Zorrotwee
Legacy Member
Beste Starcraft 2 spelers,
Het is alweer even geleden dat de eerste Belgian Starcraft Competition plaatsvond. Rust roest, en daarom willen we jullie met veel trots aankondigen dat we eind augustus een nieuwe editie van onze BSC organiseren. En hoewel we best trots waren op BSC 1, willen we met BSC 2 toch voor nog groter en nog beter gaan.
Wat?
Een groot online LAN-event met plaats voor 64 spelers. Iedereen kan deelnemen (inschrijven is gratis) en de winnaar kan zich aan een mooie prijs verwachten: een paar filmtickets en een kus van mijn oma. Hoofddoel is echter om nog eens goed plezier te maken, en met een levendige Starcraft-community als de onze mag dat zeker geen probleem vormen.
Wanneer en waar?
BSC II vindt plaats op 28 augustus 2011. Dit is ruim na de herexamens en nog voor de start van het nieuwe schooljaar zodat iedereen de kans krijgt om zich goed voor te bereiden. We zouden beginnen rond 11u ’s ochtends en doorgaan tot de laatste veldslag gestreden is en we de nieuwe BSC-kampioen kennen.
Tot zover alles over de wanneer-vraag. De waar-vraag valt nog eenvoudiger te beantwoorden: BSC II vindt plaats bij jou thuis. Het gaat hier immers om een online toernooi, en dat betekent dat je gewoon van thuis uit kan deelnemen.
Hoe inschrijven?
Wie graag wil deelnemen hoeft enkel even het invulformulier in te vullen. Wij sturen je vervolgens alle nodige informatie op. Voor eventuele vragen kan je uiteraard ook steeds terecht op onze Site. Nieuws en andere updates zullen hier gepost worden, dus vergeet niet om af en toe eens een kijkje te komen nemen. De inschrijvingen sluiten op 24 augustus en we hopen velen van jullie te mogen verwelkomen op onze BSC II. Wij kijken er alvast naar uit!
Het is alweer even geleden dat de eerste Belgian Starcraft Competition plaatsvond. Rust roest, en daarom willen we jullie met veel trots aankondigen dat we eind augustus een nieuwe editie van onze BSC organiseren. En hoewel we best trots waren op BSC 1, willen we met BSC 2 toch voor nog groter en nog beter gaan.
Wat?
Een groot online LAN-event met plaats voor 64 spelers. Iedereen kan deelnemen (inschrijven is gratis) en de winnaar kan zich aan een mooie prijs verwachten: een paar filmtickets en een kus van mijn oma. Hoofddoel is echter om nog eens goed plezier te maken, en met een levendige Starcraft-community als de onze mag dat zeker geen probleem vormen.
Wanneer en waar?
BSC II vindt plaats op 28 augustus 2011. Dit is ruim na de herexamens en nog voor de start van het nieuwe schooljaar zodat iedereen de kans krijgt om zich goed voor te bereiden. We zouden beginnen rond 11u ’s ochtends en doorgaan tot de laatste veldslag gestreden is en we de nieuwe BSC-kampioen kennen.
Tot zover alles over de wanneer-vraag. De waar-vraag valt nog eenvoudiger te beantwoorden: BSC II vindt plaats bij jou thuis. Het gaat hier immers om een online toernooi, en dat betekent dat je gewoon van thuis uit kan deelnemen.
Hoe inschrijven?
Wie graag wil deelnemen hoeft enkel even het invulformulier in te vullen. Wij sturen je vervolgens alle nodige informatie op. Voor eventuele vragen kan je uiteraard ook steeds terecht op onze Site. Nieuws en andere updates zullen hier gepost worden, dus vergeet niet om af en toe eens een kijkje te komen nemen. De inschrijvingen sluiten op 24 augustus en we hopen velen van jullie te mogen verwelkomen op onze BSC II. Wij kijken er alvast naar uit!



