Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
{YA}schaap zei:@schredy ik heb ook zo een mail gehad, welke editie heb jij besteld in de collishop.
schredy zei:Collishop noemt het de special edition, maar dat is dus de collectors edition.
ULTRAnumb zei:ik vind alleen normale editie
kost wel 64 euro
geef es product nummer van wa gij besteld hebt es zien
want als die editie da hierop staat meer dan normaal is order ik hem ook nu meteen
ULTRAnumb zei:damn nimeer beschikbaar
en gewone is like 5 euro minder -_-
.Master S zei:Bestel em gewoon bij Amazon uk, staat daar aan £60 (~69€).

koolcast zei:Bij Consoleshop kost hij 113€.![]()
kristofvanheule zei:van het Top Gear artikel: welken auto is dat rechts van de Citroën Concept Car (onder Toyota en boven Mitsubishi)

{YA}Gr3c0 zei:Ik heb daar de CE besteld aan 89 € op 25/08
Daarna stond de prijs op 101 € en nu blijkbaar op 113 €
{YA}Gr3c0 zei:Ik heb daar de CE besteld aan 89 € op 25/08
Daarna stond de prijs op 101 € en nu blijkbaar op 113 €

{YA}Gr3c0 zei:Ik heb daar de CE besteld aan 89 € op 25/08
Daarna stond de prijs op 101 € en nu blijkbaar op 113 €


{YA}Gr3c0 zei:I don't care hoeveel jullie allemaal betaald hebben voor de CE.
Er zijn er zelfs die bijna 200 € betalen voor de SE, dat is pas zot.
Ik heb de mijne besteld en betaald, nu gewoon wachten op de postbode.
De thread lezen alvorens te posten kan handig zijn.freder zei:is de game nu eigenlijk uit of niet ? en zo ja, heeft er hem al iemand in huis en hoe zit het ermee ?
Vooral, hoe zit het met het motorgeluid, verbeterd tov de prologue versie (stofzuigergeluid) ?
