Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GeoBem007 zei:Hoe hebt ge dieje X1 dan gehad? Toch pas lvl30? B-spec telt dan ook ofwa?
Goldrusher zei:Not mine...
Nighth4wkske zei:Idd en hoe kunde nu foto's maken van et interieur van een gesloten wagen?![]()
ReBirTh zei:TheCeet, wil je je lpost aanvullen met het merk, model en bouwjaar?
Nog een vraagje: Ik had een foto of 40 staan op m'n ps3, en selecteerde en kopieerde die naar m'n usb stick. Maar nu heb ik er maar een 4tal opstaan op m'n stick. Heb ik ergens een fout gemaakt, of wat kan de oorzaak hier van zijn?

trizzle-83 zei:
devil zei:- geen foto's posten breder dan 1280 pixels