
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: (Verborgen)
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (Onbeperkt)

Middenveld: waardeloos (Hoog)
Rechter Verdediging : slecht (Heel laag)
Centrale Verdediging: slecht (Laag)
Linker Verdediging : slecht (Hoog)
Rechter Aanval : zwak (Heel laag)
Centrale Aanval : zwak (Heel laag)
Linker Aanval : zwak (Heel laag)

Nu volgende es MOTSe tege de laatste :p
Kan toch ni meer kampioen spele dus es kijke wa da geeft :D

boutros

Legacy Member
Ik speelde één van mijn belangrijkste matchen van het seizoen, want won ik deze, dan was ik sowieso zeker van kampioen te spelen.

Kheb dan ook gewonnen :D
Ma wel één van mijn beste aanvallers van het veld geshot, och ja, zolang ik ma kampioen speel :applause:

Voorlopig sta ik ook op rechtstreekse promotieplaats, zodat vierde klasse wel héél dichtbij komt.
Moet volgende week als afsluiter tegen den tweede, hopelijk kan ik daar nog eens een sterk seizoen bevestigen, want heb ma één nederlaag geleden en één gelijkspel gehad. Doelsaldo is tot nu toe: 36-8 nie slecht denk ik zo

Stats van deze week:
FC Superboyz
Middenveld: zwak (Hoog)
Rechter Verdediging : matig (Laag)
Centrale Verdediging: redelijk (Heel laag)
Linker Verdediging : redelijk (Heel hoog)
Rechter Aanval : zwak (Laag)
Centrale Aanval : zwak (Heel laag)
Linker Aanval : zwak (Laag)


Anvers Fatal
Middenveld: waardeloos (Laag)
Rechter Verdediging : matig (Heel hoog)
Centrale Verdediging: redelijk (Hoog)
Linker Verdediging : matig (Heel hoog)
Rechter Aanval : slecht (Heel laag)
Centrale Aanval : matig (Heel laag)
Linker Aanval : slecht (Laag)

stvw

Legacy Member
boutros zei:
Ik speelde één van mijn belangrijkste matchen van het seizoen, want won ik deze, dan was ik sowieso zeker van kampioen te spelen.

Kheb dan ook gewonnen :D
Ma wel één van mijn beste aanvallers van het veld geshot, och ja, zolang ik ma kampioen speel :applause:

Voorlopig sta ik ook op rechtstreekse promotieplaats, zodat vierde klasse wel héél dichtbij komt.
Moet volgende week als afsluiter tegen den tweede, hopelijk kan ik daar nog eens een sterk seizoen bevestigen, want heb ma één nederlaag geleden en één gelijkspel gehad. Doelsaldo is tot nu toe: 36-8 nie slecht denk ik zo

Stats van deze week:
FC Superboyz
Middenveld: zwak (Hoog)
Rechter Verdediging : matig (Laag)
Centrale Verdediging: redelijk (Heel laag)
Linker Verdediging : redelijk (Heel hoog)
Rechter Aanval : zwak (Laag)
Centrale Aanval : zwak (Heel laag)
Linker Aanval : zwak (Laag)


Anvers Fatal
Middenveld: waardeloos (Laag)
Rechter Verdediging : matig (Heel hoog)
Centrale Verdediging: redelijk (Hoog)
Linker Verdediging : matig (Heel hoog)
Rechter Aanval : slecht (Heel laag)
Centrale Aanval : matig (Heel laag)
Linker Aanval : slecht (Laag)


Wow zijn dat V klasse stats :music: :wtf:

Of is dit over het algemeen een zwakke klasse? :(

The Black Adder

Legacy Member
5-0 gewonnen met ff. 'k heb natuurlijk pic gespeeld + voor den eerste keer mijn 5 beste verdedigers samen opgesteld, gevolg: 46*, een verbetering met 3,5* :)

volgende week moet ek uit bij de 4de, als ek win ben ek kampioen

Olivier.vdb

Legacy Member
De Olibollies
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (Onbeperkt)

Middenveld: matig (oud)
Rechter Verdediging : goed (oud)
Centrale Verdediging: goed (oud)
Linker Verdediging : uitstekend (oud)
Rechter Aanval : goed (oud)
Centrale Aanval : redelijk (oud)
Linker Aanval : goed (oud)


JAAAAAAAAAAARH!! :p
m'n beste stats tot nu toe :) ik heb wel gemotst ma swat... Ni slecht voor VIII he ?

Interficio

Legacy Member
Net terug van Centerparks en gezien dat ik met 4-0 gewonnen heb :)

Wel twee gele kaarten voor mensen die al 2x geel hadden. Volgende week dus twee geschorsten moeten vervangen, da zal moeilijk worden.

Ben nu wel praktisch 100% zeker van promotie, tenzij den derde ineens 10 goals maakt volgende week.

