Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

koolcast

Legacy Member
freder zei:
is de game nu eigenlijk uit of niet ? en zo ja, heeft er hem al iemand in huis en hoe zit het ermee ?
Vooral, hoe zit het met het motorgeluid, verbeterd tov de prologue versie (stofzuigergeluid) ?

Lees de OP,voor je nog meer van dit soort vragen stelt.

freder

Legacy Member
@koolcast & serpico6
mijn excuus, ik volg dit topic wel wat op maar heb niet altijd de tijd en wist niet dat de eerste pag steeds updates kreeg.

Los daarvan, "de thread lezen" is gewoon niet meer mogelijk bij sommige topics hier op 9 lives wegens 1 : onoverzichtelijk , 2 : veel te groot geworden (231 pagina's) .

Gevolg is dat het hiet een veredelde chat is geworden , stoort mij niet, maar lijkt me dan ook niet storend als er tussenin eens gevraagd wordt hoe de status van de game nu eigenlijk is aangezien die zowat iedere week lijkt te veranderen.

jayzero

Legacy Member
freder zei:
is de game nu eigenlijk uit of niet ? en zo ja, heeft er hem al iemand in huis en hoe zit het ermee ?
Vooral, hoe zit het met het motorgeluid, verbeterd tov de prologue versie (stofzuigergeluid) ?

ja, ik heb het spel, het zit er goed mee, stofzuiger geluid is weg, daarom zet ik naast mij een stofzuiger die opstaat want dat klinkt gewoon veel beter:) ga snel naar je shop!

radical03

Legacy Member
ik ga het preordere maar ik heb nog geen zin om meteen een stuur er bij te kopen. maar denken jullie dat het goed speelbaar gaat zijn met de controller?

seurinck

Legacy Member
met controler is het zeker te doen.
zo heb ik al alle GT games gespeeld.

maar nu heb ik een stuur en dat is toch wel leuker om mee te gamen.
maar met een controller is zeker ook te doen.

RaZoR be

Legacy Member
tuurlijk. maar ik heb gemerkt toen ik een stuurtje kocht dat GT eigenlijk het best speelbaar en het tofste is met een stuurtje. Zeker als je weet dat ze alle bumps enzo in de tracks hebben overgebracht naar Force Feedback zodat je alles kunt voelen zoals in het echt :)

AhReNd

Legacy Member
Hehe, bijna 5000 posts en het game is nog niet uit. Het is PD gelukt :p!

ytsejam

Legacy Member
radical03 zei:
ik ga het preordere maar ik heb nog geen zin om meteen een steur er bij te kopen. maar denken jullie dat het goed speelbaar gaat zijn met de controller?

Met controller is het idd een stuk speelbaarder dan met een vis heb ik mij laten vertellen :unsure:

Goodfella

Legacy Member
Ik wil voor dit spel ook wel een stuur gaan kopen, maar ben niet zeker hoe dit het best te gebruiken is?

sommige sturen kun je op je schoot zetten. Is dit te doen? of toch best een tafel gebruiken ofzo

Goldrusher

Legacy Member
Enkel een DFGT of G25/G27 overwegen én die goed vastmaken op een tafel, bureau, strijkplank, whatever.

radical03

Legacy Member
t511413 zei:
dus als ik het goe versta is de reclame van bart smith totaal er naast :/
daar gaat die 15% korting :s

zou ik ze contacteren en toch nog die 15% claime door misleiding ? :D

heb je dat gedaan? want is wel spijtig 10 euro goedkoper normaal dan :S

honda dude

Legacy Member
GT5 komt sneller dan we denken?

Inmiddels heeft een bevestigde, edoch afgeschermde, bron aan ons laten weten dat de pre-launch party in Madrid op 24 en 25 november 2010 gaat plaats vinden. Dit hint naar een release van rond de 30 november 2010 voor Gran Turismo 5 in Europa. Dit is dus nog geen officieele release datum, maar een voorzichtige inschatting.

De Pre-launch party in Mardid werd eerder uitgesteld, na het uitstel van Gran Turismo 5. Toen stond deze gepland op 26 oktober 2010 en was de release op 2 november. Nu zou 30 november of begin december 2010 dan passen.

Wat denk jij? ;)

ik denk 3december.. 2010

Goldrusher

Legacy Member
Alles lijkt idd te wijzen op een release in de week van 29 november.

Wellicht 1 december voor Europa.

koolcast

Legacy Member
Goldrusher zei:
Alles lijkt idd te wijzen op een release in de week van 29 november.

Wellicht 1 december voor Europa.

Nice,veel sneller dan ik dacht.:applause:

honda dude

Legacy Member
Goldrusher zei:
Alles lijkt idd te wijzen op een release in de week van 29 november.

Wellicht 1 december voor Europa.

idd dit kan ook :) nu ist
maar af wachten me welke datum ze gaan afkomen in deze eerste week è...

seurinck

Legacy Member
ik denk ook ergens op 1,2 of 3 dec.
laten we nu maar hopen dat het ook zo is.

want nog een extra teleurstelling over de release date kan ik echt wel missen.

ik wil zo snel mogelijk scheuren op denordschleife :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan