koolcast
Legacy Member
freder zei:is de game nu eigenlijk uit of niet ? en zo ja, heeft er hem al iemand in huis en hoe zit het ermee ?
Vooral, hoe zit het met het motorgeluid, verbeterd tov de prologue versie (stofzuigergeluid) ?
Lees de OP,voor je nog meer van dit soort vragen stelt.
ga snel naar je shop!
!

