Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

koolcast

Legacy Member
honda dude zei:
op gtp zijn ze bezig over 9november dat ze ons dan releas datum geven.
ne mens zou er zot van komen :tongue: :crazy:

9nov,natuurlijk...Nee wacht waarom niet morgen dan.:ironic:
/De release is nog niet bekent...Kzie ze daar als staan bij onthulling:"Wel het is eindelijk klaar,en het komt overmorgen uit.":crazy::D

seurinck

Legacy Member
nee hij bedoeld 9november zullen ze zeggen wnr de release date is.

koolcast

Legacy Member
Ah...Zeg dan : op gtp zeggen ze dat we 9november de release krijgen.Dan snap ene mens zoals ik dat.:p

mythe

Legacy Member
Niet te lang meer, aangezien elk boekje in de winkel al vol staat van de GT5 PS3 packs en de games ook. 3nov stond er in bart smit :p lol

seurinck

Legacy Member
och boekskes en winkels ik kijk nie meer naar die release datums daarvan.

zolang het nie officieel op de site van sony staat geloof ik der nieks van.

Gizmo_1987

Legacy Member
Dan is het toch de moeite niet om NFS te kopen als GT al uitkomt in dec :unsure: :p

Teknohol1c

Legacy Member
Ofwel komt de aankondiging: Surprise, the game is in stores right now!

Anima

Legacy Member
stony_v zei:
Ofwel komt de aankondiging: Surprise, the game is in stores right now!

dit is in feite nog niet zo gekke strategie, apple doet dit wel veel vaker ...
Zou wel super zalig zijn deden ze da :p

sypro9000

Legacy Member
Thehut.com you order has been dispatched /o\ jaja tzal zo gaan zijn.

seurinck

Legacy Member
ik mag er niet aan denken dat ik opeens een sms krijg van GM.
en dan net opt werk zit.

Maar dan laat ik echt alles vallen om er om te gaan :lol:

TheCeet

Legacy Member
PS3 niet krachtig genoeg voor Yamauchi's visie


Daar is Gran Turismo 5-producer Kazunori Yamauchi weer met een opvallende uitspraak. Deze keer heeft hij kenbaar gemaakt dat de mogelijkheden voor Gran Turismo 5 beperkt zijn door een gebrek aan kracht bij de PS3. De man had graag nog krachtigere hardware gehad om zijn visie te verwezelijken.

Volgens Yamauchi - die de laatste tijd opvallend veel in het gamenieuws komt - heeft ontwikkelaar Polyphony Digital al het mogelijke gedaan om de racegame zo mooi en goed mogelijk te maken met de mogelijkheden die de PS3 biedt: "Software wordt gecreëerd met wat de hardware toelaat. Met elke nieuwe PlayStation is de kracht toegenomen, maar het is nog niet genoeg. Gran Turismo 5 is zo mooi mogelijk gemaakt met wat er mogelijk was. Natuurlijk is er nog veel meer dat we in de game wilden stoppen."

boeffel

Legacy Member
had de playstation nog krachtiger geweest dan konden we nog 4 jaar wachten op GT5 :unsure:

sypro9000

Legacy Member
PS3 was krachtig voor zijn tijd en is dat relatief nu nog altijd. De hardware die in een 360 of ps3 is natuurlijk dikke brol vergeleken met wat er nu op de mark te verkrijgen is. Maar een PS3 is/was zeer krachtig voor de tijd toen het gereleased werd. Ik vind het ongeloofelijk hoe studios zoals Naughty Dog(ICE TEAM) manieren blijven vinden om er meer uit te krijgen. Het is maar normaal dat hij da zegt. Bij GT5 zijn ze met de resources voluit voor de autos gegaan en ziet er bij gevolg de scenery er wat minder uit, so be it.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan