Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
D@rK Sl@YeR zei:ik zit op de technische shool.
En op den drijhoek hem ik vroeger ook nog gewoont ma nie in de nieuwstraat.
ad: ge bedoelt toch die school aant spoor he, en zit daar in het 4de jaar kantoor.kvsk_united zei:hehe kzit ook op technische school, kunstoftechnieken 6de jaar
kvsk_united zei:ja aant spoor.die school heeft zo 2 delen, mee een straat ertussen

hoe heet da daar?kvsk_united zei:ja aant spoor.die school heeft zo 2 delen, mee een straat ertussen
D@rK Sl@YeR zei:Ik zal sebiet het hele verslag hier is zetten en ge moet ma is zien hoeveel kansen die manne gemist hebbe.![]()

. Hopelijk blijven ze goed spelen.