Archief - |GT5| Photo Mode

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ULTRAnumb

Legacy Member
in uw photo library gaan
driehoeksken
export to xmb
vandaar naar usb stick zette
usb in pc pluggen
enzovoort enzovoort

SiRdeK

Legacy Member
Foto's van mijn Nissan 370Z:

http://imgur.com/mACGC.jpg
http://imgur.com/IrwTC.jpg(zonder spoiler e.d.)
http://imgur.com/oXLvH.jpg
http://imgur.com/xvvgP.jpg
http://imgur.com/Zlu0C.jpg
http://imgur.com/YSMre.jpg
http://imgur.com/ImAqR.jpg
http://imgur.com/YA7Qr.jpg
http://imgur.com/tkXpX.jpg
http://imgur.com/GsbXh.jpg
http://imgur.com/IbCtU.jpg
http://imgur.com/mD9zn.jpg

Enjoy :p

Ik heb met opzet geen

Spookiekiller

Legacy Member
Vandaag de photo mode eens getest. Knap spul seg! :bow:
Hieronder te zien:

Maserati Gran Turismo S (premium), gewonnen na supercar event (professional)
Chevrolet Camaro Z28 '69 (premium), gekocht voor muscle car events.


316u2jl.jpg


s4pfuq.jpg


30nc17o.jpg

Tah_b00nz0r

Legacy Member
vind ik idd jammer, geef ons ma snel een upload functie naar youtube!

Liquid Li0n

Legacy Member
ik dacht dat ze da nochtans gezegd hadden dat dat er in zou zitten.
of anders een mogelijkheid om, niet alleen foto's, maar ook replay's naar de XMB te kunnen exporteren dan kunde het zelf op youtube zetten

Scifo

Legacy Member
Mja heb het ook eens gecheckt. Je kan de replays wel exporteren maar de bestanden zijn blijkbaar onleesbaar door de pc. Hopelijk volgt er snel een tooltje ofzo.

Nighth4wkske

Legacy Member
Klein beetje off-topic

Maar hoe kun je de wielen laten draaien in foto modus? Als ik tijdens een race de herhaling pauzeer om een foto te maken komen de wielen in stilstaande (studio) modus te staan en dus niet in motion.. terwijl hier al foto's zijn gepost waar dit wel het geval is

Goldrusher

Legacy Member
Panning 3 kiezen. Dan is de auto zelf in focus, maar de camera beweegt mee, dus wielen en omgeving zijn wazig / in beweging.

Panning (Photo Mode Only)

Follow the moving car with the camera in order to capture your shot. The slower you set the shutter speed, the more blurry the background will become, giving a greater feeling of speed.

There are three panning modes, which are as follows

Mode 1:
The camera stays in a fixed position and turns to follow the car. Because the car's distance from the camera varies, this can cause it to blur slightly

Mode 2:
The camera moves with the car. When taking a photo of a cornering or spinning car, focus will be centred on the middle of the car, which can cause the front and rear to go slightly out of focus.

Mode 3:
The camera moves with the car, and is positioned face-on to the front of the vehicle. This allows you to take a photo where the car is sharply in focus, and only the background becomes blurred.

http://us.gran-turismo.com/us/products/gt5/photo/

ReBirTh

Legacy Member
Ik ben bezig met op een kleine site foto's te verzamelen van iedere auto in het spel. Aangezien het makkelijker is om, naast de foto's die ik zelf ook neem, wat foto's te verzamelen online, zou ik er uit dit topic ook hier en daar gebruiken. Weliswaar degene waarvan ik exact weet welke auto dat is. Zijn er mensen die er problemen mee hebben dat ik hun foto gebruik?

Depresjon

Legacy Member
ReBirTh zei:
Ik ben bezig met op een kleine site foto's te verzamelen van iedere auto in het spel. Aangezien het makkelijker is om, naast de foto's die ik zelf ook neem, wat foto's te verzamelen online, zou ik er uit dit topic ook hier en daar gebruiken. Weliswaar degene waarvan ik exact weet welke auto dat is. Zijn er mensen die er problemen mee hebben dat ik hun foto gebruik?

ik ni,als ge de site deelt ofcourse.

ReBirTh

Legacy Member
ik weet niet of ik die hier mag zetten, kwil gene shot krijgen van Goldrusher wegens spam ofzo :$

trizzle-83

Legacy Member
GeoBem007 zei:
damn, trizzle! Ge zit precies al goe ver in't spel :)

B-spec al wel (lvl32), maar A-spec is wat stil gevallen (lvl21), ik speel meestal online en daar is geen XP mee te verdienen, wel hopen fun als je een goede host kan vinden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan