Archief - FPS Lagg

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kriminal

Legacy Member
Heb er ook last van alles staat op high en haal constant 80-85fps. Goed ja, tot ik in de republic fleet kom dropt soms gewoon naar 15-20fps. Speel ik pvp 10-15fps onspeelbaar gewoon. Zwier ik alles op low krak hetzelfde. Raids/Flashpoints gewoon 80-85 fps. Zelfs 16m raids, ik snap er werkelijk niks van. Die laadschermen heb ik ook. Om gek van te worden.
Ow en sinds de patch van vandaag plots 95-100fps constant en screen tearing cadeau..

RBMK

Legacy Member
Kriminal zei:
Heb er ook last van alles staat op high en haal constant 80-85fps. Goed ja, tot ik in de republic fleet kom dropt soms gewoon naar 15-20fps. Speel ik pvp 10-15fps onspeelbaar gewoon. Zwier ik alles op low krak hetzelfde. Raids/Flashpoints gewoon 80-85 fps. Zelfs 16m raids, ik snap er werkelijk niks van. Die laadschermen heb ik ook. Om gek van te worden.
Ow en sinds de patch van vandaag plots 95-100fps constant en screen tearing cadeau..

Vandaag ook nog wat zitten testen en ik kan er eerlijk gezegd echt niet aan uit. Er zit gewoon geen logica in.

Ik merk wel dat ik voornamelijk ook lag krijg in de buurt van andere spelers. Is mij echter al tijdje opgevallen maar ik ben het nu gewoon zeker. Ik dacht meteen aan het detail van de karakters die nog op high stond maar na instellingen meermaals aangepast te hebben blijft hetzelfde probleem terug keren.

Maar goed, over de gehele game blijft voor mij de performance erbarmelijk. Het is zelfs zo erg dat ik soms met alle settings op high bijna evenveel en/of soms zelfs een paar frames meer haal dan op low. :crazy:

Feit is, low of high... ik haal niet meer dan 10 fps meer in de meeste situaties.

Ene moment is de game nogthans stabieler voor mij dan de andere keer. Onlangs was ik nog blij dat ik een paar dagen goeie resultaten haalde maar ik merk sinds gisteren weer dat het een beetje downhill gaat.

Op de één of andere manier kunnen de game en mijn comp maar niet met elkaar opschieten. Ik snap er niks van.

Er is maar één ding dat ik wel snap en dat is dat ik mijn account schrap als ik hetzelfde probleem blijf hebben met mijn nieuwe hardware binnenkort. Ik begin het beu te worden.

Edit: Laadschermen vliegen bij mij voorbij. Heb wel SSD en daar heb ik in de game geen problemen mee. Doorgaans sta ik op zijn minst 5 sec. eerder in een nieuwe zone dan de andere groepleden die zelfs eerder zijn vertrokken.

Laadschermen in het algemeen duren zeker niet langer dan 10 sec. (Max.)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan