Archief - |GT5| Photo Mode

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeoBem007

Legacy Member
Hoe hebt ge dieje X1 dan gehad? Toch pas lvl30? B-spec telt dan ook ofwa?

trizzle-83

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Hoe hebt ge dieje X1 dan gehad? Toch pas lvl30? B-spec telt dan ook ofwa?

yep, vanaf lvl30 A of B spec kan je die X1 challenge doen, en vanaf lvl35 B spec krijg je naar het schijnt een random X1 als gift-ticket, vanaf lvl40 kan je hem voor 20 mil kopen bij de dealer...

Goldrusher

Legacy Member
Not mine...


5258687378_e4ca11c763_b.jpg


5225197688_758045f7c1_b.jpg


5252181519_349188592b_b.jpg




Ovqh1.jpg


5Cawk.jpg


kOMxR.jpg


hVXOQ.jpg

Sonic4liv3

Legacy Member
Dit zijn mijn eerste foto's met de photomode

Dodge Viper SRT10 ACR '08

KyotoGion.jpg


KyotoGion_1.jpg


KyotoGion_2.jpg


KyotoGion_4.jpg

Nighth4wkske

Legacy Member
Idd en hoe kunde nu foto's maken van et interieur van een gesloten wagen? :s

trizzle-83

Legacy Member
Nighth4wkske zei:
Idd en hoe kunde nu foto's maken van et interieur van een gesloten wagen? :s


HOW TO: Take Interior & Engine Shots. - GTP Forums


Step#1 - In Luzern Chapel Bridge you MUST place your car in location # 2 & #4, #2 is adjacent to the Chapel by the water.

Step#2 - Position your car with the desired interior side you wish to shoot from, keep in mind you do not have alot of free movement with the camera in this location.

Step#3 - Walk as close to the car as you can, either if it's the rear window, driver side window, passenger side window. etc.

Step#4 - Set your F value all the way up so there is no blur effect

Step#5 - Simply level your camera to the height of the window, and ZOOM IN.

ReBirTh

Legacy Member
TheCeet, wil je je lpost aanvullen met het merk, model en bouwjaar?

Nog een vraagje: Ik had een foto of 40 staan op m'n ps3, en selecteerde en kopieerde die naar m'n usb stick. Maar nu heb ik er maar een 4tal opstaan op m'n stick. Heb ik ergens een fout gemaakt, of wat kan de oorzaak hier van zijn?

TheCeet

Legacy Member
ReBirTh zei:
TheCeet, wil je je lpost aanvullen met het merk, model en bouwjaar?

Nog een vraagje: Ik had een foto of 40 staan op m'n ps3, en selecteerde en kopieerde die naar m'n usb stick. Maar nu heb ik er maar een 4tal opstaan op m'n stick. Heb ik ergens een fout gemaakt, of wat kan de oorzaak hier van zijn?

zal ik morgen doen ;)

En die worden op je USB opgeslagen in een map "PICTURE"
Daar moet je de foto's normaal terug vinden

ReBirTh

Legacy Member
joat, maar daar staan er dus maar een 4tal ipv de 40 op m'n ps3. Ofwel is daar iets serieus mis gegaan, ksnap het niet

ReBirTh

Legacy Member
ah, crap, ik dacht da ge die allemaal samen kon selecteren en kopiëren
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan