Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MaTraK

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
al nieuws over een nieuwe release date? :(

Ze gingen deze maand nog de definitieve datum bevestigen, m'n preoders bij shopto.net staan voorlopig op 3/12/2010.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
De maand oktober is bijna ten einde ze. Sony heeft nog 2 dagen & 9u. de tijd om een release datum te bevestigen & ik hoop nu voor definitief. :angry:

Goldrusher

Legacy Member
Om 17.00u is er een persconferentie op de Paris Games Show... hopelijk weten we vanavond meer.

honda dude

Legacy Member
Goldrusher zei:
Om 17.00u is er een persconferentie op de Paris Games Show... hopelijk weten we vanavond meer.

ja idd ik ook ! maar als er niets van gezecht is tegen morgen wat dan ;)
dan liegen ze voor de zo veelste keer tegen ons ! :s of zondag was er ook een dacht ik daar ? das tenslot echt op het eind van okt :lol: ;)

seurinck

Legacy Member
bwa vandaag de reclame gekregen.
9 op de 10 van de boekskes staat nog steeds 3/11 of bij sommige gwn dec/2010.
mensen weten gwn nog steeds van nieks, dus ja hopelijk vanavond info over de echte release datum.

en dan maar hopen dat het ook zo blijft.

mr_vain

Legacy Member
seurinck zei:
bwa vandaag de reclame gekregen.
9 op de 10 van de boekskes staat nog steeds 3/11 of bij sommige gwn dec/2010.
mensen weten gwn nog steeds van nieks, dus ja hopelijk vanavond info over de echte release datum.

en dan maar hopen dat het ook zo blijft.

Van die reclame folders wordt de proefdruk minimum een maand voordien gedrukt en goedgekeurd dus die kunnen dat gewoon niet meer wijzigen.

Mijn collega is ook altijd bezig van, het gaat toch uitkomen op 3 november, ik heb het zien staan in dat krantje en dat krantje, om gek van te worden :crazy:

seurinck

Legacy Member
achzo.

ja maar nie alle folders dan ?
anders zou er in ieder bfolder staan 3/11 waar er toch al enkele inzitten dec/2010
naja doet er nie veel toe hé.

zolang ze maar snel afkomen met de nieuwe datum !!

Liquid Li0n

Legacy Member
daarom zijn kranten en folders ook oude media e...eens gedrukt ist gedaan met updates.

Ben is benieuwd voor de persconferentie.

Pieter3770

Legacy Member
Ik zal 't nog eens zeggen...tussen 16 en 25 december komt 't uit.
Tenzij er weer iets onverwacht gebeurd. Maar momenteel is 't dat!

koolcast

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Ik zal 't nog eens zeggen...tussen 16 en 25 december komt 't uit.
Tenzij er weer iets onverwacht gebeurd. Maar momenteel is 't dat!

Waarom geloof ik u ook al weer...Ahja remember LBP2.;)

bertl.v

Legacy Member
Uhu ik ben dat wachten beu xD, ik ben aan het wachten op goldrusher die een nieuw bericht met info zal plaatsen :D

Goldrusher

Legacy Member
bertl.v zei:
Uhu ik ben dat wachten beu xD, ik ben aan het wachten op goldrusher die een nieuw bericht met info zal plaatsen :D
Hier, een nieuw screenshot van Monaco...

ADbAn.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan