Archief - Forgotten Hope deze vrijdag !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[MJ]

Legacy Member
:applause:

Hier zat ik op te wachten na het teleurstellende Battlegroup 42.
Bring 'em on!

Remi

Legacy Member
Ziet er sjiek uit..
maar ik snap ni waarom ze bij het neigen naar realistische models zo'n paar onjuiste "details" inbrengen.

brammes

Legacy Member
mmm 1 gig?

je kon een dvd versie bestellen ... ik gok op minstens 2 gig!

Wimolus

Legacy Member
:eek: ziet er beestig uit. Heb nog nooit nen fh gespeeld maar als ik in diene manual zie wat er allemaal gaat zijn :eek: :niceone: Zeker eens dl dan

Seraph

Legacy Member
Vorige release waren 2 files; 499 MB & 698 MB
Dus je onder de 1 gig zal het zeker al niet zijn. :s

Die mobiele arti is altijd wel lachen, doet mij altijd aan transformers denken. :D

sparco

Legacy Member
coolguy van lrrp zat/zit dunno juist, in het FH team em zei tege mij dat het 700 mb +- zou zijn omdat ze er veel onnodige dingen hadden uitgehaald ( een maand geleden ofzo )

freggelsof2

Legacy Member
1.65 giga ist
bit torrent start hier niet
wachten dus tot vrijdag :)

sparco

Legacy Member
freggelsof2 zei:
1.65 giga ist
bit torrent start hier niet
wachten dus tot vrijdag :)
:( dan zal ik het verkeerd verstaan hebben , of em heeft mij goed liggen gehad :) btw weet iemand hoe ge die ufo op alpenfestung kunt late spawne ? ik weet waar hem spawned enz maar ik zoek mij al zo lang kapot om te zien waar dat et spawned :(

MacGuyver

Legacy Member
Nope, moet je met uploade (ma k'vind het logisch als je download, dat je dan ook upload...)
k'Heb hem al een uurke of 2 binnen. Doe aan nachtsurfen, dat schilt enorm.
File is wel nog pasword protected, het paswoord zal pas nu vrijdag vrijgegeven worden.

k'Had nog nooit bittorent gebruikt tot nu, al 600MB upload gisteren en vandaag :D, k'ga hem wel nog seeden tot ik aan 1.65GB upload zit (met nachtsurfen is dat geen probleem) Eerlijk is eerlijk :)

FH rocks, je moet het gewoon eens gespeeld hebben, teamplay komt een pak meer voor, en de mogelijkheden met alle voertuigen en wapens zijn bijna eindeloos.

Have fun and see you on the Battlefield :)

str0ntj3

Legacy Member
600Mb upload, zijde zot :s
kheb zo proggie (ABC) kan je max 3.0kB/s uploaden...
das handig
mo echt als ge freaking 600Mb der gaat doorsturen => binnenkort op smalband for sure

MacGuyver

Legacy Member
Nope; k'zit nu aan 85% upload-volume waarin al 147MB zit van die 600MB, de rest is nachtsurfe, wat dus neerkomt op een goeie 227MB voor vandaag + k'zit al aan 100MB upload extra dus das pakweg 350MB vandaag.
Interessant detail, ze zijn vandaag de modem komen installeren voor Expressnet Plus, morgen geactiveerd; dan heb ik 2,25GB upload volume ;)
No problem dus.
Wel mee rekening houden dat ik dit nog nooit gedaan heb, en nooit Kazaa gebruik of iets dergelijks. (k'zal het ook nooit nie doen btw). En na de FH bittorent, ga ik bittorent ook niemeer gebruiken. Tenzij mss voor de volgende FH release...
So everything is under controle ;)

k'Stond er eerst ook sceptisch tegenover, maar voor iets als FH heb ik dat er voor over, hoe meer mensen het hebben, hoeveel te beter.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan