Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

soulgamer

Legacy Member
Damn 8 december zou ideaal zijn!
Ik ben nu een weekje vakantie aan het houden met Castlevania namens GT5 release die op het laatste moment werd gecancelled... Per toeval heb ik ook van 7 tem 14 december vrij genomen. Mocht GT5 dan uitkomen kan mijn vakantie niet meer stuk.

nasty_joe89

Legacy Member
seurinck zei:
1 november 2010: sony stelt me zwaar teleur :(:naughty:

in amerika is het nog zondag atm... zouden we nog een release date krijgen?

wie O wie zal het zeggen?

siegfried16

Legacy Member
8 december zou episch zijn, zeker voor alle WoW spelers hier :p
uurtjes GT5 en uurtjes WoW afwisselen dan ^^

Ben echt eens benieuwd naar de datum, maar ik denk dat de druk intern groot zal zijn om het begin december uit te brengen voor de kerstperiode.

Goldrusher

Legacy Member
De Vertigo.5 Spirit, de nieuwste van het Belgische Gillet, zou ook wel eens in de game kunnen zitten...

Il semble que la nouvelle version du simulateur de conduite sorte pour le mois de décembre.
La sortie de la Vertigo.5 Spirit et de Grand Turismo 5 se feraient à peu près en même temps ? Est-ce un signe?

Automobiles Gillet – News » Gran Turismo 5

• Chassis Type Nomex/Carbon Monoshell
• Front suspension 2 superposed wishbones, push-rod with shock-absorbers and springs
• Rear suspension Independent wheels, 2 superposed wishbones
• Front brakes AP 4 pistons, ventilated disks 330mm
• Rear brakes AP Ventilated disks 300mm
• Steering Rack

Data
• Weight 990kg (2,182 lbs)
• Wheelbase 2340mm
• Front track 1602mm
• Rear track 1706mm
• Length 3960mm
• Width 2010mm
• Height 1115mm

Engine
• Brand Maserati
• Type V8, 4,2l
• Power 420hp (more powerful versions also available)
• Lubrification Dry sump

Transmission Rear
• Drive location Rear
• Gearbox Sequential – 6 speeds
• Gearlevel Sequential
• Clutch Single disk hydraulically operated
• Wheels 19’
• Front tyres 225 /35Z
• Rear tyres 275 /35Z

lvbst.jpg


wZmuU.jpg

koolcast

Legacy Member
Mooi dat hij er mss inzit,maar wat ene lelijke(de achterkant toch)...

edit*
23 december?

Op de website van een Japanse retailer was bij Gran Turismo even een nieuwe releasedatum verschenen. De retailer vermeldde bij de game dat deze uit zo komen op 23 December. Gezien de retailer de datum heel snel alweer verwijderd had, zou het hier best eens kunnen gaan om informatie die nog niet bekend had mogen worden. Natuurlijk kan het ook een vergissing zijn, dus moeten we nog even afwachten.

ps3clan

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Jong das veel te laat. Amateurs... Dat Het ma bij begin december blijft.

Liquid Li0n

Legacy Member
ik denk ook begin december ze, of anders toch ergens in 2011...

humpus

Legacy Member
Ik zit toch in de blok/examens dan, mij maakt het nie meer uit. Vind het wel belachelijk dat ze zo met ons kl*ten rammelen.
Vanaf eind januari speel ik (hopelijk) GT5 :)

Scifo

Legacy Member
Nog geen releasedatum, das toch een slecht teken :/ We mogen denk nog blij zijn als we het in december krijgen :cry:

sevencrowns

Legacy Member
Wat een debiele klucht jongens. Als nu die game gaat tegenvallen leg ik echt de lolz. :')





En ja ik weet dat die kans bijzonder klein is dat dat effectief zo gaat zijn.

Goldrusher

Legacy Member
Woensdagavond om 21.00u Amerikaanse tijd reikt Yamauchi de jaarlijkse Gran Turismo Awards uit in Las Vegas, op de SEMA autoshow. Alweer de 8ste keer.

Da's 5u donderdagochtend onze tijd. Wellicht dat we dus donderdagochtend een nieuwe datum krijgen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan