Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
{YA}Gr3c0 zei:al nieuws over een nieuwe release date?![]()
Goldrusher zei:Om 17.00u is er een persconferentie op de Paris Games Show... hopelijk weten we vanavond meer.

of zondag was er ook een dacht ik daar ? das tenslot echt op het eind van okt

seurinck zei:bwa vandaag de reclame gekregen.
9 op de 10 van de boekskes staat nog steeds 3/11 of bij sommige gwn dec/2010.
mensen weten gwn nog steeds van nieks, dus ja hopelijk vanavond info over de echte release datum.
en dan maar hopen dat het ook zo blijft.

Pieter3770 zei:Ik zal 't nog eens zeggen...tussen 16 en 25 december komt 't uit.
Tenzij er weer iets onverwacht gebeurd. Maar momenteel is 't dat!

Stancke zei:En, we zijn al bijna 20u ondertussen!
bertl.v zei:Uhu ik ben dat wachten beu xD, ik ben aan het wachten op goldrusher die een nieuw bericht met info zal plaatsen![]()

Hier, een nieuw screenshot van Monaco...bertl.v zei:Uhu ik ben dat wachten beu xD, ik ben aan het wachten op goldrusher die een nieuw bericht met info zal plaatsen![]()
Goldrusher zei:Hier, een nieuw screenshot van Monaco...
![]()
