Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

{YA}schaap

Legacy Member
@schredy ik heb ook zo een mail gehad, welke editie heb jij besteld in de collishop.

schredy

Legacy Member
{YA}schaap zei:
@schredy ik heb ook zo een mail gehad, welke editie heb jij besteld in de collishop.

Collishop noemt het de special edition, maar dat is dus de collectors edition.

ULTRAnumb

Legacy Member
schredy zei:
Collishop noemt het de special edition, maar dat is dus de collectors edition.

ik vind alleen normale editie
kost wel 64 euro
geef es product nummer van wa gij besteld hebt es zien
want als die editie da hierop staat meer dan normaal is order ik hem ook nu meteen

schredy

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
ik vind alleen normale editie
kost wel 64 euro
geef es product nummer van wa gij besteld hebt es zien
want als die editie da hierop staat meer dan normaal is order ik hem ook nu meteen

ze zal uitverkocht zijn...

productcode: 852193 (stond €69.95)

Superdad

Legacy Member
van het Top Gear artikel: welken auto is dat rechts van de Citroën Concept Car (onder Toyota en boven Mitsubishi)

seurinck

Legacy Member
kristofvanheule zei:
van het Top Gear artikel: welken auto is dat rechts van de Citroën Concept Car (onder Toyota en boven Mitsubishi)

die zwarte ?

dat zal de Lexus IS-F Racing Concept zijn ;)
trouwens de Mitsu is een Suzuki 4X4 WRC.

{YA}Gr3c0 zei:
Ik heb daar de CE besteld aan 89 € op 25/08

Daarna stond de prijs op 101 € en nu blijkbaar op 113 €

dit is toch veel geld ?
heb die besteld bij game mania voor 79,98 €

{YA}schaap

Legacy Member
@schredy ik heb ook die versie besteld aan 69.50, hij staat nietmeer op de site omdat hij uitverkocht is :)
Ik ben benieuwd wat en wanneer we het gaan krijgen is alvast scherpe prijs voor die editie.

koolcast

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Ik heb daar de CE besteld aan 89 € op 25/08

Daarna stond de prijs op 101 € en nu blijkbaar op 113 €

Mijne CE al lang geleden bij de GM bestelt voor 80€.;)

{YA}Gr3c0

Legacy Member
I don't care hoeveel jullie allemaal betaald hebben voor de CE.

Er zijn er zelfs die bijna 200 € betalen voor de SE, dat is pas zot. :crazy::crazy:

Ik heb de mijne besteld en betaald, nu gewoon wachten op de postbode.

honda dude

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Ik heb daar de CE besteld aan 89 € op 25/08

Daarna stond de prijs op 101 € en nu blijkbaar op 113 €

omg nu 113 ben ik blij dat ik ook aan 89 besteld heb :crazy::lol:

Consoleshop

{YA}schaap

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
I don't care hoeveel jullie allemaal betaald hebben voor de CE.

Er zijn er zelfs die bijna 200 € betalen voor de SE, dat is pas zot. :crazy::crazy:

Ik heb de mijne besteld en betaald, nu gewoon wachten op de postbode.

Kan goed zijn ma ik kan toch voe 20 euro meer pinten drinken :applause:

freder

Legacy Member
is de game nu eigenlijk uit of niet ? en zo ja, heeft er hem al iemand in huis en hoe zit het ermee ?
Vooral, hoe zit het met het motorgeluid, verbeterd tov de prologue versie (stofzuigergeluid) ?

Serpico6

Legacy Member
freder zei:
is de game nu eigenlijk uit of niet ? en zo ja, heeft er hem al iemand in huis en hoe zit het ermee ?
Vooral, hoe zit het met het motorgeluid, verbeterd tov de prologue versie (stofzuigergeluid) ?
De thread lezen alvorens te posten kan handig zijn. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan