Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XTAZ

Legacy Member
Al dan niet nieuwe screen van op GTP:

13102034111.jpg

Shadowfox

Legacy Member
Met andere woorden, geen mens die weet wanneer het spel uit komt, maar wel dat de games ondertussen richting winkels gaan? :unsure:

koolcast

Legacy Member
Shadowfox zei:
Met andere woorden, geen mens die weet wanneer het spel uit komt, maar wel dat de games ondertussen richting winkels gaan? :unsure:

Idd...maar richting winkels is veel gezegd.;)

sypro9000

Legacy Member
Delete knopke drukken :D

Nah, tja kben er niet zo mee bezig dus khad nu pas op neogaf en gtplanet gekeken eigenlijk. Maar nu dat het er naar uitziet dat het er eindelijk aaankomt, let the excitement begin.

seurinck

Legacy Member
had ik al gepost !!


maar die foto's van de games, van waar komen die ???
van gewone mensen ?

hoe komen die al aan die game ??

koolcast

Legacy Member
Release kan nu echt niet lang meer duren,...Goud gegaan...Gelekte foto's...:applause:

ULTRAnumb

Legacy Member
seurinck zei:
had ik al gepost !!


maar die foto's van de games, van waar komen die ???
van gewone mensen ?

hoe komen die al aan die game ??

als ne game al word gedrukt en bv tzoontje van een van de hoge mannen ginder wilt da spel, dan is da voor papa geen probleem eh

seurinck

Legacy Member
dorie, seffes es vragen aan ons pa als em nie wilt gaan werken voor sony ofzo :p
maar als ze dit game al hebben.
waarom zijn er dan nog geen beelden gelekt.

Goldrusher

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
tzou gaan om een PAL versie in Australië
Jij komt een dag achter. Gisteren had iemand in Australië een Australische disc, sindsdien hebben we niks meer van die persoon gehoord...

Vandaag heeft iemand in Tsjechië een Duitse versie, een special edition nog wel (zwartwit-cover enkele posts hoger). Die persoon is video aan het uploaden as-we-speak.

Gamer 01 zei:
Wel spijtig dat de cover in't zwart wit is. Het logo hadden ze nu toch tenminste in kleur kunnen doen zodat het er wat uit zou springen.
De Special Editions hebben een zwartwit cover. De gewone is met een rode SLS.
Zie: http://eu.gran-turismo.com/be-nl/news/d14137.html

ULTRAnumb

Legacy Member
Goldrusher zei:
Jij komt een dag achter. Gisteren had iemand in Australië een Australische disc, sindsdien hebben we niks meer van die persoon gehoord...

Vandaag heeft iemand in Tsjechië een Duitse versie, een special edition nog wel (zwartwit-cover enkele posts hoger). Die persoon is video aan het uploaden as-we-speak.

De Special Editions hebben een zwartwit cover. De gewone is met een rode SLS.
Zie: Drie Gran Turismo®5-edities aangekondigd: maak je keuze! - Nieuws - gran-turismo.com

soz
niveel tijd om echt up te catchen met al het nieuws nu mijn ma een knieprothese heeft
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan