successor
Legacy Member
@stippi :
als iedereen zo dacht had je goede en slechte effecten :
- vandalisme gaat serieus in de lift, iedereen maakt alles kapot
- mensen pikken niet meer dat die organisaties bakken met geld verdienen en ze gaan het boycotten, resultaat : die organisaties stoppen met bestaan.
ik denk trouwens dat de gewone mens het in het algemeen gewoon blijft slikken (tenzij het echt veel veel veel te erg wordt) en dat de greep van die organisaties stillekes aan sterker en sterker wordt.
resultaat : privacy is een illusie, en de overtrders van de wetten op copyright worden harder bestraft dan bijvoorbeeld carjackers.
disclaimer: ik behoud mij alle rechten op bovenstaande tekst, ik behoud mij ook op het recht af te zien van elk gevolg, positief of negatief dat zou ontstaan uit deze tekst. deze tekst baseert zich geenszins op de waarheid en elke overeenkomst van deze tekst met de realiteit is berust op louter toeval
en nu weer ontopic :
ik heb nog nooit een game gehuurd, zal er wss nooit eentje huren. Ik heb nog nooit een game gekocht alleen aan de hand van demo's of reviews. Ik ga altijd eerst es kijken bij een vriend die het spel heeft, en kijk dan of het "vet" is.
ik vind het echter wel heel erg dom dat je een film wel mag verhuren, en een game niet. in dat opzicht zijn ze toch beiden kopieerbaar ? en sommige games speel je inderdaad op een namiddag uit.
als iedereen zo dacht had je goede en slechte effecten :
- vandalisme gaat serieus in de lift, iedereen maakt alles kapot
- mensen pikken niet meer dat die organisaties bakken met geld verdienen en ze gaan het boycotten, resultaat : die organisaties stoppen met bestaan.
ik denk trouwens dat de gewone mens het in het algemeen gewoon blijft slikken (tenzij het echt veel veel veel te erg wordt) en dat de greep van die organisaties stillekes aan sterker en sterker wordt.
resultaat : privacy is een illusie, en de overtrders van de wetten op copyright worden harder bestraft dan bijvoorbeeld carjackers.
disclaimer: ik behoud mij alle rechten op bovenstaande tekst, ik behoud mij ook op het recht af te zien van elk gevolg, positief of negatief dat zou ontstaan uit deze tekst. deze tekst baseert zich geenszins op de waarheid en elke overeenkomst van deze tekst met de realiteit is berust op louter toeval
en nu weer ontopic :
ik heb nog nooit een game gehuurd, zal er wss nooit eentje huren. Ik heb nog nooit een game gekocht alleen aan de hand van demo's of reviews. Ik ga altijd eerst es kijken bij een vriend die het spel heeft, en kijk dan of het "vet" is.
ik vind het echter wel heel erg dom dat je een film wel mag verhuren, en een game niet. in dat opzicht zijn ze toch beiden kopieerbaar ? en sommige games speel je inderdaad op een namiddag uit.


. Geldt niet enkel voor GM maar ook voor alle videotheken etc.