Archief - hattrick: speeldag 13

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kvsk_united

Legacy Member
hehe kzit ook op technische school, kunstoftechnieken 6de jaar

krikkiej

Legacy Member
D@rK Sl@YeR zei:
ik zit op de technische shool.
En op den drijhoek hem ik vroeger ook nog gewoont ma nie in de nieuwstraat.

plezant

ma nu on topic just 3-0 achtergekome :sad:
da gaat iere afgang worden volgens mij

kvsk_united

Legacy Member
ksta 0-3 achter daarnet bena 0-4

pfff al 2 gele kaarten en een geblesseerde

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
waarom zitte in geel opt school kunde da in lommel nie doen ofwa?
En effe ontopic nog altijd 1-0 maar hij heeft wel meer kansen gehadt.

kvsk_united

Legacy Member
neje kunststoftechnieken kunde in gans belgie alleen ma in geel volgen.
allé tso hé

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
kvsk_united zei:
hehe kzit ook op technische school, kunstoftechnieken 6de jaar
ge bedoelt toch die school aant spoor he, en zit daar in het 4de jaar kantoor.

kvsk_united

Legacy Member
ja aant spoor.die school heeft zo 2 delen, mee een straat ertussen

sjoene

Legacy Member
Middenveld: uitstekend (oud)
Rechter Verdediging : uitstekend (oud)
Centrale Verdediging: goed (oud)
Linker Verdediging : redelijk (oud)
Rechter Aanval : matig (oud)
Centrale Aanval : formidabel (oud)
Linker Aanval : matig (oud)


0-4

Timmie

Legacy Member
6-2 gewonne tege giogo

Middenveld: wonderbaarlijk (oud)
Rechter Verdediging : uitstekend (oud)
Centrale Verdediging: uitmuntend (oud)
Linker Verdediging : formidabel (oud)
Rechter Aanval : wereldklasse (oud)
Centrale Aanval : reusachtig (oud)
Linker Aanval : uitstekend (oud)

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
Na 79 minuten zette Joachim Hertog Tamboel op een grotere voorsprong (2 - 0) na een mooie voorbereidende actie aan de rechterkant. :woohoo:

Oteb

Legacy Member
sjonge sjonge het gaat van kwaad naar erger :sad: . Al die kansen dan de die hebben, tis de een na de andere. Ik heb nog geen 1 kans gehad. Gelukkig is het nog maar 1-0 voor de andere. Ik blijf hopen op de gelijkmaker. Bij den tweede vant klassement is het nog altijd 1-1

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
Ik zal sebiet het hele verslag hier is zetten en ge moet ma is zien hoeveel kansen die manne gemist hebbe. :p

krikkiej

Legacy Member
D@rK Sl@YeR zei:
Ik zal sebiet het hele verslag hier is zetten en ge moet ma is zien hoeveel kansen die manne gemist hebbe. :p

ben u verslag nu aant lezen op hattrick das nie te geloven zoveel kansen misse nie te doen :eek:

Oteb

Legacy Member
YYEEEESSSSS eindelijk ! 1-1: Heidis schakelt de gehele wedstrijd perfect om van verdediging naar aanval en in de 71e minuut breekt Claude Salaun nog eens door in het centrum en scoort de 1 - 1. Ik vroeg mij al af wat er gaande was met mijn spelers :) . Hopelijk blijven ze goed spelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan