koolcast
Legacy Member
honda dude zei:op gtp zijn ze bezig over 9november dat ze ons dan releas datum geven.
ne mens zou er zot van komen![]()
![]()
9nov,natuurlijk...Nee wacht waarom niet morgen dan.:ironic:
/De release is nog niet bekent...Kzie ze daar als staan bij onthulling:"Wel het is eindelijk klaar,en het komt overmorgen uit."