Ex0dus

Legacy Member
pfff, 2-4 verloren, men beste aanvaller was geblesseerd geraakt vorige match en hij is al 33 dus hersteld zeer traag, staat al een week op +2 weken met 10 dokters :s
volgend seizoen zeker nen andere kopen. nujah, ik blijf 2de en volgend seizoen meer geluk

heb vandaag ook te horen gekregen dat ik een possible u-20 speler van hong kong in men team heb :)

greetz

liquido

Legacy Member
verlore op pic het wordt uber spannend bij ons (eh no-reason)
verloren op pic..
vksjweert
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)

Middenveld: formidabel (oud)
Rechterverdediging: uitstekend (oud)
Centrale verdediging: uitmuntend (oud)
Linkerverdediging: uitmuntend (oud)
Rechteraanval: goed (oud)
Centrale aanval: goed (oud)
Linkeraanval: uitstekend (oud)


Team 12
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)

Middenveld: slecht (oud)
Rechterverdediging: goed (oud)
Centrale verdediging: formidabel (oud)
Linkerverdediging: briljant (oud)
Rechteraanval: uitmuntend (oud)
Centrale aanval: wonderbaarlijk (oud)
Linkeraanval: uitmuntend (oud)

spijtig van slecht middenveld mja was pic met al slechte ts...
de andere stats zijn goed
had eerder moeten motsen eigenlijk had em aangekunne ;/


5. ClubPP 13 27 - 34 16
6. Team 12 13 31 - 43 16
7. The Blue And Blacks 13 37 - 43 15


gl aan no-reason wss win je wel van kfc MEEr...ik hoop dat the blue and the blacks verliezen :p Het zal in ieder geval heel spannend worden

liquido

Legacy Member
The Black Adder zei:
5-0 gewonnen met ff. 'k heb natuurlijk pic gespeeld + voor den eerste keer mijn 5 beste verdedigers samen opgesteld, gevolg: 46*, een verbetering met 3,5* :)

volgende week moet ek uit bij de 4de, als ek win ben ek kampioen
pff sinds wanneer speelt gij ik d8 da wij same waren begonne dno
ik haal nu 37* :p

perre

Legacy Member
vc veldekens
Player rating and Team formation
Team Attitude: Play it Cool
Tactic: Counter-attacks
Tactic skill: passable

Midfield: formidable (old)
Right Side Defence: inadequate (old)
Central Defence: formidable (old)
Left Side Defence: passable (old)
Right Side Attack: solid (old)
Central Attack: titanic (old)
Left Side Attack: excellent (old)


Football Club Placebo
Player rating and Team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Attack in the middle
Tactic skill: formidable

Midfield: outstanding (old)
Right Side Defence: world class (old)
Central Defence: world class (old)
Left Side Defence: outstanding (old)
Right Side Attack: excellent (old)
Central Attack: magnificent (old)
Left Side Attack: solid (old)

1-5 verlore... ik had beter doorgespeeld of misschien gemotsted, dan had ik gewonne en der vanaf geweest. Nu ziet het er minder goed uit:

1. Inter Melle 13 39 - 15 30

2. Bende dames 13 33 - 23 21
3. Football Club Place 13 25 - 21 20
4. vc veldekens 13 37 - 40 19

5. loony tunes 13 28 - 32 18
6. donne's 13 28 - 33 17

7. Korbeek Sport 13 44 - 35 15
8. obex22 13 18 - 53 7

en ik moet volgende week naar de donne's. Alles of niks dus, we zulle zien ...

Positief punt vandaag, na ne vollenbak in den beker nu ook voort eerst in de competitie 65.000 man :niceone:

PinO

Legacy Member
0-2 gewonnen

4de overwinning op rij
en mijn ploeg gered van de degradatie :)

killblok

Legacy Member
7-0 op pic gewonnen tegen de 5de. Hierdoor ben ik nu zeker van de 1ste plek!! :applause: :applause: kampioene olé olé :applause: :applause:

de sjarels

Middenveld: waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: matig (zeer hoog)
Centrale aanval: redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (hoog)


surfing team


Middenveld: waardeloos (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (hoog)
Linkeraanval: slecht (zeer hoog)

-mkz.lama-

Legacy Member
PIC tegen den voorlaatsten ofzo
0-6 gewonnen
3 goals in 39e minuut

optimax

Legacy Member
woehoe eindelijk terug van mijn vakantie en het school begint al :(
De examens zijn nog maar pas gedaan en dan op vakantie vertrokken dus niet echt veel tijd gehad voor hattrick alhoewel ik meer achter de pc zat dan achter mijn boeken maar ik ben er toch door :)

Over deze zondag: 0-5 gewonnen met 51.5* dus ik mag zeker niet klagen. Voor volgende week zal het andere koek zijn aangezien er strijd zal geleverd worden voor de 4e en 5e plaats. Winst is een must maar er moet met alles rekening gehouden worden want een kwailificatie wedstrijd zit er altijd in.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan