Archief - Forgotten hope gereleased!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Freak_unleashed

Legacy Member
Tis 1.6 Gb ma tis volgens mij wel de moeite waard
Ben het aan het downloade van fileplanet, ma da ga zo traag...

Punker

Legacy Member
Dan post ik het hier ook maar eh...

Forgotten Hope v0.65 Released

Today's the big day Forgotten Hope fans! Below you will find the instructions for installing Forgotten Hope 0.65, as well as the password to the password protected file. If you haven't downloaded the file yet you'll also see below links to the normal download of Forgotten Hope. But first of all you should go and have a look at this cartoon. :D

Installation Instruction

This release of Forgotten Hope is a Full Installation, which means it's required that you delete all previous installations of Forgotten Hope before installing the file. After that's completed it all comes down to what file you have downloaded. If you have the password protected .rar file you need to extract that file now. If you don't have win-rar do get that now, as you'll need it to extract the file. The program will ask you for a password, enter the password shown below:

Password for the pre-release .rar file

[email protected]@=-

After unlocking the .rar file the file installs just like every other file. Forgotten Hope 0.65 is broken up into three separate installers, install them in order by double clicking the icon. Once you have done this you're all set to go!
Download Mirrors for Forgotten Hope 0.65

BF42.de
Planet Battlefield
Gaming4all
BFworld
MyORC
serverstall
thirdcore
thirdcore

http://www.fh.warumdarum-community.de/news.php

Bye Bye telemeter :)
:applause:

Darth-Falcon

Legacy Member
ik vind het dus een achteruitgang tov 0.60 , die crosshairs gaan bijna direct tot max van zodra ge ene stap doet en worden mega traag terug kleiner

oberon_sedai

Legacy Member
it is after all, a realism mod. this comensates for breathing time.

nee. ik vind hem beter geworden. zelfs de grenadelauncher is vertraagt in actie. gedaan met het lucratief schieten en kills maken.
alleen ervaar ik af en toe wat lag. vooral bij sounds. weird. is enige mod.

>P>Rushbunny

Legacy Member
Dju hé, nog gennen tijd gehad vur em te spelen :doh: , is al wel binnen :D

Bengie

Legacy Member
tis toch wel een coole mod hoor.

vooral die map "nordwind" is bangelijk goe....
Is echt een mooie weerspiegeling van een slagveld in de bossen.
Doet me een bikke denken aan die scene in de bossen van Foy in Band of Brothers (die map zit ook in FH) . het zinloze geweld en de onophoudelijke bombardementen van naburige arty(al dan niet friendly)
tis echt in de boskes gon liggen en wachten tot er een paar gekken zijn die toch een kans wagen om een punt te pakken en dan is t gewoon schieten en killen.

de teamplay is ook vel beter in deze mod.
Je moet echt samenspelen om die soms overpowerde vijand (dat in t echt ook was) te kunnen pakken

i luv this mod :love:

oberon_sedai

Legacy Member
Bengie zei:
tis toch wel een coole mod hoor.

vooral die map "nordwind" is bangelijk goe....
Is echt een mooie weerspiegeling van een slagveld in de bossen.
Doet me een bikke denken aan die scene in de bossen van Foy in Band of Brothers (die map zit ook in FH) . het zinloze geweld en de onophoudelijke bombardementen van naburige arty(al dan niet friendly)
tis echt in de boskes gon liggen en wachten tot er een paar gekken zijn die toch een kans wagen om een punt te pakken en dan is t gewoon schieten en killen.

de teamplay is ook vel beter in deze mod.
Je moet echt samenspelen om die soms overpowerde vijand (dat in t echt ook was) te kunnen pakken

i luv this mod :love:

idd, northwind roxors. :niceone:

Bengie

Legacy Member
voor de liefhebbers.....

FH is meer dan een realisme mod, de makers hebben ook nog ies een gevoel voor humor.
Zo zitten er in FH.65 een paar "easter eggs" die je moet zoeken en enkel kan krijgen bij bepaalde vlagcombinaties.

Zo zit er ergens op de map Alpenfestung een UFO en is er ook een map met een roze KingTiger in een Barbie thema...er zijn er nog mor ze zijn nog niet allemaal gevonden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan