Archief - hattrick: speeldag 13

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
smijt alles over speeldag 13 hier maar in é :)

ik (nummer 1) tegen de laatste :p
dus piece of cake :D

Timmie

Legacy Member
Ik speel dus momenteel tegen GioGo ..
Hij staat 2e, ik 3e. Er moet niet gewonnen worden. Maar kheb toch een mots geplaceerd :p

we shall see :)

Oteb

Legacy Member
Ik,1ste, speel tegen de 4de. Het belooft een spannend matchke te worden. Als ik win ben ik kampioen, dus tis te hopen dak win he :) . Ik denk wel dat ik ongeveer 80% kans heb om te winnen. Volgende match is tegen de 1ste,dus als ik nu verlies, wordt het heel moeilijk om kampioen te worden.

morris

Legacy Member
Moet tegen 7de in stand die zn team kwijt is :)
Normaal gezien easy win :p

sjoene

Legacy Member
Oteb zei:
Ik,1ste, speel tegen de 4de. Het belooft een spannend matchke te worden. Als ik win ben ik kampioen, dus tis te hopen dak win he :) . Ik denk wel dat ik ongeveer 80% kans heb om te winnen. Volgende match is tegen de 1ste,dus als ik nu verlies, wordt het heel moeilijk om kampioen te worden.

ge staat gedeeld eerste? :unsure: , ma da kan nie want als ge wint zijde kampioen zegde :unsure:

Oteb

Legacy Member
sjoene zei:
ge staat gedeeld eerste? :unsure: , ma da kan nie want als ge wint zijde kampioen zegde :unsure:

Oooooeeeeeeeeeeepppppsssssss, groot foutje van mij. :doh:
Volgende match is tegen de tweede. Ik was een beetje te rap aan het typen. Ik heb nu 5 punten voorsprong op den tweede.

sToRm

Legacy Member
sta 2e, moet tegen 5e. Zal wel winne worden tenzij k 3 rooi kaarte ofzo krijg :p

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
Ik staa 3de en ik moet tegen de 2de.
Het is haalbaar maar moeilijk.

Re@V0r

Legacy Member
nog altijd 0-0 na een half uur en nog gene zak gebeurd in da half uur :wtf:
kschaam mij dood in de plaats van mijn spelers :p

*edit* ah de 1-0 is just gemaakt toen ik dit typte :D

sjoene

Legacy Member
ik nie:)(positie ligt toch al vast en alsk nu win en volgende week verlies komk in den beker hoogstwaarschijnlijk uit tegen een 8ste uit Vde, en met een beke gelijk een die zijn ploeg kwijt is want zo zijn der daar veel:))

0-1

kvsk_united

Legacy Member
ik sta zevende in de stand en speel tegen de 5de.
tussenstand: 0-0 :)

Na een mooie beweging door het midden van Hallvar Kooij in de 14e minuut kwam hij voor de keeper te staan. Het schot gaat net naast.

oooeee spannend :)

doeme hé 0-1

en een gele kaart voor mijne speler :cry:

Archeoloogke

Legacy Member
Mja miserie were :p

0-3 bij de rust en een rode kaart :(. Mja...tis toch hopeloos :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan