Archief - Gratis toernooi: BSC-II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zorrotwee

Legacy Member
Beste Starcraft 2 spelers,

Het is alweer even geleden dat de eerste Belgian Starcraft Competition plaatsvond. Rust roest, en daarom willen we jullie met veel trots aankondigen dat we eind augustus een nieuwe editie van onze BSC organiseren. En hoewel we best trots waren op BSC 1, willen we met BSC 2 toch voor nog groter en nog beter gaan.

Wat?
Een groot online LAN-event met plaats voor 64 spelers. Iedereen kan deelnemen (inschrijven is gratis) en de winnaar kan zich aan een mooie prijs verwachten: een paar filmtickets en een kus van mijn oma. Hoofddoel is echter om nog eens goed plezier te maken, en met een levendige Starcraft-community als de onze mag dat zeker geen probleem vormen.

Wanneer en waar?
BSC II vindt plaats op 28 augustus 2011. Dit is ruim na de herexamens en nog voor de start van het nieuwe schooljaar zodat iedereen de kans krijgt om zich goed voor te bereiden. We zouden beginnen rond 11u ’s ochtends en doorgaan tot de laatste veldslag gestreden is en we de nieuwe BSC-kampioen kennen.
Tot zover alles over de wanneer-vraag. De waar-vraag valt nog eenvoudiger te beantwoorden: BSC II vindt plaats bij jou thuis. Het gaat hier immers om een online toernooi, en dat betekent dat je gewoon van thuis uit kan deelnemen.

Hoe inschrijven?
Wie graag wil deelnemen hoeft enkel even het invulformulier in te vullen. Wij sturen je vervolgens alle nodige informatie op. Voor eventuele vragen kan je uiteraard ook steeds terecht op onze Site. Nieuws en andere updates zullen hier gepost worden, dus vergeet niet om af en toe eens een kijkje te komen nemen. De inschrijvingen sluiten op 24 augustus en we hopen velen van jullie te mogen verwelkomen op onze BSC II. Wij kijken er alvast naar uit!

wireke

Legacy Member
Veel geluk aan de deelnemers maar mijn herexamens lopen tot en met 8 september... :(

stYnG

Legacy Member
Mijn herexamens lopen tot en met 7 september, jammer :(. Wel leuk initiatief!

BelgianTerror

Legacy Member
Een LAN-event dat je thuis online speelt? xd
Iemand moest het punt van een LAN ^^

Anyhow, ik zal me wss wel inschrijven :)

ScoeneZ

Legacy Member
rust roest inderdaad, en ik was al niet denderend...
soit, mijn thesisverdediging is 7september, en dan wat roest wegwerken, dusss voor de volgende keer.
zoals belgianterror zegt: "online lan"?

Beenhesp

Legacy Member
Ik heb zowel de 27ste als de 29ste herexamen dus gaat moeilijk worden...

Zorrotwee

Legacy Member
We hebben al 10 inschrijvingen voor deze 2de editie.

Is nog niet zo veel, maar we zullen deze week nog veel reclame maken op andere fora en via chat enzo...

Is inderdaad een slechte datum, maar we bleven de datum uitstellen en we hebben dan redelijk snel de knoop doorgehakt. Beter nu één en snel een derde dan de 2de blijven uitstellen

bouli

Legacy Member
Ik heb me ingeschreven maar kan niet meedoen, waar kan je uitschrijven?

waterdust

Legacy Member
Is het mogelijk om het toernooi te volgen??
online of stream?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan