Archief - Gratis toernooi: BSC-II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

willonic

Legacy Member
Bescene heeft enkel een stream op ustream. Ikzelf heb een stream op twitch.tv. =)

jekkee

Legacy Member
heel veel lag op ustream gisteren terwijl het op twitch wel goed ging.

nEvs

Legacy Member
Orph4nus zei:
Wij gebruiken ustream al een hele tijd.
Wij zijn daar erg tevreden van. Dus waarom zouden we veranderen?

De stream lagde gisteren om de 3 minuten. (voor mij althans maar ik heb verder nooit problemen op twitchTV of justinTV en er waren ook andere meldingen van lag.)

Twitchtv/justintv doet veel moeite voor esports en dat is volgens mij voor een esports site als bescene wel interesant. Mij lijkt het een no-brainer maarja.

My two cents

willonic

Legacy Member
Ivm de livestream gisteren heb ik zelf nog een paar opmerkingen. De reden van lagstoten is omdat xsplit net voor de stream een nieuwe patch heeft uitebracht die een aantal van mijn streaminstellingen heeft aangepast.
Overigens was ik op skype, streamde ik op twee verschillende sites, mijn broer speelde cod online en mijn vader was aan het videoconferencen. dat terzijde vond ik het voor de rest ok. Het probleem dat ik had, was dat ik 8 a 9 uur aan een stuk aan het casten en streamen was. En da put enorm hard uit. (mensen die tt het einde waren gebleven hebben hrt gemerkt) dus misschien de volgende editie over verschillende dagen spreiden of enkel vanaf de kwartfinales streamen. :)

Orph4nus

Legacy Member
nEvs zei:
De stream lagde gisteren om de 3 minuten. (voor mij althans maar ik heb verder nooit problemen op twitchTV of justinTV en er waren ook andere meldingen van lag.)

Twitchtv/justintv doet veel moeite voor esports en dat is volgens mij voor een esports site als bescene wel interesant. Mij lijkt het een no-brainer maarja.

My two cents

Als ik stream via Ustream is er nooit sprake van Lag hoor. Die lag problemen liggen eerder bij de persoon die streamt.

Zorrotwee

Legacy Member
Voorbije zondag was een mooie dag voor de Belgische starcraft community. Een groot aantal spelers, toeschouwers en deelnemers, waren samen om ons tot een geweldige ervaring te maken. Dankzij ITSwillonic, Raaf en de mensen van Bescene was er een aangename live stream met op een gegeven moment meer dan 75 viewers. Bedankt allemaal om af te komen, dankzij jullie enthousiasme is dit toernooi een succes geworden.

Uiteindelijk kan maar 1 iemand de beste zijn en deze editie was dit Para! Proficiat van alle leden van het BSC-team voor deze knappe prestatie.

Voor meer informatie over dit toernooi kan je terecht op onze webiste belgianSC.comli.com. Replays en interviews zullen op deze site worden weergegeven. Ook voor alle informatie over BSC-III (komende weken) kan je hier terecht.

Zorrotwee

Legacy Member
Op onze website kan je nu ook terecht voor alle replays van de winnaar Para.
Ook de replays van de andere games zullen online worden geplaatst.

We zijn echter nog op zoek naar iemand die graag schrijft en een verslag van enkele games wil schrijven en/of iemand die VODs kan maken met degelijk commentaar bij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan