Tsjernobyl
Legacy Member
Bengie zei:tis toch wel een coole mod hoor.
vooral die map "nordwind" is bangelijk goe....
Is echt een mooie weerspiegeling van een slagveld in de bossen.
Doet me een bikke denken aan die scene in de bossen van Foy in Band of Brothers (die map zit ook in FH) . het zinloze geweld en de onophoudelijke bombardementen van naburige arty(al dan niet friendly)
tis echt in de boskes gon liggen en wachten tot er een paar gekken zijn die toch een kans wagen om een punt te pakken en dan is t gewoon schieten en killen.
de teamplay is ook vel beter in deze mod.
Je moet echt samenspelen om die soms overpowerde vijand (dat in t echt ook was) te kunnen pakken
i luv this mod![]()
Voor het geval je het niet wist, er is wel degelijk ook een "battle of Foy" map in FH.

ad: 